Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
http://media.snimka.bg/5362/016979149.jpg Тези караха феро-силиций за "Метал".
Преди време на Мездра бях засякал интересна цистерна от тип "Zas" , която бе боядисана в зелено и върху нея бе поставен обозначителен знак - червен кръст (предполагам може би се е използвала като санитарен вагон). Ето я и нея.
Какво ли точно се е превозвало в нея?
Какво ли точно се е превозвало в нея?


Глобален модератор
Зърновоз, разработка на творчески колектив от транспортния факултет на тогавашните ВМЕИ София и ИЕЖТ за превозване на зърно между пристанище Оряхово и Червен бряг. Прототипът видя бял свят между 1985 и 88г в Бургас, след туй отлежа доста време в института за сертификация, после беше пренесен за проби отначало в ЧБ когато вече нямаше почти никакво товарно движение по 21-ва линия, после в Сп, а по 16-та нямаше какво да са вози с такива вагони. Независимо от туй разработчиците си взеха хонорарите.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Вчера повечето разкостени вагони от гара Волуяк бяха събрани в един внушителен призрачен влак и потеглиха на последното си пътуване по 6-та линия към гара Метал.
На мястото на липсващите буфери, винтови спрягове, букси, акерманови кранове и кнорови ръкави бяха монтирани временни такива (оборотни от вече нарязаните вагони).
Местата на функционните вентили бяха затапени с метални планки, а липсващи и негодни главни въздухопроводи бяха заменени с дълъг маркуч през вагона.
В момента се подготвят и вагоните от гара Петърч.
На мястото на липсващите буфери, винтови спрягове, букси, акерманови кранове и кнорови ръкави бяха монтирани временни такива (оборотни от вече нарязаните вагони).
Местата на функционните вентили бяха затапени с метални планки, а липсващи и негодни главни въздухопроводи бяха заменени с дълъг маркуч през вагона.
В момента се подготвят и вагоните от гара Петърч.
Информация
Модератори