Страница 2 от 11
Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 12:48 pm
от 44.123
Защо пък не едно такова бистро да се пусне 9621/9622 понеже този влак е с бюфет вагон в момента и щом се движи редовно значи има клиентела за него и да се повиши комфорта на пътуване в такива подобни вагони същото си мисля за 2610/2611, които се движат в момента с остарелите типове бюфети 47 серия. А относно 4611/4612 си го спомням като бях много малък този влак беше с бюфет и то не какъв а доста интересен бюфет с пет купета и останалата част на вагона е бюфет, вагона приличаше на 47 серия а сега този вагон стой забутан на вагонната ограда на товарна гара.
Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 12:51 pm
от Mario Evstatiev
Бистрата ARmz много вероятно е да отидат на 8611/8614, което е и най - удачно, тъй като това са най - дългите по времепътуване влакове за Варна. А и все пак тези вагони са си една идея ресторанти и кухнята им предполага използване като такива. Всичко останало като нарицание е грешно, бистро, мътно... Вагона си е чист ресторант и като такъв се обозначава дори.
Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 12:15 pm
от Nikss
Не ми се вярва да са само 2 такива ресторанта, и макар и да отидат на
8611/8614 със сигурност ще има и 3-ти, който се надявам също да го пуснат за Черноморието, където е най-добре - все пак на късите дестинации хората са свикнали да си носят храна и т.н., надявам се с времето да се приспособят към бистрата и ресторантите предвид доброто обслужване и ниските цени - като тези по гарите, но със сигурност ще им е по-удобно посещение в бистрото/ресторанта отколкото стискане на зъби, чакане и т.н.

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 1:44 pm
от VESO
Точно това повтарям вече за 3-ти път в другата тема - бистрата от типа "ARmz" са минимум 3 - онова с грешния номер , стоящо в Ремиза и второто , което е в Септември от серия 91.Да , обаче то е с номер 002 , което означава , че някъде има и 3-то "ARmz" от серия 91 с номер 001.
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 5:34 pm
от VESO
Снимка от
номера на бистрото "ARmz" , направена днес.Интериорът вътре е същия като показания от мен в предишните мнения , което означава , че номерът му е грешен.На това бистро серията 91 също му е грешна - при максимална скорост 160 км/ч и отопление 1500 V ~, 50Hz , 800 А , серията трябва да е 71 - като на немските спални вагони.
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 6:54 pm
от Mario Evstatiev
И на бистрото в Ремиза е сгрешена серията. На него пък е дадена серия 97, което съвсем не отговаря на истината. Интересно ми е, дали при пускането им в експлоатация ще се усетят да поправят гафа или ще си вървят така - вагони от абсолютно един и същи тип с различни серии.
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 8:47 pm
от VESO
Нужно е да сигнализираме където трябва. Марио , ти имаш връзки , за да чуе някой нашия глас - новите бистра тип "ARmz" следва да бъдат с номера 61 52 84 71 XXX - X , като XXX ще се запълни от 001 до 003 (тъй като са 3 броя) , а вече цялата конфигурация ще определи и X - контр. цифра.Давам мнението си за серията въз основа на информацията написана на вагона като максимална скорост и отопление (дано поне тези данни да са верни).
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 8:49 pm
от Mario Evstatiev
След направено проучване на особеностите, форум "Локомотиви" ще внесе предложението в дирекция "Вагони".
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 9:07 pm
от VESO
Значи преди да внесеш предложението , ето особеностите:
61 - EuroCity / Inter City вагон с постоянно междуосие , сертифициран по UIC (RIC);
52- ID номера на БДЖ;
84 - бюфет с първокласно отделение / купе / салон;
71. Да направя едно уточнение , понеже сега погледнах сравнителната таблица.Така посочени скорост и отопление - 160 km/h и 1500 V ~ 50 Hz , 800А няма никъде.Най - близко се оказват 3 серии - серия 71 (при положение , че вагонът има още един вид отопление - на 1500 V ~ 16 2/3 Hz и 3000 V=) , серия 73 ( 160 km/h и 1000V~16 2/3Hz ) и серия 74 (160 km/h , като освен 1500V~50Hz , трябва да има и 1500V=).Затова е добре да се разучат нещата , ако следим логиката , не би следвало да имаме вагон само с ел.отопление 1500 V ~ 50 Hz , а минимум или и 16 2/3 Hz , или и 3000 V= .И което е най - загадачното - този вагон има само електрическо отопление - за това съответства символът "ee" , който е поставен на 63-ките и 97-ците. Затова мисля , че и в означението за отопление има допусната грешка , не дай си и действителната скорост да не е 160 км/ч , а някаква друга , става голямо мазало.
Аз предлагам следното - нека Марио да разузнае (ако трябва да иска помощ от компетентно лице , или да се прегледа документацията на бистрата) действително за каква скорост и отопление са тези вагони , след като го провери , да ми ги прати и аз при съответното сравнение в таблиците на UIC да посоча серията.
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 9:09 pm
от Mario Evstatiev
Утре ще се извърши проверка на техническите характеристики на тези вагони. Но със сигурност не са серия 91 или 97.
Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 9:10 pm
от VESO
Книжка с документацията няма ли за тези бистра? Сега ще прегледам спалните вагони от серии 71 и 76 , движещи се на 2626 / 2627 и 8626 / 8627 и всеки може да предположи какво ще открия - сериите и на тях са грешни.

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 9:12 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Книжка с документацията няма ли за тези бистра? Сега ще прегледам спалните вагони от серии 71 и 76 , движещи се на 2626 / 2627 и 8626 / 8627 и всеки може да предположи какво ще открия - сериите и на тях са грешни.

На бистрата има само ел. схеми(ПОНЕ). Нищо друго не е докарано в ОП "Надежда". Но в дирекция "Вагони" ще видим какво има - дано там намерим нещо.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 9:07 am
от Mario Evstatiev
Съгласно плана за композиране на влаковете, който влезе в сила на 13.12.2009 г., БВЗР 3623/3620 е заложен с бистро тип ARmz, което обаче все още не е тръгнало. В Служба "Ремиз" още седи 97 004, доколкото знам и 005 е в софийския вилает. Пускането на тези вагони доста се забави, ще бъде отправено запитване до "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:12 am
от VESO
Съгласно този план , на "Сл. бряг" и "Зл. Пясъци" ще трябва да се заменят бистрата от единия тип с другия.Да обаче , за северния RБВ е предвидена само една 91-ца "ARmz".Да не би другата композиция да остане с "ARkimbz"?

Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:47 am
от Labros
А нищо чудно до доставката на втори брой да продължи същата схема: едната композиция с вагон, другата без.