Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Защо ли си мисля, че най-вероятно ще да е второто решение...
От доста време някои мастити хора с пачки напират за това, а пък и в Дирекцията има чиновници, които пък ги сърбят пръстите за някоя и друга комисионна за "услугата".
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Защо ли си мисля, че най-вероятно ще да е второто решение...
От доста време някои мастити хора с пачки напират за това, а пък и в Дирекцията има чиновници, които пък ги сърбят пръстите за някоя и друга комисионна за "услугата".
За закриване на линията аз поне за сега не говоря, тъй като тя е перспективна. Ако се извърши надлежен ремонт, смятам, че има още хляб в нея. Гарите Слатина и Пионер и новия терминал "Пап Лог"(на схемата е даден акто "Д. Благоев"), са удобни за извършване на товаро - разтоварна дейност на насипни и пакетирани товари. Единствен остава проблема с многото неохраняеми прелези, както и пътечките в кв. Изток, заради които има намаления 5 км/ч.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма такива намаления. Скоростта е 15, само на Слат и Пнр е 5 км заради стрелките.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Няма такива намаления. Скоростта е 15, само на Слат и Пнр е 5 км заради стрелките.
Днес бях на посещение в НК "ЖИ" ЖП Секция - София І с цел да намеря чертежи на линията Подуяне - Пионер и ситуационен план. Въпросните бяха намерени и се установи следното:

:arrow: Има проект за прелез в района на "Полиграфснаб", както и проект за построяване на вариантни стрелки - за какво така и не разбрах;

:arrow: ИК "Фурнир" се води закрит, но не съм запознат коловозите дали още са там;

:arrow: По отношение на документация на НК "ЖИ" няколко пъти вече е имало процедури за бракуване на ОП "Пионер", което слава Богу за сега е отменено;

:arrow: Състоянието на железниця път е изключително лошо и се налага ремонт, който ако не бъде извършен може да се преустанови движението на влакове;

:arrow: Според плана на линията ИК "Ловен парк" би трябвало да е така наречения "Хладилника". Но на схемата е посочен освен него и "Хладилника". Кое е вярното сега?

:arrow: Има възможности за атракционни пътувания след изрязване на храстите и укрепване на железния път. Поради намаленото максимално осово натоварване на линията с парен локомотив е изключено да се премине от там. Остава идеята за пътуване със 66 007.8 /ПАВЕЛ/ начело;
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа: :arrow: Поради намаленото максимално осово натоварване на линията с парен локомотив е изключено да се премине от там.
И защо да е изключено?! Какво му е на парния локомотив?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Няма да дадат разрешение поради тежестта на машината и силно влошеното състояние на пътя. Според запознати лица по линията има липсващи скрепления и изгнили дървени траверси.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какво и на тежестта? Шестиците да не са по-леки или с по-малко колоосно натоварване?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Какво и на тежестта? Шестиците да не са по-леки или с по-малко колоосно натоварване?
Пиша, каквото ми е казано от инженери, правили оглед на тази линия преди около месец - месец и нещо. Според тях това им били притесненията - тежестта на локомотива. Не съм запознат с колоосното натоварване на серия 01, но на 06-та серия беше 20 т/ос. За справка, колоосното натоварване на "Павел" е 11,5 т/ос. На френския вагон е около 11 т/ос.

Дали може или не да се движи парната машина по 14-та линия е все тая след като няма да дадат разрешение за това. В НК "ЖИ" са като магарето - като си наумят, че нещо не става, значи не става.

Ще бъде цяло чудо и живо приключение когато заявката за пътуването с "Павел" стигне до отдел УДВ и ГД, иска ми се да им видя физиономиите. Според някои хора от ЖП Секция - София І, цялата линия била за бракуване. Което според мен е малко пресилено.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На серия 01 е 17 т на ос.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:На серия 01 е 17 т на ос.
Според което преспокойно може да се движи по 14-та ЖП линия. Но това е според мен и теб. Според НК "ЖИ" локомотива е тежък и не може.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Значи НК ЖИ ще трябва да си промени мнението.
Така или иначе нито 01.23, нито дизелчето са в движение.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Значи НК ЖИ ще трябва да си промени мнението.
Така или иначе нито 01.23, нито дизелчето са в движение.
За промяна на мнението има време. А както каза ти, и двете машини в момента за наше съжаление не са в движение - "Нулата" заради котелната ревизия, "Павел" заради това, че някой дето си играе с малки влакчета отклони и неправилно усвои парите за възстановяването му.

Когато дойде Април - Май 2010 г. и дай Боже и "Нулата" и "Павел" да са годни за движение, ще видим какво ще се прави. Дано до тогаз не са закрили прословутата 14-та линия, че тогава на германците ще можем да им предложим само екстремна разходка из шубраци и трънаци по остатъците от някогашната Околовръстна жп линия.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

До терминала на Пап Лог всеки ден се движи влак в състав една 55-ца и два вагона, през ден има към ОП ПИОНЕР с 06 начело и два до три вагона.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На "Пап Лог" многократно съм засичал както и един вагон, така и 5-6, както и 06 ххх. Просто засиви от големината поръчката.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Така е. Аз можах да ги наблюдавам в периода 27.09 до 17.10. Изглежда е имало затишие.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация