Не само ти се струва, ами са си точно еднакви. А този прословут първокласен вагон така е дошъл от Германия, но е бил второкласен и като такъв се движеше до 2003 г. След това "лъсна" като "А" вагон и почна да отвращава купилите си първокласен билет пътници.VESO написа:Във всички посочени от мен вагони , ми се струва , че седалките са един и същи тип - неудобни , само където са с различна тапицерия.

Администратор
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Администратор
Има третокласни вагони с фридманово парно отопление. И никак не са били лоши. Много хубави третокласни вагони сме имали, доставени от Германия - с лакирано дърво, никелирани дръжки, прозорци в алуминиева рамка, осветление с две степени и купета. Седалките са били дървени с подлакътници между двете двойки.VESO написа:Аз не ги помня , само по стари филми и снимки съм гледал третокласни отделеня на вагони - няма купета , а салон с дървени пейки и в края една печка (от т.нар. "кюбме"-та) за отопление през зимния период на годината.
64.19
Според теб , тези коя класа трябва да бъдат? 


Администратор
Ами да ти кажа, това си е направо 2-ра класа. Много приятно изглежда вагона, лично аз бих пътувал Сп - Дще - Сп в него без никакъв проблем, и ще ми хареса. Виж в EX DB кокошарник пощурявам на 20-тата минута.VESO написа:Според теб , тези коя класа трябва да бъдат?
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

А някога сме имали и пътнически влакове , в които вагоните имат перденца.Зебележте първокласния вагон , виждащ се вдясно на тази снимка.
A колкото до 4611 / 4612 , там съм виждал перденца дори и във второкласните вагони.
A колкото до 4611 / 4612 , там съм виждал перденца дори и във второкласните вагони.


Администратор
Информация
Модератори