
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
За закриване на линията аз поне за сега не говоря, тъй като тя е перспективна. Ако се извърши надлежен ремонт, смятам, че има още хляб в нея. Гарите Слатина и Пионер и новия терминал "Пап Лог"(на схемата е даден акто "Д. Благоев"), са удобни за извършване на товаро - разтоварна дейност на насипни и пакетирани товари. Единствен остава проблема с многото неохраняеми прелези, както и пътечките в кв. Изток, заради които има намаления 5 км/ч.Labros написа:Защо ли си мисля, че най-вероятно ще да е второто решение...
От доста време някои мастити хора с пачки напират за това, а пък и в Дирекцията има чиновници, които пък ги сърбят пръстите за някоя и друга комисионна за "услугата".
64.19

Администратор
Днес бях на посещение в НК "ЖИ" ЖП Секция - София І с цел да намеря чертежи на линията Подуяне - Пионер и ситуационен план. Въпросните бяха намерени и се установи следното:bdz46 написа:Няма такива намаления. Скоростта е 15, само на Слат и Пнр е 5 км заради стрелките.






64.19

Администратор

Администратор
Пиша, каквото ми е казано от инженери, правили оглед на тази линия преди около месец - месец и нещо. Според тях това им били притесненията - тежестта на локомотива. Не съм запознат с колоосното натоварване на серия 01, но на 06-та серия беше 20 т/ос. За справка, колоосното натоварване на "Павел" е 11,5 т/ос. На френския вагон е около 11 т/ос.bdz46 написа:Какво и на тежестта? Шестиците да не са по-леки или с по-малко колоосно натоварване?
Дали може или не да се движи парната машина по 14-та линия е все тая след като няма да дадат разрешение за това. В НК "ЖИ" са като магарето - като си наумят, че нещо не става, значи не става.
Ще бъде цяло чудо и живо приключение когато заявката за пътуването с "Павел" стигне до отдел УДВ и ГД, иска ми се да им видя физиономиите. Според някои хора от ЖП Секция - София І, цялата линия била за бракуване. Което според мен е малко пресилено.
64.19
На серия 01 е 17 т на ос.
Последно промяна от bdz46 на Вто Сеп 29, 2009 10:30 am, променено общо 2 пъти.

Администратор

Администратор
За промяна на мнението има време. А както каза ти, и двете машини в момента за наше съжаление не са в движение - "Нулата" заради котелната ревизия, "Павел" заради това, че някой дето си играе с малки влакчета отклони и неправилно усвои парите за възстановяването му.bdz46 написа:Значи НК ЖИ ще трябва да си промени мнението.
Така или иначе нито 01.23, нито дизелчето са в движение.
Когато дойде Април - Май 2010 г. и дай Боже и "Нулата" и "Павел" да са годни за движение, ще видим какво ще се прави. Дано до тогаз не са закрили прословутата 14-та линия, че тогава на германците ще можем да им предложим само екстремна разходка из шубраци и трънаци по остатъците от някогашната Околовръстна жп линия.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори