Страница 2 от 17
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 10:57 pm
от 43.309
Горна баня също е с ЕМЦ.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:02 pm
от VESO
Добринище с какво следва да е?

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:04 pm
от bdz46
По 16-та линия гарите с изключение на Велинград са без осигурителна инсталация. Няма зависимости между показанията на светофорите и семафорите и положението на стрелките. Такива гари са също Гюешево, Видин, Залатна Панега и др. Такава беше и Генерал Тодоров до преди няколко години.
РУКЗ на гара Велинград е взето от Дунавци.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:06 pm
от VESO
Добре , изходният светофор на Банско на какъв принцип действа?
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:07 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:По 16-та линия гарите с изключение на Велинград са без осигурителна инсталация. Няма зависимости между показанията на светофорите и семафорите и положението на стрелките.
Банско е много интересна гара. Към едната гърловина сигнализацията е със светофори, а от другата страна със семафори. Управлението на светофорите става от канцеларията на деж. ръководител посредством пулт, съдържащ командни бутони и светодиодна сигнализация. Както Тодор каза, гарата се води "Без ОИ".
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:08 pm
от bdz46
Банско и от двете страни има входни светофори и групов изходен светофор само откъм Добринище.
Банкя също се води без ОИ, но на практика е единствената РУКЗ, при която няма изпълнителен апарат, а ключовете са поставят в централния апарат при ръководител-движение.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:10 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Банско и от двете страни има входни светофори и групов изходен светофор само откъм Добринище.
Банкя също се води ОИ, но е единствената РУКЗ, при която няма изпълнителен апарат, а ключовете са поставят в централния апарат при ръководител-движение.
Значи се бъркам с груповия...
Добре де, заминаването от Бно става само по заповед на деж. ръководител. Тоест, в този случай не трябва ли да се излиза с 15 км/час?!
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:12 pm
от bdz46
За всички гари по 16-та линия скоростта е 25 км/ч.
Груповия на Бно е единствения изходен сигнал по линията освен тези на Вг. Предполагам го има заради зависимостта с прелеза.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:21 pm
от Mario Evstatiev
А тъй като се повдигна въпрос за Банкя:
РУКЗ в гара Банкя
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:23 pm
от Saruman
Габрово предполагам е РУКЗ и ръчни стрелки. Ами Царева Ливада?
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:27 pm
от Mario Evstatiev
Saruman написа:Габрово предполагам е РУКЗ и ръчни стрелки. Ами Царева Ливада?
Габрово е с РУКЗ, Царева личвада не зная с какво е. Но е редно да посетиш двете гари и да заснемеш светосхемните табла на ОИ в тях

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:30 pm
от VESO
Как някой не се е сетил досега да снима ОИ на центр, гара Русе.

Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:33 pm
от Labros
Има си хора от Русе, ако имат възможност нека да заснемат ОИ.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:40 pm
от Saruman
Не съм много запознат как работи и как се работи с такава апаратура, и колко такива устройства трябва да има в една гара, но например в Габрово има и в Пост1 и при ръководител движение.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 11:48 pm
от bdz46
Русе е МРЦ или ЕЦМ.