Страница 2 от 13
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:40 pm
от NiGhtPiSH
Ще проверя на разпределителна, ако мога. Ще има снимков материал!
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:47 pm
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:Ще проверя на разпределителна, ако мога. Ще има снимков материал!
Ще е интересно да се види какво идва към нас. Този спален вагон иначе нищо чудно да се докара у нас също, но като такъв за преустройство в някакъв друг.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 6:53 pm
от veselintodorov
Ако докарат нещо нередовно което ще проплаква за ремонт през месец ще се смеем накрая, пяк ни прецакаха.

Ама нали някои все пак си е измил ръцете.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 7:07 pm
от Mario Evstatiev
veselintodorov написа:Ако докарат нещо нередовно което ще проплаква за ремонт през месец ще се смеем накрая, пяк ни прецакаха.

Ама нали някои все пак си е измил ръцете.
Да се надяваме да не ни докарват 49 годишни таралясници, защото това е направо не за съд, а не знам за какво. Но като цяло, ако тези стари - нови вагониса минали добър ремонт и рециклиране, няма им нищо, румънците карат същите спални вагони и си пеят песен

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 8:59 pm
от desiroml
Румънците карат спални от много по-стари серии (пример 7131 за 140km/h). Нашите са по-добри, но БДЖ не се грижи достатъчно за съставите си. Тези от снимката по-горе сум ги виждал в Гърция и Черна гора. Ако са комфортни, колкото френските ни кушети от 50-те, може и да станат а известно време. Обаче мисля, че са до 120km/h.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 9:01 pm
от Mario Evstatiev
Аз не мисля, че ще докарват вагони за 120 км/час у нас. По - скоро тези вагони са сложени като снимка към някакъв репортаж, у нас май са договорени само спални вагони с климатик и душ кабина, тоест 71/76.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 9:54 pm
от VESO
В Гърция също има такива вагони , снимах един от тях на центр. София в композицията на 360 , а от едната страна изглеждаше
така.
Нестандартно разположените прозорци поразително доближават вида на вагона към този , показан на снимката.Все пак ще е полезно да се провери дали действително са за нас.
Има още време , няма да бързам да отговарям на човека.

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 10:10 pm
от desiroml
Точно тези вагони на гърците са 120km/h. Може да са за съседни железници и да се рециклират в Септември.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 10:42 pm
от VESO
desiroml написа:Точно тези вагони на гърците са 120km/h. ..
Ще ми позволиш ли да те поправя?
Този спален вагон на ΟΣΕ е за 160 км/ч , ето и
доказателството.Аз много не се заглеждам надолу , но добре че имам навика да снимам шаблони.

Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 10:50 pm
от desiroml
Съжалявам. Аз съм виждал сигурно по-стара серия в Гърция на 504/505 и 604/605 от Атина за Солун и обратно.
Публикувано на: Нед Окт 11, 2009 10:55 pm
от VESO
У нас идват още два типа такива вагони -
спални и тези
кушети. И двата пак са за 160 км/ч.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 11:28 am
от VESO
VESO написа:......Иначе си спомням когато пътувах от София до Силистра през 2003 г . , че даваха т. нар. "личен пакет" - състоящ се от пластмасова чаша , тоалетна салфетка , кърпички 2 вида - мокри и сухи , както и отделна почистваща и лъскаща кърпичка за обувки.
Аз си пазя личния пакет и му направих клипче преди малко.След няколко минути очаквайте да го видите.
Понеже ще ми отнеме време да фотографирам всяка една вещ от личния пакет , направих
този клип.Чашата още тогава я използвах , но за сметка на това останалите "аксесоари" са налице.
Затова и да попитам - ако някой скоро е пътувал в спален вагон , дали дават още такива неща?
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 12:32 pm
от Labros
Нищо не дават. Само взимат таксата от 8 кинта.

А, дават чаршафи за спането

.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:09 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Нищо не дават. Само взимат таксата от 8 кинта.

А, дават чаршафи за спането

.
Тези "лични пакети" ги даваха до преди година някъде, сега няма средства и за това са спрени. Иначе ако ще и ваксаджия да ти наемат, като си си мърльо, пак ще си направиш свинщината.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 4:42 pm
от NiGhtPiSH
Мисля, че нощните влакове за Бургас и Варна биха се облагодетелствали много, ако се обнови изцяло съставът им. За целта трябва обаче да се налеят пари за 4 гарнитури Talgo, които да станат част от БДЖ спални вагони. Предимство е фиксирания състав, включен ресторант и бистро и луксозни спални и седящи помещения и отново може да се прикачат автомобилните вагони. Разбира се пътуването ще е на по-висока цена, но ще предлага хотелски кофорт на пътуващите и ще изяде пътниците на автобусаджиите. Разполагат с рецепция, така че свинщините ще се сведат до минимум като се попълват карти от пътниците аналогични на хотелските така, че няма да има възможност да се правят свинщини и няма да има гратисчийство.
Предимство е, че са безталигови и самонакланящи се, което за кривите по II-ра си е голямо предимство.
http://www.talgo.de/download/Night%20Train.pdf