Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
По 16-та линия гарите с изключение на Велинград са без осигурителна инсталация. Няма зависимости между показанията на светофорите и семафорите и положението на стрелките. Такива гари са също Гюешево, Видин, Залатна Панега и др. Такава беше и Генерал Тодоров до преди няколко години.
РУКЗ на гара Велинград е взето от Дунавци.
РУКЗ на гара Велинград е взето от Дунавци.
Последно промяна от bdz46 на Пет Сеп 18, 2009 11:07 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Банско е много интересна гара. Към едната гърловина сигнализацията е със светофори, а от другата страна със семафори. Управлението на светофорите става от канцеларията на деж. ръководител посредством пулт, съдържащ командни бутони и светодиодна сигнализация. Както Тодор каза, гарата се води "Без ОИ".bdz46 написа:По 16-та линия гарите с изключение на Велинград са без осигурителна инсталация. Няма зависимости между показанията на светофорите и семафорите и положението на стрелките.
64.19

Администратор
Значи се бъркам с груповия...bdz46 написа:Банско и от двете страни има входни светофори и групов изходен светофор само откъм Добринище.
Банкя също се води ОИ, но е единствената РУКЗ, при която няма изпълнителен апарат, а ключовете са поставят в централния апарат при ръководител-движение.
Добре де, заминаването от Бно става само по заповед на деж. ръководител. Тоест, в този случай не трябва ли да се излиза с 15 км/час?!
64.19

Администратор
64.19

Габрово предполагам е РУКЗ и ръчни стрелки. Ами Царева Ливада?

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Не съм много запознат как работи и как се работи с такава апаратура, и колко такива устройства трябва да има в една гара, но например в Габрово има и в Пост1 и при ръководител движение.
Информация
Модератори