Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Иначе за 187 - вероятно е маслото на трафа.
Nikss написа:Именно. А инак пак да те поправя - 187 е от СР. :D :wink: Значи ясно е - маслото се е запалило... :?
Аз разбрах, че е контакторен блок за преходните резистори на АТП са се запалили. В кончар ония ден й правиха комисия и се изсипа цялото президентско войнство и сега черепухите от Русе й правят гаранционен ремонт в халето на кончар. Машиниста се опитал да задейства противопожарната инсталация и тя не задействала. Извикал веднага пожарната, и загасили пожара. Имало е опастност да се запали целия локомотив.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Значи и в Русе са набарали от гадните контакти, които залепват и става мазало после. Сега българската фирма - производител на контактите ще плаща два пъти. Един път на БДЖ, един път на Трансимпекс.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

borislaviv написа:А иначе за гаранциите мисля,че бяха за КР-10месеца, за СР-6месеца,заПР-4месеца,за ГПР-един месец или до ТП.
Редно е гаранциите да се правят на километраж, а не на време.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Мисля, че и на месеци гаранцията си е добре сложена,защото като излезе от ремонт,при тази липса на локмотиви така ги юркат,че не им остава време да изстинат.Например една машина изкарахме от КР,предадена в понеделник с километраж около 200-300км,навъртени с пробите.В наделята бях дежурен и машината пристигна за ремонт, заради счупено стъкло.За тези 6 дни беше навъртяла 5500км.Понеже от КР скоростомера се нулира,така че лесно се отчита какво е навъртяла.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Това така защото вашето депо кара 50% от влаковете в България. При другите киломeтража е по-скромен.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

46 242 написа:Това така защото вашето депо кара 50% от влаковете в България. При другите киломeтража е по-скромен.
Сега херцоите са на гребена на вълната за влакове, само че не са на гребена на вълната за заплата. :wink:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Вярно е-ние сме патриоти,обаче в неделя именно в Горна имаше митинг.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:Вярно е-ние сме патриоти,обаче в неделя именно в Горна имаше митинг.
Съгласен съм с това. Освен това в ГО имат желанието да правят ремонти, както във всяко друго депо. Но с калпав чарк какво да направят?!

Айде стига междудеповска война, че замязахме на интрижника....
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

На който се излязах що псувни, змии и гущери...Ама предимно релсаджии бяха.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Ква война бе Марио? Няма война. Просто се бъзикаме.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:Ква война бе Марио? Няма война. Просто се бъзикаме.
Майтапа на страна. След толкова запалвания по калпави контакти е редно да се потърси вина във фирмата - доставчик. Не може да лепнат като разтопена захар и да пламтят АТП-та през ден.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Сега се сетих,че локомотива беше 44-123 на Русе и обслужваше Синия Дунав. 350км към София и толкова обратно,сигурно и в София не е бездействала.И все пак по мое мнение тези локомотиви са били добрия избор на БДЖ.Дълголетната експлоатация на тези машини при толкова свирепа работа са пример за това.Марио е прав,че има живот в тези машини и трябва да се отпускат средства за да се удължи ресурсът им.Мисля,че няма да има по-сполучлив избор на локомотиви от тези,колкото и модерни да се произвеждат в момента.Защото на нашите локомотиви достатъчно са проучени всички възли, усвоено е производството на доста резервни части,има все още подготвен персонал.За разлика от новите доставки,където всичко по-гореизброеното липсва.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

borislaviv написа:И все пак по мое мнение тези локомотиви са били добрия избор на БДЖ.
...като изключим пробните варианти 42Е и 46Е.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

411 km.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

46 242 написа:411 km.
Казах го ориентировъчно.Никога не съм го поглеждал.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация