Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:В двора на ОЦК - Кърджали.Или поне така П. Иванов ми каза , когато е правил снимките.
А ето на каква обява попаднах в Интернет:
http://www.bezplatno.net/listing-15060-Lokomotiv.html

Дали става въпрос за горната машинка , не знам , понеже онази , която преди година бях гледал , бе придружена от снимков материал (който си запазих за мен).
Абе тия хора ги продават като "Голф ІІ" в клюкарски вестник. Да имаше БДЖ акъл да купи тая машина за нищо пари и да я даде насам. КВР и в депо Пд да прави маневри. Поне ще се спести на "миньорите от канала" "модерното" изкарване на лок 46 от халето - с манели, мамата и бутане.
64.19
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Ама си е точно така :( :( :(
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

amon написа:Ама си е точно така :( :( :(
Според информация от ръководител район София, г-н Георги Георгиев, братчетата на софийския "Павел" в експлоатация са три :wink: Едната машина се използвала от фирма "НАДИН" за заводска маневра в основния им пункт, който не знам къде се намира. "Кълвача" също крият някъде един. ВРЗ-99 зад дебели стени също крие един. Получената информация ме обнадежди, все пак не е лошо да се картотекират тези локомотиви - всеки един от тях е ценен.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Надин са в Захарна Фабрика...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Най - лесно според мен ще се докопаш до "Кълвача".На предишната страница показах на снимка една машина , макар и рядко , техните локомотиви се виждат на гара Ст.Загора.
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

А бе тука и в ОЛОВНОЦИНКОВИЯ също има един такъв егземпляр не му знам точно серията обаче на външен вид е същия като тази в снимката
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А в движение ли е? Защото , колкото и да се вижда плачевния вид на 64-19 , локомотивът все още се движи.
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Да с нея паравят маневра в завода майче 52-рата им серия е повредена и нея ползват тя им служи като резервен вариант
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

При първата форумска среща на Подкова , докато преминавахме покрай завода , направих тази снимка от DESIRO-то.Както от нея се вижда , машината е със знака на БДЖ и със стария герб , но не знам дали е в движение.Имаше и още една , но не успях да я заснема.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не е лошо да се установи контакт с "Надин" или с друг съдържател на локомотив серия 64/65/66. Доколкото знам, 65-та серия изцяло е преминала в 64 след поредната смяна на номерата. Дефакто търси 64-ки и 66-ци.

Шенол ако има контакти и време нека отиде до ОЦК-Кърджали и да направи една фотосесия отвън и отвътре на техния локомотив. Ще съм му благодарен.
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Ще гледам да я снимам, имам един познат колега той когато е на работа ще я снимам :) А тази снимка дето си я снимал тя е за резервни части на работещата 52-ра.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Колега Шенол,

предварително благодаря, ще очаквам детайлни и качествени снимки на кабината за управление, пулта, машинната инсталация и спирачните апарати в кабината. Много държа да се заснемат апаратите по пулта така, че да се виждат табелките с предназначението им. Все пак трябва да черпим информация за наш "Павел", който все още стои самотен и изоставен на 6-та ремонтна вътре в дизелов цех.
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Аз ще я снимам обаче незнам как се качват снимките във форума[/img]
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

shenolco_81 написа:Аз ще я снимам обаче незнам как се качват снимките във форума[/img]
Направи снимките и ми ги изпрати на tiristor4e@abv.bg, аз ще се постарая да ги кача и да напиша, че са от теб.

Освен това по вашия край се мотае и една зелена 64-ка на "Кълвача", за нея ако имаш инфо също ще се радваме да публикуваш нещо.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Зелената 64-00-ка не работи ли в "Кълвача" край Стара Загора? Понеже Кърджали е далече от там. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация