Пътническия нека си остане, аз по - горе съм засегнал само връзката Сф - Клт - Сф. И ще се радвамако някой от форумците, занимаващи се с ГДВ направят проект как ще изглежда графика по 5-та с тези допълнителни влакове.VESO написа:Нека след международния в 20:00 да си остане пътническия за Дупница , поне в 20:11.Защото след 17:30 няма никакъв влак за селищата на север.

Администратор
64.19
Ивайло , къде се криеш???
Той е нашият корифей - майстор по изработването на ГДВ?
А относно графика на пътнически влакове , аз лично смятам , че 3 ПВ на ден с дестинация Дупница - Кулата (и обратно) не биха били излишни.Отделно гара Благовград ще приема още два пътнически влака - този , който сега е от Дупница за Бг и DESIRO-то от София.При такъв график , с цели 3 ПВ Дупница - Кулата , ще отпаднат спиранията на някои гари от бързите влакове в този участък.

Той е нашият корифей - майстор по изработването на ГДВ?
А относно графика на пътнически влакове , аз лично смятам , че 3 ПВ на ден с дестинация Дупница - Кулата (и обратно) не биха били излишни.Отделно гара Благовград ще приема още два пътнически влака - този , който сега е от Дупница за Бг и DESIRO-то от София.При такъв график , с цели 3 ПВ Дупница - Кулата , ще отпаднат спиранията на някои гари от бързите влакове в този участък.
Последно промяна от VESO на Съб Окт 03, 2009 1:07 pm, променено общо 1 път.

3 ПВ или 3 чифта имаш в предвид, защото има разлика... аз смятам, че толкова разредени не трябва да се движат влаковете на юг от Перник. Трябва да се поувеличат малко като бройка пътническите Клт-Дца, трамваите да се намалят и евентуално удължат до Радомир, където да правят връзка с дизелови Дезира за Кю. А инак предложението на Марио за 360 и 362 е добро, но по-горе както се спомена наистина графика по цялата 5-та е тотално объркан и а стане някой гаф всички го отнасят подир авариралия влак.
А щом международните ще возят пътници предлагам да се закачат допълнително наши си вагони, за да не се мрънка от другата страна излишно и нека поне на основните и по-големи гари да се спира - Перник, Дупница, Благоевград, Сандански, Генерал Тодоров и евентуално Радомир за връзка с кюстендилските камби. Всичко останало транзит. Какво мислите?

Точно и това ще е предизвикателството към майсторите на графика точно по този участък на 5-та линия.Общо взето нещата стоят така - 3 ПВ от Дупница за Кулата и толкова наобратно.Един ПВ Дупница - Благовград , който да се връща обратно и DESIRO-то СФ - Бг да се запази.Нека пътническите влакове от Дупница да тръгват малко след бързите , в интервал до половин час (максимум 40 минути) и основната им цел да бъде обиране на пътниците по малките гари.Следователно бръз влак София - Кулата след Дца да спира на Благовград , Симитли , Кресна , Сандански , Ген. Тодоров и Кулата (като в сметките може да влиза и някоя малка гара за разминаване с насрещен такъв).Редно е международните 360/-1/-2/-3 да возят и наш вагон за вътрешно съобщение , който да се използва от хората , пътуващи в страната.Мисля си и за вероятност дали не може тези влакове да спират поне на Перник.
И още нещо - да се орежат до минимум спиранията на 462 , че на нищо не прилича.С тези Черниче , Батановци , Метал , Горна Баня и Захарна Фабрика става за резил.За 5620 / 5625 няма подходяща алтернатива в участъка Дупница - Благоевград , затова ще спират както и досега , но само на Бобошево , Мурсалево и Кочериново.
И още нещо - да се орежат до минимум спиранията на 462 , че на нищо не прилича.С тези Черниче , Батановци , Метал , Горна Баня и Захарна Фабрика става за резил.За 5620 / 5625 няма подходяща алтернатива в участъка Дупница - Благоевград , затова ще спират както и досега , но само на Бобошево , Мурсалево и Кочериново.

Всичко трябва да се прави на ново при забърканата в момента каша и общо взето разработките, после дооформянето, редактирането и окончателния преглед на всички влакове по обходи, скорости, спирания, потегляния и т.н. ще отнемат не по-малко от 3 месеца... и това само за една линия, ами останалите? но пък резултатът иначе ще е впечатляващ. 


Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Хубави предложения е дал Марио. Аз пък друго си мисля - към 10.00, 13.00 и 20.00 трябва да са влаковете за Дца, като този в 8.15 се мести да не е в 8.15 а да е в 8.40 за да не се дублират с 5622 сутринта. В обратната дестинация - Дца - Кулата - влаковете например да тръгват в обратната посока съответно пак трябва да са същите тези 4 влака.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Бързите влакове по 5-та возят хора за един вагон. Основната причина си е знаем- многото спирания. Предложените мнения за някакво удобство и синхронизиране на часовете, както и спирането по спирки и голямо количество гари, няма да стане, поне не на тоя етап. Трябва да се промени почти изцяло ГДВ не само за посочената линия, ами и за още куп влакове, предлагащи връзки.

Това за наличието на "наши" и "ваши" вагони, кокошарници и т.н. за "вътрешно" и не знам какво си съобщение отдавна е изцяло приключен въпрос на територията на ЕС. Сега ми иде направо да се пукна от яд като разбирам, че само три месеца след миналогодишното ми ходене в Унгария между Будапеща, Виена и Мюнхен започват да пътуват освен описаните от мен Евро-Сити влакове, също и RailJet, които просто са черешката на тортата и бият всичко останало по всякакви параграфи.
Ето за какво приказвам:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.ph ... J&rok=2009
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/Oe ... 8090-7.php
А от прехвалените гръцки вагони, станали вече на по 10 години, се движат на МБВ-тата Белград-Солун, които навсякъде возят и "вътрешни" пътници. Въпросът е кой висш тъпанар от БДЖ-Пътнически превози държи в сила тази тъпотия. Ако това продължи и в новия ГДВ, пак ще вдигна патърдия до Европейската комисия, за да видят как някой си позволява да нарушава нормативно определени права на пътниците.
В същност, специално за колегите от Благоевград сега има прекрасна врътка как да пътуват "вътрешно" съобщение от/до София. Работата е изключително проста, но неудобството е, че трябва да се изпълнява във вторник, сряда или четвъртък.
Та за или в избрания ден се закупува Регионален билет за регион София, който, според описанието на БДЖ важи за неограничен брой пътувания с пътнически и бърз влак между София, Благоевград, Кюстендил, Мездра, Копривщица, Септември, Драгоман, Банкя и Бобов дол между 8.30 и 3 през нощта на другия ден. Цената на човек е 10 лева - толкова е автобусният билет Благоевград-София в едната посока. Тоест например Лъчо може да си вземе такъв билет, да дойде с него в София с 360 (тъй като МБВ е бърз, а не УБВ), да пътува докъдето може след обяда в рамките на региона и после да си се прибере в Благоевград с 363. Този билет не подлежи на заверки, така че кондукторите не могат да му кажат "копче".
Ето за какво приказвам:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.ph ... J&rok=2009
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/Oe ... 8090-7.php
А от прехвалените гръцки вагони, станали вече на по 10 години, се движат на МБВ-тата Белград-Солун, които навсякъде возят и "вътрешни" пътници. Въпросът е кой висш тъпанар от БДЖ-Пътнически превози държи в сила тази тъпотия. Ако това продължи и в новия ГДВ, пак ще вдигна патърдия до Европейската комисия, за да видят как някой си позволява да нарушава нормативно определени права на пътниците.
В същност, специално за колегите от Благоевград сега има прекрасна врътка как да пътуват "вътрешно" съобщение от/до София. Работата е изключително проста, но неудобството е, че трябва да се изпълнява във вторник, сряда или четвъртък.
Та за или в избрания ден се закупува Регионален билет за регион София, който, според описанието на БДЖ важи за неограничен брой пътувания с пътнически и бърз влак между София, Благоевград, Кюстендил, Мездра, Копривщица, Септември, Драгоман, Банкя и Бобов дол между 8.30 и 3 през нощта на другия ден. Цената на човек е 10 лева - толкова е автобусният билет Благоевград-София в едната посока. Тоест например Лъчо може да си вземе такъв билет, да дойде с него в София с 360 (тъй като МБВ е бърз, а не УБВ), да пътува докъдето може след обяда в рамките на региона и после да си се прибере в Благоевград с 363. Този билет не подлежи на заверки, така че кондукторите не могат да му кажат "копче".
Доколкото съм дочул , от новия график тези влакове пак няма да возят пътници вътрешно съобшение.Не знам точно , но ми казаха , че "прекалено важни хора" стоят зад всичко това и те имали такива връзки в министерството , че оттам никога нямало да разрешат въпроса.Поинтересувах се какво целят с това , а отговорът беше в 2 кратки думи - пари и интерес.Какъв ли интерес си мисля аз , имат тези "прекалено важни хора" от това гръцките влакове да не качват пътници във вътрешно съобщение , не мога да си обясня , но е факт , че един гръцки пътник може спокойно от ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ да си вземе билет до ΡΟΔΟΠΟΛΗ , или до ΣΤΡΥΜΩΝΑΣ с 360 (и от солунската гара ще му издадат на обикновените каси) , но в същото време за същия влак , обикновен пътник от Благоевград не може да пътува с него до София.Пълен резил е това.
От сайта разгледах единия от RJ и ми направи впечатление тази картинка от състава на влака -
. Някой има ли представа какво означава тя - да не би влакът да има вагон с детски кът , предназначен за най - малките пътници? Друго обяснение на това конче не виждам.
От сайта разгледах единия от RJ и ми направи впечатление тази картинка от състава на влака -


Администратор
Такъв вагон с детски кът съм виждал точно на гръцките влакове у нас - беше в състава на едната композиция и доколкото помня се водеше тип "ADmz" - първокласен с багажно помещение.Изглеждаше по този начин и вървя няколко месеца (ако не се лъжа изкара само зимата).После го спряха.

Значи заради тези "прекалено важни хора" Еврокомисията съвсем сериозно ще започне наказателна процедура срещу България ако директивата, уреждаща този въпрос, която влиза в сила от първи януари следващата година, не се изпълнява. Това накратко означава немалка глоба, която познайте от чии данъци ще бъде платена. Нали видяхте какво стана с парите за строителство на пътища? А относно това кои са тези така наречени хора, на практика кръгът се стеснява само около едно нещо. Логично е да става въпрос за автобусни фирми, обслужващи линиите в това направление. Юнион Ивкони със сигурност не са, понеже това е доганска фирма, а Доган вече не е на власт. Освен това Ивкони едва от година и половина пътуват до Сандански и Петрич, а този проблем знаете от кога виси....Преди това курсовете се обслужваха от СКГТ Автотранспорт и от малки фирмички с по един-два строшени калпави автобуса и е несериозно да се мисли, че точно те имат връзки в министерството. Да не говорим, че и за Гърция има немалко автобуси, част от които са на Юнион Ивкони, които освен това возят на най-ниска цена. Така че, ако на тях им пречеха влаковете, досега да са ги спряли.
Та единственото разумно обяснение за тези "хора" е следното. Линията София-Благоевград се държи от няколко такива калпави фирмички със строшени автобуси, от сорта на Скатопара-5 и тем подобни. Но те имат обща мафиотска "шапчица". Получава се така, че в автобусите за Сандански, Петрич, Банско, Гоце Делчев и т.н., които всички преминават през града, масово не се допускат пътници до Благоевград или това се прави с много уговорки и "тайно". Защото тази групировчица си има свои мадами - касиерки курвентийки на Централна автогара, в чиито задължения влизат да следят автобусите за Македония-та да не вземат хора до Благоевград. Съответно при такъв случай се звъни където трябва, след което провинилият се автобус се причаква от мутраджийски мерцедес и шофьорът яде кьотек. На мен са ми известни трицифрен брой такива случаи. По-наблюдателните от вас знаят, че отскоро в Благоевград има втора, "частна" автогара, построена върху подарен общински терен, точно пред ж.п. гарата. От същото това място вече 18 години тръгват частните автобуси Благоевград-София. И всичко това при положение, че старата "държавна" такава, също близо до гарата, е достатъчно голяма, модерна, построена през 1989-та г. и в състояние да поеме всички междуселищни автобуси.
Може би новият транспортен министър все още не знае за проблема с тези влакове, бат Бойко също, малко ли бакии имат да оправят в БДЖ, та само до това им е. На мен и друго нещо ми идва на акъла - дали някои парадиращи с всевластността си личности, пишещи постоянно глупости и спам в другия форум, също нямат пръст в тая работа?
Та единственото разумно обяснение за тези "хора" е следното. Линията София-Благоевград се държи от няколко такива калпави фирмички със строшени автобуси, от сорта на Скатопара-5 и тем подобни. Но те имат обща мафиотска "шапчица". Получава се така, че в автобусите за Сандански, Петрич, Банско, Гоце Делчев и т.н., които всички преминават през града, масово не се допускат пътници до Благоевград или това се прави с много уговорки и "тайно". Защото тази групировчица си има свои мадами - касиерки курвентийки на Централна автогара, в чиито задължения влизат да следят автобусите за Македония-та да не вземат хора до Благоевград. Съответно при такъв случай се звъни където трябва, след което провинилият се автобус се причаква от мутраджийски мерцедес и шофьорът яде кьотек. На мен са ми известни трицифрен брой такива случаи. По-наблюдателните от вас знаят, че отскоро в Благоевград има втора, "частна" автогара, построена върху подарен общински терен, точно пред ж.п. гарата. От същото това място вече 18 години тръгват частните автобуси Благоевград-София. И всичко това при положение, че старата "държавна" такава, също близо до гарата, е достатъчно голяма, модерна, построена през 1989-та г. и в състояние да поеме всички междуселищни автобуси.
Може би новият транспортен министър все още не знае за проблема с тези влакове, бат Бойко също, малко ли бакии имат да оправят в БДЖ, та само до това им е. На мен и друго нещо ми идва на акъла - дали някои парадиращи с всевластността си личности, пишещи постоянно глупости и спам в другия форум, също нямат пръст в тая работа?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
На Частната автогара спират определен брой автобусни фирми- споменатите Ивкони, Транс-5 и подобни мафиотски. На Държавната пък спират по-малките фирми. Интересен е факта, че Частната държи само големи и доходоносни линии, докато за селата в Горноджумайска околия отговаря Държавната. Или има картелно споразумение, или натиск от определен кръг хора с доста интересни прякори.
Международните влакове са изключително удобни специално за отсечката София- Горна Джумая. Ако спират на Перник и Дупница ще трупасят автобусите- помислете и колко студентчета ще возят.
Нищо чудно подозренията ти да са напълно верни.
Международните влакове са изключително удобни специално за отсечката София- Горна Джумая. Ако спират на Перник и Дупница ще трупасят автобусите- помислете и колко студентчета ще возят.
Нищо чудно подозренията ти да са напълно верни.

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Едва ли помните репортажа на Владо Береану от "Студио Частен случай" от тази година. В него се говореше за конфликта между автобусните фирми в града. Факт неоспорим е, че по Благоевград - София автобусите не са луксозни, даже са много зле в повечето случаи. Фирма Юнион до скоро спираше на държавната автогара, както и ред други фирми, поради факта, че частниците не пускаха други автобуси при тях, по-горе цитираното интервю също беше на тази тема. Водиха се дискусии и с кмета, и с зам.кмета по транспорта...но, нищо. При нас си го има този проблем. Градския транспорт не е по-различно безумие - Имаме няколко линии, а по линия 1, 2 и 10 - ежедневно в 13.00 се прави смяна от автобусите на държавната Пътнически превози - оод и частната Бистрица 96. Такова нещо никъде не съм виждал. Забележете, билета е 0.70, автобусите не са по-различни от Икарус 260 и Чавдар 11Г5/13-20. Картите и те не са евтини - 20 лв ученици, 28 лв - редовни. И от двете автогари тръгвате еднакво автобуси за различни села и градове.
Информация
Модератори