Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз съм съгласен , но съгласи се и ти , че това не може да продължава вечно.Колко още ще издържи подобно положение - 10 , 15 , 20 години?

Както ти казваш , добре е да се правят качествени ремонти , но нека през това време вместо да се нищят далаверите на предишните министри и генерални директори , да се върши нещо полезно - може да се започне с проучване на пазарите за нов състав , търсене на изгодни сделки за закупуване , евентуално решения за тестване и проби у нас.Нормално е да не забравяме настоящето , но добре би било погледът ни да е обърнат към бъдещето.А това са модерните черти на държава , която счита себе си за европейска.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не се и съмнявам, че ще я стегнат много добре 161... все пак депо Сз е едно от депата където се правят сравнително качествени ремонти на локомотивите - дори на серия 43 - видяхте 519 каква е станала, помните на 1-ви Май когато се връщахме от Подкова от Димитровград до Сз ни теглеше лъскавата 43 509.9 А че няма да ни е излишен нов ТПС - няма, аз предпочитам да се доставят 50-тина тауруса. 8) А освен серия 44 и 45 ако и 43-та се стегне може и тя да изкара още няколко години безпроблемно. Със сигурност в Русе и Стара Загора ще изкарат най-много. А освен 4641/4640 депо Сз карат и влаците на депо По - 8605/8636 и 8637/8606. 8) 2006 или 2007 г. (не си спомням точно) депо Сз пак ги караха. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Каквото и да говорим, предишните управници са оставили тежко наследство на Александър Цветков и на последния в момента му е само до търсене на нов ТПС. Човека се чуди как да спаси железницата на първо време.

Що се касае до ремонтите - 44/45 преспокойно още 10 години с добра поддръжка ще са безупречни. С капитални ремонти в ЛВЗ - Русе, още 15 години. Все пак в Чехия карат машини на по 50 години на чело на международни влакове.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:...депо Сз карат и влаците на депо По - 8605/8636 и 8637/8606. 8) 2006 или 2007 г. (не си спомням точно) депо Сз пак ги караха. :D
Тогава ги караха варненци.Чудя се кога ли ще върнат поне "Родопи" на ПО.За нощните 8636 / 8637 нека останат на Сзт , нямам против.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:Каквото и да говорим, предишните управници са оставили тежко наследство на Александър Цветков и на последния в момента му е само до търсене на нов ТПС. Човека се чуди как да спаси железницата на първо време.

Що се касае до ремонтите - 44/45 преспокойно още 10 години с добра поддръжка ще са безупречни. С капитални ремонти в ЛВЗ - Русе, още 15 години. Все пак в Чехия карат машини на по 50 години на чело на международни влакове.
Така е, прав си, едно време всички машини (не само 44 и 45) ходеха на големи ремонти в ЖПЗ, сега освен в БТ-Р няма къде да се направи такъв добър ремонт (почти заводски, защото излизат направо като нови). Каквото и да говорим 44 и 45 ще ги има най-малко още 10 години (ако се поддържат и не се разпаднат де). А ако постепенно минат капитални (заводски) ремонти в Русе и 20 според мен ще могат да изкарат. Лошото обаче е, че поддръжката я има само в няколко депа, всичко останало кара до разпадане, слага части от друга серия ТПС, ремонтите ги правят през пръсти, съсипват вместо да експлоатират... не желая да коментирам повече... дано след време бъдем истински европейци, а не мърлячи, които само съсипват, не произвеждат и чакат за ново, което също да съсипят. :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Стара Загора не се наблюдава процес на съсипване - напротив, малкото хора, които работят там правят всичко с желание. Вчера говорих с бояджията в депото, който сподели, че купуват кофти боя, която той смесва и разрежда, докато се получи нещо читаво и годно за нанасяне. За авто - лак не си и помисля, но пак СЗ машините са лъснати и спретнати.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А не може ли да се помисли върху това старозагорска машина да е начело на 464 - кара го до Горна и после връща 465 към Дг?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:В Стара Загора не се наблюдава процес на съсипване - напротив, малкото хора, които работят там правят всичко с желание. Вчера говорих с бояджията в депото, който сподели, че купуват кофти боя, която той смесва и разрежда, докато се получи нещо читаво и годно за нанасяне. За авто - лак не си и помисля, но пак СЗ машините са лъснати и спретнати.
Далеч съм от мисълта, че точно депо Сз не пазят и поддържат... напротив - това е едно от депата, където се ремонтира качествено и ЕЛ и ЕМВ. Възхищавам им се, от тази година най-пресните примери за много добре ремонтирани Р-ки са 45 184 и 45 186. 8) Излязоха лъснати и стегнати, а бяха само от ГПР. :!:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А не може ли да се помисли върху това старозагорска машина да е начело на 464 - кара го до Горна и после връща 465 към Дг?
Има си отдел в Дирекцията, който определя кои влакове от кои депа се обслужват. Стара Загора си имат достатъчно влакове, сега остава и машините им да се стегнат и да бъдат дъ фърст. Много ще ми е интересно дали 44 161 няма да я юрнат само за Шумен и Варна.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Те да не вземат да я юрнат на товарачки и пътнически, че чак тогава ще се разлютя. :twisted:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Те да не вземат да я юрнат на товарачки и пътнически, че чак тогава ще се разлютя. :twisted:
За ПВ и ТВ си имат достатъчно 43-ки. Не мисля, че ще направят подобна глупост - един път я правят "бърза" и после да я лепнат на ТВ. Ако питаш мен, графика на 4640/4640 трябва да се промени - сега машината за 4641 идва от ТВ, а тази от 4640 заминава на ТВ.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Мда, определено трябва да се направи нещо макар, че в повечето случаи на 4641/4640 подават лок серия 45. Тъй като 44-ките са само 2 в момента ги подават на Родопите. Когато ходихме на Подкова (01.05.2009) и 061 и 094 бяха изтъняли и теглеха товарачки, сега са преобути и си возят безпроблемно варненски влаци. 8)
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация