Страница 2 от 6
Публикувано на: Вто Авг 25, 2009 8:34 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Личи си, че машината е пипната отвътре. Не е само турена боя отвън и готово. Постарали са се поне на външен вид да я докарат. А "Кнор"-а може да е хванал крака още преди време и поради липсата на оригиналния да са турили "Матросов".
"Кнор"-а че е хванал крака, хванал е. Въпроса е, толкова ли не е имало някъде из депото друг да качат. За протокола - в депо София имам наличен един за собствени цели - реставрация, лъскане и всякакви подобни намеси по него, имам един, който за нула време мога да приведа в готовност за 01-23, а още поне два - три от части мога да събера. "Кнор" да искат. С тоя "Матросов" все едно сме в ерата на Съветския съюз.
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 4:19 pm
от Saruman
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 4:50 pm
от pach
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 5:17 pm
от Saruman
Радвам се, че ще са ти полезни снимчиците на представителя от тази серия има и още един останал с номер 35.02, който се намира някъде в Монтанско. Надявам се като завършиш модела да представиш снимки тука.
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 5:40 pm
от VESO
35-02 е на гарата в Монтана , заграден в своя стъклен "дом" , заедно с един вагон , на който има т. нар. "оръдие" , използвано от въстаниците през Септемврийския бунт от 1923 г.
Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от
снимката , може безпроблемно да се влезе.
Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 5:41 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:35-02 е на гарата в Монтана , заграден в своя стъклен "дом" , заедно с един вагон , на който има т. нар. "оръдие" , използвано от въстаниците през Септемврийският бунт от 1923 г.
Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от
снимката , може да се влезе.
Имам достъп до "стъкленицата", където се намира 35-02, просто все забравям да снимам. Иначе няма проблем, началник - гарата е наш човек и няма проблем да се посети локомотива от който и да било форумец.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 8:57 am
от pach
Този локомотив, е в по-късните планове за моделиране, но разбира се щом стане ще кача снимки и тук.
Впрочем , 35.05 окончателно готов ли го водят?
Щото липсва основно звено в задвижването му.Ако не е монтирано , за да може по-лесно да го "дотъркалят" до мястото му добре, ама що още го няма?
...става въпрос за основните щанги, предаващи движението от буталата към сцепната колоос!!!

Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 12:31 pm
от 44-134
При превозване на локомотив в студено състояние шатуните и контра кривошипите се свалят. Зависи вече дали ги е имало като са почнали да я правят, и дали ще ги сложат.
Публикувано на: Чет Окт 29, 2009 12:34 pm
от Saruman
В каквото състояние го виждате това ще е.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 10:47 am
от pach
Тази 52-ка , студена или топла машина е?
http://www.youtube.com/watch?v=brozJ5EmmWY&NR=1
Можеше поне едни греди да изрежат , боядисат и сложат на 35-та...
Ама и за това благодарим!!

ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:09 am
от choveka_vlak
52-ката е угасена и е видно че се извършва доста ремонт по нея. Свалената обшивка говори за вероятно вземамане на проби от котелната стомана (епруведка). А отворения отпред капак предполага и подмяна на димогарни тръби.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:25 pm
от Saruman
Зимно настроение на 35.05:

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 1:47 pm
от Saruman
Покрита с доста сняг:

[/url]
Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 8:23 pm
от 44.123
Но все прекрасен.

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 8:33 pm
от Saruman
Ако някой ден му светнат и фаровете ще е още по- прекрасен!