Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:Какъв регулатор ползва? Регулатора трябва да реализира регулирано управление на електродвигателчето задвижващо гебера в диапазона 0÷650 об/мин. , което е ≈ 0÷150км/ч (колкото е пълния диапазон на отчитане на хаслерите)
Тиристорни регулатори са ползвани. За механичните "Хаслер"-и и "СЛ-2М" се ползва директен привод и дигитален брояч на оборотите. Като цяло стенда е добър, не се различава от тези в Левски, като изключим козметичния вид. Сега се готвели да правят по - голям и по - съвършен такъв, вероятно, който ще покрива и други функции освен конвенционалната проверка на "Хаслер" и "СЛ-2М".
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

А часовниците на хаслерите - тарират ли се?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа:А часовниците на хаслерите - тарират ли се?
Всичко се тарира съгласно Правилника за ремонт на скоростомерите в БДЖ. Базата в СЗ е по - малка от тази в Левски, но е собствена и не се заплащат пари за ремонта на скоростомерите. Преди в Левски вземаха по 300 лева на скоростомер за ревизия.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Преди в Левски вземаха по 300 лева на скоростомер за ревизия.
Предполагам си искал да кажеш 300 лева за поставяне на ламаринка с дата на ревизията.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, точно съгласно тарифата на ДП-НКЖИ, ето какви цени се прилагат в база "КИП и А" гр. Левски:

Изображение
64.19
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

незнам защо е тази глупост но дали в СЗ ще решат най после проглема с разликата в показанията на скороетомерите на лок. с нови бандажи и на лок. бандаж на минимома защото по мойте наблудения разликата достига 10км/ч а при обслужване на влакове с RБВ расписания проглема е много сериозен. :?:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Такъв проблем няма и не може да се реши. Скоростомерната инсталация Hasler не може да се настройва според дебелината на бандажа. Скоростомерите показват вярно при средно износени бандажи.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

такае но все пак разлика има......
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Както сам каза получава се ралика от около 10 км/ч
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

10 отгоре при нов, 5 отдолу при износен. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

±3,7 %
Няма 5 отдолу, 10 встрани. Разликата е относителна.
При показание 100 км/ч износения бандаж се движи с 96-97 км/ч, новия - със 103-104 км/ч.
При показание 80 км/ч, съответно 77-78 и 82-83 км/ч;
при 130 км/ч - 125 и 135.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

такае при големите скорости разликите са най големи тогава но мисля ,че когато машините се струговат трябва да се коригират и скоростомерите за да се избегнат тези неточности.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези скоростомери не могат да се коригират!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Тези скоростомери не могат да се коригират!
могат аз съм виждал как се прави с такъв коригиран скоростомер се движи в момента 44 061.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

НЕ МОГАТ!!!
Какво си виждал не знам.
Единствената настройка е с подмяна на зъбния редуктор на гебера с такъв за друг диаметър на бандажите, което не се прави, нито са налични такива различни редуктори.
Другата настройка е на маховика на измервателния механизъм на скоростомера, която се прави в лабораторни условия при почти напълно разфасован скоростомер и ако по тази причина скоростомера показва повече или по-малко, значи е неизправен.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация