Страница 2 от 20

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 11:13 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Лошо... при това положение до идната година май ще си стоят замразени ремонтите... след като отпуснат бюджет 2010 трябва нещата да потръгнат с пълна сила. 8)
А относно дочутото разбрах, че са ме подвели - просто 119/120 вече редовно си работи в Мездра, но поради спретнатият й вид един началник-влак се е припознал. :lol: То в днешно време да видиш лъскава софийска 32-ка е чудо. :D
Ето снимки на ремонтиращите се в момента в ЛВЗ представители на серия 32.

32-089/090
Изображение

32-137/138
Изображение

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:36 pm
от NiGhtPiSH
Хубаво е при тези ремонти да се прави цялостно обновяване на салона и слагане на вакуумни тоаленти и инсталацията на система за съобщаване на спирките и дисплеи като в ЕМВ30/31

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 1:50 pm
от stankos
За подвижен състав ,чийто най-млади представители са на 30г. една цялостна модернизация ще е добре дошла , но едва ли ще се случи !
Иначе си мисля има бая хляб още в тях !

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:34 pm
от Nikss
По 32 137/138 има значителен напредък, което ме радва - талигите са боядисани, сложени са нови бандажи... личи си, че кипи усилена работа. 8) Скоро ще я вкарват в бояджийното. 089/090 беше в много тежко състояние преди да спре за ПР, направо нямам думи, а сега като я гледам и си давам сметка,че до догодина по това време ще се прави. :D Редно е колкото се може повече годни 32 да се пратят за ремонт в ЛВЗ, Дезирата не могат да се справят и още дълги години 32-ките ще помагат. :D

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:38 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:По 32 137/138 има значителен напредък, което ме радва - талигите са боядисани, сложени са нови бандажи... личи си, че кипи усилена работа. 8) Скоро ще я вкарват в бояджийното. 089/090 беше в много тежко състояние преди да спре за ПР, направо нямам думи, а сега като я гледам и си давам сметка,че до догодина по това време ще се прави. :D Редно е колкото се може повече годни 32 да се пратят за ремонт в ЛВЗ, Дезирата не могат да се справят и още дълги години 32-ките ще помагат. :D
32-089/090 бе закарана в ЛВЗ в състояние буквално "Пред разпадане", да не кажа " в начален стадий на разпадане". Хората, работещи в ЛВЗ споделиха мнение, че ремонта и ще бъде много тежък, тъй като по самия кош ще има доста работа. Доста гнила ламарина трябва да се подмени.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:46 pm
от Nikss
То щом такива като 141/142 и 145/146 се забавиха по поне 2 г. с КР-то прави сметка колко им е било и на тях тежко състоянието. Не искам да си представям барутник като 32 107/108 или 109/110 ако отиде кога ще излезе. :D Е, има и по-тежки случаи от тях като 097/098 например, но и тези не изостават в класацията. 123/124 изглежда ще издържи до следващото й спиране, което трябва да е за ПР. :roll: :D

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 9:59 pm
от bdz46
097/098 свърши... тя е минала вече два КР и СР.
141 и 145 бяха КР2, обаче за 141 се бяха постарали повече.
109/110 сега е ПР в Пд и има надежда догодина да излезе.
107/108 беше на СР или ПР преди 2 години и я чака ГПР.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:01 pm
от Nikss
Интересна работа. А 141/142 май повече няма и да тръгне... изоставиха я, сякаш всичко им е на таман. Аш колсум. Поне 145/146 я оправиха, че и тя беше тръгнала по следите й.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:04 pm
от bdz46
141 е с изрязани кабели. А и няма кой да я прави - ново хале е само за 30/31, А в Пд няма хора.
Аз си мечтая за 139/140, ама май и тя свърши...

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:11 pm
от Nikss
Като няма къде и кого има ЛВЗ, има депа като ГО и т.н. ама пари няма, няма и желание и в крайна сметка разсипията е пълна. А по 139/140 какви са щетите? Тя беше пострадала при палене на пожар в близост до коловоза, на който е забутана в Дупница.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:16 pm
от bdz46
Поопушен е прикачния вагон. Не е невъзстановимо, но по-лесно ще е да се смени целия вагон с някой друг. Надали обаче някой ще се занимава. А беше най-добрата в Сф (и най-своенравната).

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:17 pm
от Nikss
Тя от доста време не се движи, може и да е пообрана/поизрязана. Именно за да я спасят от ромските набези я пратиха в Дца на сигурно. При положение, че на Клт има толкова много електрички колко му е да вземат един прикачен вагон и да решат проблема с един стабилен ремонт в ЛВЗ?

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:23 pm
от bdz46
За ЛВЗ има опашка.
На Кулата са 079, 101, 103 и 143, а в Сф чака 095, която също беше отлична ЕМВ.
Тези на Клт ще са първи, защото са 99 % окомплектовани - закарани са на самоход и не са пипани.
Само на 101 бяха свалили това-онова и отиде на половинка.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:29 pm
от Nikss
Значи, че след 2 г. когато се поопразни ЛВЗ ЕМВ от Клт ще бъдат пратени и ремонтирани. 8) А 32 095/096 какво чака? Ред в Пд ли? :D
За 101/102 не е проблем при толкова много ЕМВ в Сф да се свали каквото трябва от тях и тя също да замине за ЛВЗ.

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 10:30 pm
от bdz46
Между другото...
32 101 преди заминаване с последния й влак. На другия ден беше закарана в Кулата:
http://bgrail.info/photos/23.01.2007-Sf-Ko/DSC04867.JPG
32 121 обслужва последния си влак след 31 години експлоатация. Същата вечер я прибрахме в депо Пд и от тогава не го е напускала:
http://bgrail.info/photos/07.07.2007-Lk/DSC06104.JPG