Страница 2 от 65

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 12:29 pm
от Labros
Рециклирането къде е извършено? В Септември или в Дряново?

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:28 pm
от VESO
В Септември. До спирането на процеса по модифициране на 63-ки в Дряново , не съм чул от там да е излязъл поне един вагон.Всички са от "ВРЗ 99".

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:39 pm
от Labros
А изобщо в Дряново започвала ли е тая операция :?:

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:40 pm
от VESO
Да , доколкото знам , там имало общо 3 вагона със свалено почти всичко от тях.Готови няма , но дали има още 63-ки , които чакат да влизат нямам информация.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:45 pm
от Labros
Питам, защото имах точно такова подозрение, че рециклирането е дадено на двата завода. И оттук ми идва и логичния въпрос- щом два завода правят тая операция, значи би трябвало да работят по една схема.
Не би било логично Сараньовци и Дряновци да правят едни и същи вагони, но да бъдат различни.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:21 pm
от VESO
Излиза , че септемврийци са много по - бързи , но не забравяй , че всеки завод си има стил и метод на работен процес.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:34 pm
от Labros
Като идете да снимате утре, питайте дали двата завода работят по една и съща схема за рециклиране. Защото иначе става интересно ако не е така.
Аз това се опитвам да разбера.
Както няма да е лошо да се разбере и кой е архитекта на новите вагони.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:09 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Като идете да снимате утре, питайте дали двата завода работят по една и съща схема за рециклиране. Защото иначе става интересно ако не е така.
Аз това се опитвам да разбера.
Както няма да е лошо да се разбере и кой е архитекта на новите вагони.
По една и съща схема се работи, заданието отново е на унгарците с някои внесени корекции. И двата завода се придържат към него, въпросът е, че само Септември ще продължи да ги рециклира. С Дряново нещо се разсъхна работата, вероятно поради финансова неизгодност на сделката.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:22 pm
от VESO
Аз и тогава попитах какво ще стане с тези 3 вагона , които се намират в Дряново , с напълно свалено всичко от тях (фактически са голи кошове) , но никой не ми отговори.Дали ще ги прехвърлят в това състояние в Септември , или ще разрешат в "Интерком" да си ги довършат. Защото трудно могат да ги приведат във вида , от който са ги разкомплетовали.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:24 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Аз и тогава попитах какво ще стане с тези 3 вагона , които се намират в Дряново , с напълно свалено всичко от тях (фактически са голи кошове) , но никой не ми отговори.Дали ще ги прехвърлят в това състояние в Септември , или ще разрешат в "Интерком" да си ги довършат. Защото трудно могат да ги приведат във вида , от който са ги разкомплетовали.
Трите започнати в Дряново се работят. Но ще си останат само те за сега. Във ВРЗ-99 АД в момента са готови с три вагона също, още няколко ще излязат до края на годината. За сега от информацията, която "саванното разузнаване" на Форум "Локомотиви", получи, вагоните са с някои конструктивни изменения и с преизчислено окачване с оглед недопускане на дефектите, изразили се при досегашната конструкция рециклирани вагони по системата DVJ ADTranz.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:38 pm
от VESO
Предполагам обаче , че на мястото на тази табелка ще се появи нова. :D

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:41 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Предполагам обаче , че на мястото на тази табелка ще се появи нова. :D
Със сигурност табелката ще е друга. Не знам сега лиценза чии е, но ADTranz не съществува, закупен е от Bombardier. Утре група от "експерти на Саваната" на форум "Локомотиви" ще се допита до просветените във вагонното дело "шамани" и ще съобщи пред широката форумна публика подробности относно рециклирането на тези вагони.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 8:08 pm
от Labros
Дано да са разбрали грешката и тя да е отстранена при тия ново-рециклирани вагони.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 8:10 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Дано да са разбрали грешката и тя да е отстранена при тия ново-рециклирани вагони.
Дано новата конструкция реабелитират лошата слава на серията.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 8:15 pm
от Labros
Като замисъл не е лоша. Но като изпълнение е пълна скръб. Явно доста хора са си гледали работата през пръсти, а може би и въобще не са я поглеждали...