
Администратор
Тъй като някой се интересуваше от събдата на 45 161.7, на която се прави подемен ремонт в Стара Загора ще дам пълна яснота по въпроса.
Машината се намира в ел. цеха, като по нея се извършват и някои тенекеджийски работи след като два пъти е удряла каруци на охраняеми прелези. Освен това откъм първа кабина е имало корозиране в областта на конекторите за СМЕ, поради което и там ще се кърпи.
Другото интересно е, че локомотива ще излезе като 44 161 - четири колоосни комплекта чакат да се съберат талигите на машината и да я направят поредния "конверсиран" представител на серия 44.
По кабините още са добре запазени пиктограмите, които през 2006 г., възстановявах тука в София. Откраднати неизвестно от кой са обаче оригиналните филтърчета на лампите за контрол вентилация на приборния панел и в двете кабини. Вандалщина пълна.
По машината няма никакви шаблони - тепърва ще се прави боята след като се закърпи. Иначе мнението на всички в ремонта е, че ще излезе много добра машина.
Ето снимки:
Визия откъм 1-ва кабина
Машината с комплекта нови колооси
Пулт за управление във 2-ра кабина
Панел с ключове и бутони на пулта във 2-ра кабина
Машината се намира в ел. цеха, като по нея се извършват и някои тенекеджийски работи след като два пъти е удряла каруци на охраняеми прелези. Освен това откъм първа кабина е имало корозиране в областта на конекторите за СМЕ, поради което и там ще се кърпи.
Другото интересно е, че локомотива ще излезе като 44 161 - четири колоосни комплекта чакат да се съберат талигите на машината и да я направят поредния "конверсиран" представител на серия 44.
По кабините още са добре запазени пиктограмите, които през 2006 г., възстановявах тука в София. Откраднати неизвестно от кой са обаче оригиналните филтърчета на лампите за контрол вентилация на приборния панел и в двете кабини. Вандалщина пълна.
По машината няма никакви шаблони - тепърва ще се прави боята след като се закърпи. Иначе мнението на всички в ремонта е, че ще излезе много добра машина.
Ето снимки:
Визия откъм 1-ва кабина
Машината с комплекта нови колооси
Пулт за управление във 2-ра кабина
Панел с ключове и бутони на пулта във 2-ра кабина
Последно промяна от Mario Evstatiev на Съб Сеп 26, 2009 7:35 am, променено общо 1 път.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Ами да не кажем, че ако се доставят още колооси за 130 и се продължи практиката с "конверсиране", скоро 45-та серия ще има единични представители.43.309 написа:тя 45 серия стана вече плаващо понятие
Иначе в СЗ стягат и 43 519 от ПР. По машината има малко работа в кабините и ще бъде изписана. За сега на шаблоните не е нанесено нищо.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
http://bgphoto.net/photos/1565/o633861525285190000.jpg43.309 написа:Снимки на 519 има ли?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Администратор
Така беше и със 198.От 45-00-ца стана 44-00-ка.Някой помни ли коя е първата трансформирана така машина?
Тогава я видях със старата серия , а само месец по - късно по снимки забелязах , че е с нова.


А такава замяна имало ли е досега?lok45111 написа:....Обратното пък става когато на 44-та серия се сложат 110 км/час редуктори....


Администратор

А кога 45 158 е ставала 44 158, че нещо не си го спомням туй събитие?
А между другото пак правят цигански изпълнения с тва трансформиране на 45-ци в 44-ки. Ама то това само в България може да стане. Аз преди имах идея 44 140.2 да се размени точно с 45 161.7 , ама файда вече... в София също оградата от поне 10-тина машини, спрени за СР седи и чака и вместо да се изпратят в Трансимпекс - Русе и да се стегнат както си му е реда, сега движещите се инак малко машини (45-ци) ги правим 44-ки... е тоя който е предложил тая идея явно не разбира нищо от локомотиви въпреки, че разликата между 44-та и 45-та серия е единствено в редукторите, НО АЗ твърдо НЕ одобрявам дейността по смяната на редукторите. Да са поръчали навремето повече 44-ки или да са се грижили когато е трябвало по-добре за наличния парк локомотиви. Не сега да се чудят каква простотия да измислят.
Скоро очаквайте на серия 43Р да слагат пантографи от 42 и 43. 




Администратор
Бях допуснал едра грешка горе. 45 158.3 трябваше да премине в серия 44 още докато Цеци МИтев беше технолог в ремонта на депо МЕздра. После обаче нейните колооси май отидоха за 140 и така.
А 45 161 не я мислете - и като 44-ка ще има много хляб за нея. Имайки в предвид, че Стара Загора от двете си страни има не малко бързи участъци, освен това карат и бързите влакове 4640/4641 По - Шн - По.
А 45 161 не я мислете - и като 44-ка ще има много хляб за нея. Имайки в предвид, че Стара Загора от двете си страни има не малко бързи участъци, освен това карат и бързите влакове 4640/4641 По - Шн - По.
64.19
Решението е едно: закупуване на нов Тр.П.С. Така с кърпене , лепене и трансформиране проблемите се решават , но само частично.Видяхме Тауруса какво може , сега е време да видим и нещо друго.Пък от Дирекцията вместо да стоят със скръстени ръце , да събират оферти от различни водещи производители , да провеждат тестове , анализират резултати , от които да стане видно какъв тип подвижен състав може да се закупи.

Администратор
Много хубаво, Веско, но кой ще даде парите за нов ТПС?! На мен нещо ми се чини, че няма кой. Министерството тепърва почна да рови далаверите на Ники Василев и ПЕтър Мутафчиев, както и да анулира скандални сделки - чети пресата, и днес пак лъснаха съдраните гащи на Мутафчиев...
За сега по - добрият(и икономически рентабилен) вариант е да се направят качествени ремонти на 44/45 и да ги караме до момента, в който доставят нещо ново или поне втора употреба със съвременна концепция. Депо Стара Загора добре е решило да стегне 161, почти заводски ремонт и правят, така, че това може само да ни радва.
За сега по - добрият(и икономически рентабилен) вариант е да се направят качествени ремонти на 44/45 и да ги караме до момента, в който доставят нещо ново или поне втора употреба със съвременна концепция. Депо Стара Загора добре е решило да стегне 161, почти заводски ремонт и правят, така, че това може само да ни радва.
64.19
Информация
Модератори