Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Гара Банкя и новият влак
Изображение

Есенна "Мечта"
Изображение

Младите и Железницата
Изображение

Най - малкият железничар на гарата
Изображение

Дежурната ръководителка изпраща поредния за деня влак
Изображение
64.19
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....Дали ще дойде ред някой ден на второстепенните линии да се постегнат....Да видим..."Милиардите нали тръгват от догодина" :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

SoAlien написа:Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....
Автобуса минава през целия град, събира хората пред вратите им, после ги изсипва направо в метрото, което пък ги оставя насред центъра.
Влакът спира само на две места и стига до Централна гара, от където отново трябва друг транспорт. Единственото предимство е по-ниската цена.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

SoAlien написа:Да видим..."Милиардите нали тръгват от догодина" :)
Тия милиарди тръгват всяка година...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

bdz46 написа:
SoAlien написа:Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....
Автобуса минава през целия град, събира хората пред вратите им, после ги изсипва направо в метрото, което пък ги оставя насред центъра.
Влакът спира само на две места и стига до Централна гара, от където отново трябва друг транспорт. Единственото предимство е по-ниската цена.
Централна гара от една страна също е почти в центъра, но в крайна сметка един ден метрото също ще стига до Централна гара. Така, че този недостатък го отстраняваме, а това, че автобуса ги взимал от вратите им - според мен се компенсира от затруднения трафик, който в бъдеще ще се влошава ... а и Банкя не е толкова голяма, че това да е чак от такова свръх значение - поне не за цялото население. Все пак преди 16 години помня когато за първи път пътувах с влак до Банкя (миналата година за втори път) мотрисата беше пълна и нямаше къде да седнем и в двете посоки - какво се промени от тогава, че мотрисите се изпразниха ....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пътниците на влака за и от Банкя лека по лека се връщат, след акто се пуснаха ел. мотрисните влакове "Дезиро" на "Сименс". Основния фактор, отблъскващ пътниците допреди бяха старите и мръсни електрички, които се кандилкаха до курортния квартал. Сега нещата са значително по - добре и хората отново се обръщат към влака. Още повече, че трафика стана непоносим и градският транспорт обикновенно докато стигне до метрото, закъснява порядъчно.
64.19
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

lok45111 написа:Пътниците на влака за и от Банкя лека по лека се връщат, след акто се пуснаха ел. мотрисните влакове "Дезиро" на "Сименс". Основния фактор, отблъскващ пътниците допреди бяха старите и мръсни електрички, които се кандилкаха до курортния квартал. Сега нещата са значително по - добре и хората отново се обръщат към влака. Още повече, че трафика стана непоносим и градският транспорт обикновенно докато стигне до метрото, закъснява порядъчно.
И все пак бъдещето е метро до Централна гара, което е в плюс за Банкянския влак. :) А иначе трябва да ви кажа, че само от Димитровград познавам лично поне 30тина пенсионери, които ходят по 2 пъти в годината до Банкя (естествено със влак) на разни санаториуми, рехабилитации и т.н.....Имайки предвид, че Банкя се изгражда като СПА-селище и рехабилитация, а основните клиенти на този вид услуги са предимно хора от третата възраст - те пътуват предимно с влак и то от цялата страна.....И все пак няма да забравя онези пълни влакове за Банкя преди 16 години...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Когато метрото стигне до централна гара София, то със сигурност автобуса от Банкя ще си върви празен. Причини - много! Въпреки, че автобусите по 42 са нови, то те нямат климатик, вървят бавно и попадат в задръствания - влакът няма този проблем. Освен това гара Банкя със сигурност би могла да стане един от първите пунктове у нас за продажба на комбиниран билет "влак - метрополитен".
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Метрото отдавна е стигнало I линия! Има конструктивно заложена и обезпечена станция под Сф-Волуяк!

Въпрос на желание е НКЖИ/БДЖ/Метрополитен/СО да си вземат да си свършат работата - да се изгради комбинираната ЖП/Метроспирка и така да се осигури транспорнто целия регион!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Хубави снимки. Машиниста на електричката ми е един вид чичо, така де, аз и неговият син сме братовчеди. В Банкя съм ходил преди около година, на гости на един приятел. Всичко е хубаво, само едно нещо не ми харесва. Влакове за Драгоман както се казва през 30 минути, а за Банкя след този 12:10 другият е чак 16:40 а това е доста време.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44 109.7 написа:Влакове за Драгоман както се казва през 30 минути, а за Банкя след този 12:10 другият е чак 16:40 а това е доста време.
За Драгоман положението изобщо не по-розово. От 7.40 до 13.20 няма абсолютно никакъв влак! :(
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Саше , уточни се - от 7:40 до 13:20 няма абсолютно никакъв влак за КОСТИНБРОД , с който да се прибереш в къщи , а не за ДРАГОМАН. :lol: Иначе за Драгоман си има в 11:55 международния за Beograd , който вози така "изстрадалия" вагон София - Wien.Какво пречи да се пусне ПВ за Драгоман сутрин около 10:00 , но явно не е премислено добре.По същата логика се чудя и кой става рано да пътува със 10202 , може би само превозните бригади.
За Банкя си спомням времето , когато имаше влак на всеки час.Сега това остана само красив спомен.А ако пък бат` Бойко изпълни обещанието си метрото да стига до Банкя , влаковете ще останат съвсем празни.
Между другото да питам - остана ли влак до Бн , обслужван с дизелово DESIRO? Спомням си , че преди имаше такъв , но сега дали се движи не знам.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Саше , уточни се - от 7:40 до 13:20 няма абсолютно никакъв влак за КОСТИНБРОД , с който да се прибереш в къщи , а не за ДРАГОМАН. :lol:
Весо, не само до Костинброд, а и до Драгоман също, защото 490/491 не е позволен за вътрешно съобщение.
По същата логика се чудя и кой става рано да пътува със 10202 , може би само превозните бригади
Има хора - около 10 пътници в целия влак. Впредвид ранния час населеността не е лоша.
Между другото да питам - остана ли влак до Бн , обслужван с дизелово DESIRO? Спомням си , че преди имаше такъв , но сега дали се движи не знам.
Да. Влак 13208/13207 е с два ДМВ, които после отиват до Драгоман с 10208/10209.
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Лошо е за сега положението към Банкя предусещането ми е че линията на загуба и може в по късен етап да се закрие даже и да се демонтира, лошо незнам как може да се спаси положението да се напълнят влаковете за Банкя. Иначе гата е красива и в Банкя е много хубаво за почивка и отдих. :(
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

bdz46 написа:
SoAlien написа:Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....
Автобуса минава през целия град, събира хората пред вратите им, после ги изсипва направо в метрото, което пък ги оставя насред центъра.
Влакът спира само на две места и стига до Централна гара, от където отново трябва друг транспорт. Единственото предимство е по-ниската цена.
Значи първото което е реиса ,,не и минава пред вратите,, защото реисът които ходи до метрото е 42 тои има 4 спирки в Банкя от които само 2 имат смисъл,освен това вече хората разбраха че идва влак до града и,и най-сетне започнаха да патуват с него и по не 3,4 влака през деня които са по тая линия са пълни като се почне от 13208.
skype:jokera_152
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация