
Есенна "Мечта"

Младите и Железницата

Най - малкият железничар на гарата

Дежурната ръководителка изпраща поредния за деня влак

Автобуса минава през целия град, събира хората пред вратите им, после ги изсипва направо в метрото, което пък ги оставя насред центъра.SoAlien написа:Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....
Централна гара от една страна също е почти в центъра, но в крайна сметка един ден метрото също ще стига до Централна гара. Така, че този недостатък го отстраняваме, а това, че автобуса ги взимал от вратите им - според мен се компенсира от затруднения трафик, който в бъдеще ще се влошава ... а и Банкя не е толкова голяма, че това да е чак от такова свръх значение - поне не за цялото население. Все пак преди 16 години помня когато за първи път пътувах с влак до Банкя (миналата година за втори път) мотрисата беше пълна и нямаше къде да седнем и в двете посоки - какво се промени от тогава, че мотрисите се изпразниха ....bdz46 написа:Автобуса минава през целия град, събира хората пред вратите им, после ги изсипва направо в метрото, което пък ги оставя насред центъра.SoAlien написа:Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....
Влакът спира само на две места и стига до Централна гара, от където отново трябва друг транспорт. Единственото предимство е по-ниската цена.
И все пак бъдещето е метро до Централна гара, което е в плюс за Банкянския влак.lok45111 написа:Пътниците на влака за и от Банкя лека по лека се връщат, след акто се пуснаха ел. мотрисните влакове "Дезиро" на "Сименс". Основния фактор, отблъскващ пътниците допреди бяха старите и мръсни електрички, които се кандилкаха до курортния квартал. Сега нещата са значително по - добре и хората отново се обръщат към влака. Още повече, че трафика стана непоносим и градският транспорт обикновенно докато стигне до метрото, закъснява порядъчно.
Весо, не само до Костинброд, а и до Драгоман също, защото 490/491 не е позволен за вътрешно съобщение.VESO написа:Саше , уточни се - от 7:40 до 13:20 няма абсолютно никакъв влак за КОСТИНБРОД , с който да се прибереш в къщи , а не за ДРАГОМАН.![]()
Има хора - около 10 пътници в целия влак. Впредвид ранния час населеността не е лоша.По същата логика се чудя и кой става рано да пътува със 10202 , може би само превозните бригади
Да. Влак 13208/13207 е с два ДМВ, които после отиват до Драгоман с 10208/10209.Между другото да питам - остана ли влак до Бн , обслужван с дизелово DESIRO? Спомням си , че преди имаше такъв , но сега дали се движи не знам.
Значи първото което е реиса ,,не и минава пред вратите,, защото реисът които ходи до метрото е 42 тои има 4 спирки в Банкя от които само 2 имат смисъл,освен това вече хората разбраха че идва влак до града и,и най-сетне започнаха да патуват с него и по не 3,4 влака през деня които са по тая линия са пълни като се почне от 13208.bdz46 написа:Автобуса минава през целия град, събира хората пред вратите им, после ги изсипва направо в метрото, което пък ги оставя насред центъра.SoAlien написа:Хубава гара, ама защо хората не обичат да я ползват....
Влакът спира само на две места и стига до Централна гара, от където отново трябва друг транспорт. Единственото предимство е по-ниската цена.