Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Нека след международния в 20:00 да си остане пътническия за Дупница , поне в 20:11.Защото след 17:30 няма никакъв влак за селищата на север.
Пътническия нека си остане, аз по - горе съм засегнал само връзката Сф - Клт - Сф. И ще се радвамако някой от форумците, занимаващи се с ГДВ направят проект как ще изглежда графика по 5-та с тези допълнителни влакове.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ивайло , къде се криеш??? :lol:
Той е нашият корифей - майстор по изработването на ГДВ?

А относно графика на пътнически влакове , аз лично смятам , че 3 ПВ на ден с дестинация Дупница - Кулата (и обратно) не биха били излишни.Отделно гара Благовград ще приема още два пътнически влака - този , който сега е от Дупница за Бг и DESIRO-то от София.При такъв график , с цели 3 ПВ Дупница - Кулата , ще отпаднат спиранията на някои гари от бързите влакове в този участък.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

3 ПВ или 3 чифта имаш в предвид, защото има разлика... аз смятам, че толкова разредени не трябва да се движат влаковете на юг от Перник. Трябва да се поувеличат малко като бройка пътническите Клт-Дца, трамваите да се намалят и евентуално удължат до Радомир, където да правят връзка с дизелови Дезира за Кю. А инак предложението на Марио за 360 и 362 е добро, но по-горе както се спомена наистина графика по цялата 5-та е тотално объркан и а стане някой гаф всички го отнасят подир авариралия влак. :? А щом международните ще возят пътници предлагам да се закачат допълнително наши си вагони, за да не се мрънка от другата страна излишно и нека поне на основните и по-големи гари да се спира - Перник, Дупница, Благоевград, Сандански, Генерал Тодоров и евентуално Радомир за връзка с кюстендилските камби. Всичко останало транзит. Какво мислите?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно и това ще е предизвикателството към майсторите на графика точно по този участък на 5-та линия.Общо взето нещата стоят така - 3 ПВ от Дупница за Кулата и толкова наобратно.Един ПВ Дупница - Благовград , който да се връща обратно и DESIRO-то СФ - Бг да се запази.Нека пътническите влакове от Дупница да тръгват малко след бързите , в интервал до половин час (максимум 40 минути) и основната им цел да бъде обиране на пътниците по малките гари.Следователно бръз влак София - Кулата след Дца да спира на Благовград , Симитли , Кресна , Сандански , Ген. Тодоров и Кулата (като в сметките може да влиза и някоя малка гара за разминаване с насрещен такъв).Редно е международните 360/-1/-2/-3 да возят и наш вагон за вътрешно съобщение , който да се използва от хората , пътуващи в страната.Мисля си и за вероятност дали не може тези влакове да спират поне на Перник.
И още нещо - да се орежат до минимум спиранията на 462 , че на нищо не прилича.С тези Черниче , Батановци , Метал , Горна Баня и Захарна Фабрика става за резил.За 5620 / 5625 няма подходяща алтернатива в участъка Дупница - Благоевград , затова ще спират както и досега , но само на Бобошево , Мурсалево и Кочериново.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всичко трябва да се прави на ново при забърканата в момента каша и общо взето разработките, после дооформянето, редактирането и окончателния преглед на всички влакове по обходи, скорости, спирания, потегляния и т.н. ще отнемат не по-малко от 3 месеца... и това само за една линия, ами останалите? но пък резултатът иначе ще е впечатляващ. 8)
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Хубави предложения е дал Марио. Аз пък друго си мисля - към 10.00, 13.00 и 20.00 трябва да са влаковете за Дца, като този в 8.15 се мести да не е в 8.15 а да е в 8.40 за да не се дублират с 5622 сутринта. В обратната дестинация - Дца - Кулата - влаковете например да тръгват в обратната посока съответно пак трябва да са същите тези 4 влака.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

50272 нека направо в 9.10 тръгва от Благоевград. Хем няма да се дублира с 5622, хем на Дупница ще осъществява много удобна връзка с 50262. В такъв случай 5622 никъде да не спира между Благоевград и Дупница.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Бързите влакове по 5-та возят хора за един вагон. Основната причина си е знаем- многото спирания. Предложените мнения за някакво удобство и синхронизиране на часовете, както и спирането по спирки и голямо количество гари, няма да стане, поне не на тоя етап. Трябва да се промени почти изцяло ГДВ не само за посочената линия, ами и за още куп влакове, предлагащи връзки.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Това за наличието на "наши" и "ваши" вагони, кокошарници и т.н. за "вътрешно" и не знам какво си съобщение отдавна е изцяло приключен въпрос на територията на ЕС. Сега ми иде направо да се пукна от яд като разбирам, че само три месеца след миналогодишното ми ходене в Унгария между Будапеща, Виена и Мюнхен започват да пътуват освен описаните от мен Евро-Сити влакове, също и RailJet, които просто са черешката на тортата и бият всичко останало по всякакви параграфи.
Ето за какво приказвам:

http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.ph ... J&rok=2009

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/Oe ... 8090-7.php

А от прехвалените гръцки вагони, станали вече на по 10 години, се движат на МБВ-тата Белград-Солун, които навсякъде возят и "вътрешни" пътници. Въпросът е кой висш тъпанар от БДЖ-Пътнически превози държи в сила тази тъпотия. Ако това продължи и в новия ГДВ, пак ще вдигна патърдия до Европейската комисия, за да видят как някой си позволява да нарушава нормативно определени права на пътниците.

В същност, специално за колегите от Благоевград сега има прекрасна врътка как да пътуват "вътрешно" съобщение от/до София. Работата е изключително проста, но неудобството е, че трябва да се изпълнява във вторник, сряда или четвъртък.

Та за или в избрания ден се закупува Регионален билет за регион София, който, според описанието на БДЖ важи за неограничен брой пътувания с пътнически и бърз влак между София, Благоевград, Кюстендил, Мездра, Копривщица, Септември, Драгоман, Банкя и Бобов дол между 8.30 и 3 през нощта на другия ден. Цената на човек е 10 лева - толкова е автобусният билет Благоевград-София в едната посока. Тоест например Лъчо може да си вземе такъв билет, да дойде с него в София с 360 (тъй като МБВ е бърз, а не УБВ), да пътува докъдето може след обяда в рамките на региона и после да си се прибере в Благоевград с 363. Този билет не подлежи на заверки, така че кондукторите не могат да му кажат "копче".
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Доколкото съм дочул , от новия график тези влакове пак няма да возят пътници вътрешно съобшение.Не знам точно , но ми казаха , че "прекалено важни хора" стоят зад всичко това и те имали такива връзки в министерството , че оттам никога нямало да разрешат въпроса.Поинтересувах се какво целят с това , а отговорът беше в 2 кратки думи - пари и интерес.Какъв ли интерес си мисля аз , имат тези "прекалено важни хора" от това гръцките влакове да не качват пътници във вътрешно съобщение , не мога да си обясня , но е факт , че един гръцки пътник може спокойно от ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ да си вземе билет до ΡΟΔΟΠΟΛΗ , или до ΣΤΡΥΜΩΝΑΣ с 360 (и от солунската гара ще му издадат на обикновените каси) , но в същото време за същия влак , обикновен пътник от Благоевград не може да пътува с него до София.Пълен резил е това.

От сайта разгледах единия от RJ и ми направи впечатление тази картинка от състава на влака - Изображение. Някой има ли представа какво означава тя - да не би влакът да има вагон с детски кът , предназначен за най - малките пътници? Друго обяснение на това конче не виждам.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Влакът има вагон с детски кът - това показва пиктограмата "Конче за игра" 8)
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Такъв вагон с детски кът съм виждал точно на гръцките влакове у нас - беше в състава на едната композиция и доколкото помня се водеше тип "ADmz" - първокласен с багажно помещение.Изглеждаше по този начин и вървя няколко месеца (ако не се лъжа изкара само зимата).После го спряха.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Значи заради тези "прекалено важни хора" Еврокомисията съвсем сериозно ще започне наказателна процедура срещу България ако директивата, уреждаща този въпрос, която влиза в сила от първи януари следващата година, не се изпълнява. Това накратко означава немалка глоба, която познайте от чии данъци ще бъде платена. Нали видяхте какво стана с парите за строителство на пътища? А относно това кои са тези така наречени хора, на практика кръгът се стеснява само около едно нещо. Логично е да става въпрос за автобусни фирми, обслужващи линиите в това направление. Юнион Ивкони със сигурност не са, понеже това е доганска фирма, а Доган вече не е на власт. Освен това Ивкони едва от година и половина пътуват до Сандански и Петрич, а този проблем знаете от кога виси....Преди това курсовете се обслужваха от СКГТ Автотранспорт и от малки фирмички с по един-два строшени калпави автобуса и е несериозно да се мисли, че точно те имат връзки в министерството. Да не говорим, че и за Гърция има немалко автобуси, част от които са на Юнион Ивкони, които освен това возят на най-ниска цена. Така че, ако на тях им пречеха влаковете, досега да са ги спряли.

Та единственото разумно обяснение за тези "хора" е следното. Линията София-Благоевград се държи от няколко такива калпави фирмички със строшени автобуси, от сорта на Скатопара-5 и тем подобни. Но те имат обща мафиотска "шапчица". Получава се така, че в автобусите за Сандански, Петрич, Банско, Гоце Делчев и т.н., които всички преминават през града, масово не се допускат пътници до Благоевград или това се прави с много уговорки и "тайно". Защото тази групировчица си има свои мадами - касиерки курвентийки на Централна автогара, в чиито задължения влизат да следят автобусите за Македония-та да не вземат хора до Благоевград. Съответно при такъв случай се звъни където трябва, след което провинилият се автобус се причаква от мутраджийски мерцедес и шофьорът яде кьотек. На мен са ми известни трицифрен брой такива случаи. По-наблюдателните от вас знаят, че отскоро в Благоевград има втора, "частна" автогара, построена върху подарен общински терен, точно пред ж.п. гарата. От същото това място вече 18 години тръгват частните автобуси Благоевград-София. И всичко това при положение, че старата "държавна" такава, също близо до гарата, е достатъчно голяма, модерна, построена през 1989-та г. и в състояние да поеме всички междуселищни автобуси.

Може би новият транспортен министър все още не знае за проблема с тези влакове, бат Бойко също, малко ли бакии имат да оправят в БДЖ, та само до това им е. На мен и друго нещо ми идва на акъла - дали някои парадиращи с всевластността си личности, пишещи постоянно глупости и спам в другия форум, също нямат пръст в тая работа?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На Частната автогара спират определен брой автобусни фирми- споменатите Ивкони, Транс-5 и подобни мафиотски. На Държавната пък спират по-малките фирми. Интересен е факта, че Частната държи само големи и доходоносни линии, докато за селата в Горноджумайска околия отговаря Държавната. Или има картелно споразумение, или натиск от определен кръг хора с доста интересни прякори.

Международните влакове са изключително удобни специално за отсечката София- Горна Джумая. Ако спират на Перник и Дупница ще трупасят автобусите- помислете и колко студентчета ще возят.

Нищо чудно подозренията ти да са напълно верни.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Едва ли помните репортажа на Владо Береану от "Студио Частен случай" от тази година. В него се говореше за конфликта между автобусните фирми в града. Факт неоспорим е, че по Благоевград - София автобусите не са луксозни, даже са много зле в повечето случаи. Фирма Юнион до скоро спираше на държавната автогара, както и ред други фирми, поради факта, че частниците не пускаха други автобуси при тях, по-горе цитираното интервю също беше на тази тема. Водиха се дискусии и с кмета, и с зам.кмета по транспорта...но, нищо. При нас си го има този проблем. Градския транспорт не е по-различно безумие - Имаме няколко линии, а по линия 1, 2 и 10 - ежедневно в 13.00 се прави смяна от автобусите на държавната Пътнически превози - оод и частната Бистрица 96. Такова нещо никъде не съм виждал. Забележете, билета е 0.70, автобусите не са по-различни от Икарус 260 и Чавдар 11Г5/13-20. Картите и те не са евтини - 20 лв ученици, 28 лв - редовни. И от двете автогари тръгвате еднакво автобуси за различни села и градове.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация