Страница 2 от 2

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 7:12 am
от 07
bdz46 написа:Спирачните цилиндри.
Действието на компютъра се изолира единствено с изключване на предпазителя.

Ти ме отказваш да се кача в тея "возила"

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 12:49 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Имат ГВ. Изпускането му предизвиква обичайното - екстрено задържане.
Което задържане трябва да е абсолютно независимо и неманипулируемо!
bdz46 написа:Обаче и в този случай защитата действа с пълна сила и като се побърка, спирачният ефект е нищожен.
Стига се до 3-4 пъти увеличен спирачен път - при максимална скорост може да надхвърли 2000 м.
Именно поради тази причина, съгласно всички действащи до сега правилници за спирачни системи на ПЖПС, ЕМВ 30/31 са опасни и незаконни. След време недай Боже да стане някой сакатлък със сигурност ще "вземат думата" на спирачния компютър и ще си решат проблема радикално. А по - уместния вариант беше просто ЕМВ да се доставят с предлаганата и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА магнитно - релсова спирачка, която действа независимо и не предизвиква повличане, окопаване или каквото и да е било друго - просто и елементарно спира влака!

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 6:57 pm
от БДЖ
lok45111 написа:Именно поради тази причина, съгласно всички действащи до сега правилници за спирачни системи на ПЖПС, ЕМВ 30/31 са опасни и незаконни. След време недай Боже да стане някой сакатлък със сигурност ще "вземат думата" на спирачния компютър и ще си решат проблема радикално. А по - уместния вариант беше просто ЕМВ да се доставят с предлаганата и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА магнитно - релсова спирачка, която действа независимо и не предизвиква повличане, окопаване или каквото и да е било друго - просто и елементарно спира влака!
Е, как става това ? Купуваме нови влакове - не могат да спират и нямат спирачки. Искам да попитам:
1. Това нормално ли е ?
2. Други жп администрации като DB и MAV са закупили такива Дезира, имат ли те такива проблеми ?
3. Само в България ли е така ? :(

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 7:13 pm
от 07
БДЖ написа:
Е, как става това ? Купуваме нови влакове - не могат да спират и нямат спирачки. Искам да попитам:
1. Това нормално ли е ?
2. Други жп администрации като DB и MAV са закупили такива Дезира, имат ли те такива проблеми ?
3. Само в България ли е така ? :(
Не е нормално
Нямат проблеми със спирането
Да само в Бг е, поради идиотската наредба според която не могат имат магнитно релсова спирачка...........

Публикувано на: Съб Сеп 12, 2009 8:02 pm
от bdz46
MAV не знам, но в DB такива влакове нямат. Словенските и гръцките са по-стар модел, така че точно такива имаме само ние.
Също така там проблемите със спиранете ще бъдат установени още преди пускане в експлоатация и отстранени веднага, а не след 2 регистрирани и безброй потенциални или прикрити произшествия.
Независимо дали проблемите са отстранени, достатъчно обезпокоително е, че влаковете вървяха почти година, реално застрашавайки живота на пътниците и сигурността на движението.

На Перник имаше удар с малка скорост на празен ЕМВ, но на Мусачево влакът беше пълен и при стечение на обстоятелствата щеше да има катастрофа с пострадали.
При екстрено задържане влакът трябва да спре, ако ще колелата триъгълни да станат.

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 11:50 am
от Nikss
Това също не трябва дълго да остава скрито с оглед безопасността на пътниците и обслужващия персонал... тук отново далаверите не трябва да остават скрити, а всички да разберат що за играчки се движат... а поръчването да се доставят без МРС е върха на простотията - уж щели да закачват наставите и затова без тях... едва ли това щеше да е голям проблем според мен... :roll: :evil: :arrow:

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 12:33 pm
от Mario Evstatiev
Вината за немонтирането на МРС е колективна - на ИА "ЖА" и Министерството на транспорта, по - точно бившия министър Николай Василев.

А иначе мисля, че при евентуална промяна на старите наредби и внасяне на пояснителни текстове относно този вид спирачка, БДЖ - ЕАД лисно може да оборудва мотрисите за кратко време - все пак те са пригодени да имат МРС, дори на талигите има конзоли за нея.

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 12:56 pm
от Nikss
Ами тогава час по-скоро да осъзнаят грубата грешка и да я поправят преди да са платили прескъпо и солено за нея... :evil:

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 1:45 pm
от 07
lok45111 написа:Вината за немонтирането на МРС е колективна - на ИА "ЖА" и Министерството на транспорта, по - точно бившия министър Николай Василев.

А иначе мисля, че при евентуална промяна на старите наредби и внасяне на пояснителни текстове относно този вид спирачка, БДЖ - ЕАД лисно може да оборудва мотрисите за кратко време - все пак те са пригодени да имат МРС, дори на талигите има конзоли за нея.
Идиотската наредба да не е писана от Мики? Или на "спецовете" им трябва министерско "давление" за да си свършат работата........ Или Мики се съгласи за да е по ниска цената да няма МРС.... но и да имаше - все тая.......

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 2:14 pm
от Mario Evstatiev
Усети на къде бия... Именно, че Мики се съгласи с оглед по - ниска цена на брой влак да няма магнитно - релсова спирачка, като се оправда, че нямало наредби за нея, поради което махнаха наличната на 10 001/2 и 10 003/4. Сега е редно някой да му потърси отговорност за тая глупост.

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 3:46 pm
от 07
Ами то е редно идиотите дето твърдят че МРС не се списва в габарита да не се допускат да се приближават до влак.........