Страница 2 от 7
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:22 pm
от dido73
pepino1990 написа:А защо му викат "Поп Андреи"?
Сигурно щот му се молят като на поп да върви по нанагорното и да спира по нанадолнището.

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:34 pm
от pepino1990
dido73 написа:pepino1990 написа:А защо му викат "Поп Андреи"?
Сигурно щот му се молят като на поп да върви по нанагорното и да спира по нанадолнището.

Може и така да е но ми е интересно кой и поради каква причина го е измислил.Иначе е интересна кръстоска
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:06 pm
от Mario Evstatiev
Локомотив 43 308.6 е много надежден и дълго е возил влакове по жп. мрежата у нас. Името "Поп Андрей" идва от това, че е възстановен по случай годишнина от Септемврийското възстание, на което един от инициаторите е бил именно Поп Андрей(справка локомотив 35-02 на Монтана). Иначе красавеца 43 308.6 многократно се е доказал пред мен - избива закъснения всякакви дори и със среден бандаж, страшен дърпач беше...
п.п.: Последно държеше на 1700 А

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:19 pm
от pepino1990
Мерси за информацията.Само да поясня че сам гола пушка в ЖП транспорта и тепърва има да се уча.Много искам да подкарам някоя Skoda но идея си нямам как става

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:21 pm
от Mario Evstatiev
pepino1990 написа:Мерси за информацията.Само да поясня че сам гола пушка в ЖП транспорта и тепърва има да се уча.Много искам да подкарам някоя Skoda но идея си нямам как става

За сега се завдоволи с информацията във форума, иначе школи и центрове за обучение има.
Що се касае до 43 308.6, искам я отново в движение. Мисля, че е един от най - приятните за работа локомотиви от "шкодовите" серии, колкото и да е побългарен.
Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 11:40 am
от Nikss
Говори се, че бил нежелан от машинистите за бързия график, понеже бил висок - ама то какъв бърз график - нали е до 100 km/h, да дърпа товарачки в балкана или ПВ.

Каквото и да говорим депо ГО са свикнали да ремонтират такива "измислици" -
44 070.1 е същата работа, ама какво? Стегнаха я, карат си я и така. Аз лично също подкрепям възстановяването и пускането му по родните жп линии. Ще стане много желан обект за снимки.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 11:50 am
от pepino1990
Дано да я пуснат в движение ще бъде радост за окото.И ако може да се уреди да откара някой влак до Перник да я видиме на живо тук

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 11:52 am
от Nikss
Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с
ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи
МБВ 382 обратно към Горна.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 12:06 pm
от pepino1990
Nikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с
ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи
МБВ 382 обратно към Горна.

Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време де

.
Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 12:38 pm
от bdz46
43 308 идваше в София преди да я спрат.
Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 1:25 pm
от БДЖ
pepino1990 написа:Nikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с
ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи
МБВ 382 обратно към Горна.

Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време де

.
Е, да, ние с теб и да я пуснат няма как да я видим, ще трябва да ходим до София

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 2:12 pm
от pepino1990
БДЖ написа:pepino1990 написа:Nikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с
ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи
МБВ 382 обратно към Горна.

Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време де

.
Е, да, ние с теб и да я пуснат няма как да я видим, ще трябва да ходим до София

Лошото за теб е че си много по далече от София

,а пък аз нямам много време

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 2:41 pm
от Nikss
Ако толкова държите да го видите може да посетите депо ГО и да го заснемете... все пак лок е с много неясна съдба и не се знае дали изобщо ще тръгне...

струва ми се обаче, че ако не тръгне ще бъде възстановен или като стационарен или като действащ музеен експонат, но ако е като стационарен ще стои като
42 072.9 пред ВТУ, но 308 ще си седи в депото или на гарата в ГО... знам ли, но ще символизира самото депо.

Най-хубаво е да се възстанови, но да се използва само да тегли атракционни влакове каквото ще правят и ламинатките дай Боже след някоя и друга година.

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 2:53 pm
от pepino1990
Nikss написа:Ако толкова държите да го видите може да посетите депо ГО и да го заснемете... все пак лок е с много неясна съдба и не се знае дали изобщо ще тръгне...

струва ми се обаче, че ако не тръгне ще бъде възстановен или като стационарен или като действащ музеен експонат, но ако е като стационарен ще стои като
42 072.9 пред ВТУ, но 308 ще си седи в депото или на гарата в ГО... знам ли, но ще символизира самото депо.

Най-хубаво е да се възстанови, но да се използва само да тегли атракционни влакове каквото ще правят и ламинатките дай Боже след някоя и друга година.

За жалост нямам вазможност да отида до ГО но ако някога тегли атракционен влак няма да го пропусна.
Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 6:43 pm
от Mario Evstatiev
Ако питате мен, на 43 308.6 не му трябва да бъде обречен като 42 072.9, за която многократно съм споделял мнението си за стопанисването и от ВТУ "Т. Каблешков". По - скоро, би трябвало в Горна Оряховица да извършат един качествен ремонт със замяна на поизносените елементи, да сменят най - сетне плексигласовите неподвижни странични прозорци на кабините, да укрепят пултовете и да сменят амортисьорите и колоосите на машината. След това никакъв, ама никакъв проблем не е да си се движи със 130 км/час и да тегли и бързи влакове.
Що се касае до височината на кабината - да малко по - високо седи машиниста, но това до някъде е и плюс. Лично за мен видимостта беше добра, да не кажа перфектна.