Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Искам да попитам нещо относно тази гара..


1 :arrow: Някога имало ли е по активно движение там,имало ли е срещи на влакове и т.н. ?

2 :arrow: Гледам че на последния коловоз има нещо като рампа поне на мен на това ми прилича та имало ли е и някакви товарни превози по 13та жп линия?


Благодаря!
skype:jokera_152
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Какви срещи там - това е крайна гара......
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

07 написа:Какви срещи там - това е крайна гара......
Не се изразих правилно примерно да има там влак за София който чака друг влак от София и да се срешнат двата влака на гара Банкя това имах предвид ако ме разбра.. :D
skype:jokera_152
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

elektrovoz46 написа:
07 написа:Какви срещи там - това е крайна гара......
Не се изразих правилно примерно да има там влак за София който чака друг влак от София и да се срешнат двата влака на гара Банкя това имах предвид ако ме разбра.. :D
Няма голям смисъл - идва влака и веднага тръгва обратно.... Защо трябва да идва да стои а да се връща друг - това означава един състав и една бригада повече
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

07 написа:
elektrovoz46 написа:
07 написа:Какви срещи там - това е крайна гара......
Не се изразих правилно примерно да има там влак за София който чака друг влак от София и да се срешнат двата влака на гара Банкя това имах предвид ако ме разбра.. :D
Няма голям смисъл - идва влака и веднага тръгва обратно.... Защо трябва да идва да стои а да се връща друг - това означава един състав и една бригада повече
Не аз просто дадох някакъв такъв примерно втория влак дето идва седи там час,два а този който се връща в София хваща друга дестинация и т.н нямах предвид точно миналия пример който дадох!А имало ли е някакви товарни превози там?Преди знам че до там са пращали "Ганц" с по 2,3 пътнически вагона и е спирало само на Волуяк... :arrow:
skype:jokera_152
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Е какъв е смисъла влака да стои час-два и друг влак да обикаля през това време вместо него. Безсмислено е.
По времето на тактовите графици е имало по два ДМВ/ЕМВ, които са циркулирали цял ден и са се срещали на Волуяк. Влаковете са били през 30 мин.
До преди няколко години имаше рано сутрин един влак Сф - Бн, който спираше само на Волуяк, не за друго, а толкова рано спирането по спирките е неоправдано.

Навремето е имало и товарни превози, както и по всички други линии. Гарата се е обслужвала с редовните маневрени влакове, които сега обслужват само Волуяк и клона на Божурище.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

bdz46 написа:Е какъв е смисъла влака да стои час-два и друг влак да обикаля през това време вместо него. Безсмислено е.
По времето на тактовите графици е имало по два ДМВ/ЕМВ, които са циркулирали цял ден и са се срещали на Волуяк. Влаковете са били през 30 мин.
До преди няколко години имаше рано сутрин един влак Сф - Бн, който спираше само на Волуяк, не за друго, а толкова рано спирането по спирките е неоправдано.
Спорен мен пък най-вече от спирките се пълни влака,но незнам това е мое мнение,иначе аз съм чувал че преди са пускали 51 серия май беше ако не бъркам с композиция от 2-3 вагона.Иначе си прав за примера който дадох,но имах в предвид нещо такова..Няма значение!
skype:jokera_152
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На спирките в 4 часа сутринта няма кой да напълни влак към Банкя. Движеше се напълно празен и обираше хората от спирките на връщане.
51-ва серия е ходила преди доставката на ДМВ 18.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вече и гара Банкя си има собствена фотогалерия в Европейския ж.п. сървър. Тя се намира тук.
Решението е пускане на повече влакове от София. Докато преди години бяха на всеки час , сега от 7:32 , влак има чак в 12:10 , а след това в 16:42.Тези големи интервали ми се виждат неоправдани.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Едно време жителите на софийското село Обеля ходеха на работа и на училище с електричките от Банкя (на всеки половин час) и с влаковете от Калотина, Станянци, Бели брег (на всеки час - час и половина). Отделно имаше поне 5-6 пътнически влака дневно от Перник, Кюстендил и Кулата, които също спираха. Билетчето беше 6 стотинки. Алтернативата беше автобус 51, който едно, че беше нарядко, второ, че почти всеки курс го хващаше бариерата на прелеза и трето пътуването с него до центъра беше девет дена път с камили. Сега положението е коренно различно - всички пътуват с метрото, в.т.ч. и пътниците от Банкя, които автобусът ги оставя директно на метростанцията. Единственият начин да се докарат повече пътници за влака е последният да прави връзка с метрото - има изградена метростанция точно под линията, но нито общината я довършва, нито от НКЖИ са си размърдали гъза да изградят спирка там. Като построят втори метродиаметър този проблем ще отпадне.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

10млн. и ще стане - преразказвам думи на г-н Братоев (Метрополитен)
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

elektrovoz46 написа:Искам да попитам нещо относно тази гара..


1 :arrow: Някога имало ли е по активно движение там,имало ли е срещи на влакове и т.н. ?

2 :arrow: Гледам че на последния коловоз има нещо като рампа поне на мен на това ми прилича та имало ли е и някакви товарни превози по 13та жп линия?


Благодаря!
Имаше товарни превози. Спомням си че имаше един чифт смесени влакове Сф-Бн, даже съм и пътувал с такъв. По-късно ги отмениха и назначиха чифт МВ Ву-Бн, които обслужваха и клоновете в Божурище. 4-ти коловоз на Бн е рампен и там са извършваше товаро-разтоварната дейност. 1-ви си беше както и сега перонен за пътнишките влакове, а 2-ри и 3-ти маневрени. Пътнишки влакове рядко са са срещали на гарата, но пътнишки с товарен често.
И да добавя, че всички влакове по 13-та са обслужваха с парни машини, предимно серия 17, по-късно 15, още по-късно дизели серия 51, много рядко 52. Също тъй рядко се случваше пътнишките влакове да са обслужват от мотриси серия 23 с 1 или 2 вагона. Когато пристигнаха 18-ките, те поеха изцяло пътнишкото движение до 1985г, когато пуснаха по вече електрифицираната линия 32-ки. Товарното остана с 51 и 52, сегиз-тогиз съм виждал и шестаци.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

VESO написа:Вече и гара Банкя си има собствена фотогалерия в Европейския ж.п. сървър. Тя се намира тук.
Решението е пускане на повече влакове от София. Докато преди години бяха на всеки час , сега от 7:32 , влак има чак в 12:10 , а след това в 16:42.Тези големи интервали ми се виждат неоправдани.
Този в 7:42 (13206 ако не се лъжа) вече е изместен 20мин по-рано и тръва в 7:12
skype:jokera_152
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

pavel написа:Едно време жителите на софийското село Обеля ходеха на работа и на училище с електричките от Банкя (на всеки половин час) и с влаковете от Калотина, Станянци, Бели брег (на всеки час - час и половина). Отделно имаше поне 5-6 пътнически влака дневно от Перник, Кюстендил и Кулата, които също спираха. Билетчето беше 6 стотинки. Алтернативата беше автобус 51, който едно, че беше нарядко, второ, че почти всеки курс го хващаше бариерата на прелеза и трето пътуването с него до центъра беше девет дена път с камили. Сега положението е коренно различно - всички пътуват с метрото, в.т.ч. и пътниците от Банкя, които автобусът ги оставя директно на метростанцията. Единственият начин да се докарат повече пътници за влака е последният да прави връзка с метрото - има изградена метростанция точно под линията, но нито общината я довършва, нито от НКЖИ са си размърдали гъза да изградят спирка там. Като построят втори метродиаметър този проблем ще отпадне.

Значи:

За времето което говориш се сещам горе долу кой години бяха,и мога да ти кажа че тогава Обеля вече беше квартал,имаше един реис до малчика и един до Сточна гара и всичките пътнически влакове който минаваха от там бяха на интервал 30-40мин!Говора когато още се движеха парните машини!
skype:jokera_152
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация