Страница 2 от 20

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:51 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Във всички посочени от мен вагони , ми се струва , че седалките са един и същи тип - неудобни , само където са с различна тапицерия.
Не само ти се струва, ами са си точно еднакви. А този прословут първокласен вагон така е дошъл от Германия, но е бил второкласен и като такъв се движеше до 2003 г. След това "лъсна" като "А" вагон и почна да отвращава купилите си първокласен билет пътници.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:56 pm
от Labros
Тия седалки са много твърди. Все едно седя на стълбите пред блока.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:58 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Все едно седя на стълбите пред блока.
Не се бъркай, колега, на стълбите е със сигурност по - удобно от тези подобия на седалки. Вчера в 3621 от Сф до Сп заднимка ми стана на кифла. На стажантското столче в 77 008, въпреки, че не беше никак меко, ми беше 300 пъти по - удобно.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:01 pm
от Labros
Абе що не вземат да върнат 3 класа? Тия седалки са тамам за там.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:03 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Абе що не вземат да върнат 3 класа? Тия седалки са тамам за там.
ДА - добра идея. ВЪпреки, че и трета им е много. Дървените пейки в 82-01 са също по - удобни, с колегата amon ги пробвахме.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:21 pm
от VESO
Аз не ги помня , само по стари филми и снимки съм гледал третокласни отделеня на вагони - няма купета , а салон с дървени пейки и в края една печка (от т.нар. "кюбме"-та) за отопление през зимния период на годината.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:29 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Аз не ги помня , само по стари филми и снимки съм гледал третокласни отделеня на вагони - няма купета , а салон с дървени пейки и в края една печка (от т.нар. "кюбме"-та) за отопление през зимния период на годината.
Има третокласни вагони с фридманово парно отопление. И никак не са били лоши. Много хубави третокласни вагони сме имали, доставени от Германия - с лакирано дърво, никелирани дръжки, прозорци в алуминиева рамка, осветление с две степени и купета. Седалките са били дървени с подлакътници между двете двойки.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:46 pm
от VESO
Според теб , тези коя класа трябва да бъдат? :lol:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:47 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Според теб , тези коя класа трябва да бъдат? :lol:
Ами да ти кажа, това си е направо 2-ра класа. Много приятно изглежда вагона, лично аз бих пътувал Сп - Дще - Сп в него без никакъв проблем, и ще ми хареса. Виж в EX DB кокошарник пощурявам на 20-тата минута.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:50 pm
от Nikss
Мда, 2-ра класа му давам и се съгласявам, че изглежда приятно отвътре.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:51 pm
от Labros
Направо 1 класа. В колко първокласни вагона има перденца в състава на БВ :?:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:51 pm
от Nikss
В първокласния на 4611/4612 има, за други не се сещам. :D

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:57 pm
от VESO
А някога сме имали и пътнически влакове , в които вагоните имат перденца.Зебележте първокласния вагон , виждащ се вдясно на тази снимка.
A колкото до 4611 / 4612 , там съм виждал перденца дори и във второкласните вагони.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:59 pm
от Nikss
Ихааа, чудесна снимка... дай още такива... :twisted:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 2:00 pm
от Mario Evstatiev
За справка - ще има да чакаме за перденца във 2-ра класа освен на русенските 74-ки.