Страница 2 от 3
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 3:53 pm
от Mario Evstatiev
За Благоевград съм и "за" и "против" главно от факта, че пътникопоток по 5-та ще се генинира от/за Перник. За Карлово също го има варианта да липсват пътници, освен ако не се направи удобна връзка за Пловдив/Хисар, което не е трудно и тук не е лишено от смисъл. По този начин ще се обхване трудната връзка север - юг, която неведнъж е стояла на дневен ред. За спиранията на влака от София до КАрлово, аз виждам най - отпималния вариант - София, Подуяне, Златица, Пирдоп, Копривщица и Карлово. Няма да се загуби много време от спиранията, а пък ще се предостави добро транспортно обслужване на посочените насалени места. В тази връзка ще кажа, че групите с туристи, които досега или ползват ранния 3621, или 30121 ще имат още една алтернатива към Копривщица. За връщането към София важи същото. С напасването на разписанието на влака по 3-та не мисля, че ще има проблеми, тъй като през деня линията е слабо натоварена и единствената среща, която ще прави влака ще е с 3602 в Златица, навръщане с 3601 ще се разминават между Казичеене и Искър.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 4:25 pm
от 45 151
Интересно вие искате да се върне старият влак, или да се пусне нов ? Мисля, че темата е за стария, но според мен най-добре ще е Плевен - София - Карлово - Пловдив.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 4:34 pm
от Mario Evstatiev
45 151 написа:Интересно вие искате да се върне старият влак, или да се пусне нов ? Мисля, че темата е за стария, но според мен най-добре ще е Плевен - София - Карлово - Пловдив.
По принцип искаме да се върне "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС". Иначе идеята за Плевен - Пловдив през Кв не е лоша, но ще се губи много време и надали някой ще тръгне за По през Кв. Има по - добър вариант за връзка в КВ с пътнически влак за По, който пък на ДМЛ да прави връзка с ПВ за Хисар.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 6:53 pm
от Labros
Проблема с Копривщица е отдалечеността на гарата от града- 12 км. Идентично е и със спирка Джебел- спирката е на 11 км от града и никой не се качва, нито слиза.
Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 6:36 pm
от Mario Evstatiev
ПО ТЕМАТА: При вчерашното посещение на ВЗ "Интерком" Дряново, една от целите ни бе да се запознаем и със съдбата на композицията на бившия "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС". От последното ми посещение през 2007 г. до сега се оказа, че вагоните стоят и чакат да се уточнят условията с БДЖ по завършване на ремонта им и дали същите ще получат климатична инсталация.
Вагоните се намират във ІІ-ро хале на завода и са разделени на общо два коловоза.
Ето снимките от вчера:
Второкласен вагон
Номер на един от първокласните вагони
Интериор във второкласен вагон
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 12:52 pm
от Saruman
Миналия ден при посещението във ВЗ "Интерком" Дряново видяхме и заснехме композицията на първите прототипни вагони серия 63, а именно тези на композицията "Плевен Експрес". Вратите на първите вагони 63 серия се затварят автоматично при тръгване на влака, нямат климатици и ред други неща които при по новите вагони серия 63 ги има. Второкласните вагони изглеждат
така, а
така изглежда първокласния. Интериора на второкласните вагони е изпълнен по следния начин:
линк1 и
линк2.
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 1:55 pm
от VESO
Да добавя - тези вагони по принцип изобщо са нямали климатици , а само вентилация. Свалили са им автоматичните плъзгащи се врати , които сега са заместени с обикновени , а долу надписите на гара на домуване "Плевен" са замазани и върху тях е написано "Горна Оряховица".
Публикувано на: Пет Сеп 18, 2009 2:20 pm
от SoAlien
Labros написа:Проблема с Копривщица е отдалечеността на гарата от града- 12 км. Идентично е и със спирка Джебел- спирката е на 11 км от града и никой не се качва, нито слиза.
Тук е ролята на комбинираните билети "Влак-автобус" ...
Публикувано на: Вто Сеп 22, 2009 5:22 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Да добавя - тези вагони по принцип изобщо са нямали климатици , а само вентилация. Свалили са им автоматичните плъзгащи се врати , които сега са заместени с обикновени , а долу надписите на гара на домуване "Плевен" са замазани и върху тях е написано "Горна Оряховица".
Точно това е бил и проблема, поради който са спрени от експлоатация. Вътре през лятото жегата е била непоносима, за което съм чувал отзиви от началник - влак Пл. Витков, който по времето на тези вагони е бил към превозна служба Плевен. След като са изкарали първите климатизирани 63-ки, композицията е спряна и гарирана във вагонен район Плевен(намира се в гърловината страна Га), където е престояла малко повече от 7 месеца, след което е закарана в Горна Оряховица и от там заминава в завода в Дряново за ремонт и монтиране на климатик. Това е станало някъде 2000-та година. От тогава до ден днешен, БДЖ - ЕАД все още не е превела парите за климатици на ВЗ "Интерком" Дряново.
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 10:22 am
от 44.123
http://foto.bg/data/6942/Pleven11.jpg От тази снимка виждам, че вратите не са от автоматичните а ръчно се отварят всички вагони на този влак ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС са такива. И нещо ми се вижда доста по обран от долу за части ли го използват или го възстановяват.
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 1:13 pm
от Mario Evstatiev
Вагоните на "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС" са били с автоматични врати, които са наскоро демонтирани за да бъдет качени на новорециклиращите се вагони. Отдолу не е "обран", а просто тези вагони нямат климатик и ти се струва празно
Вагоните са от ремонт и се чакат пари за климатици и довършителни работи, след което ще бъдат предадени на БДЖ - ППП Г. Оряховица за експлоатация.
Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 1:54 pm
от 44.123
Мерси за пояснението вече ми се изясни.

Публикувано на: Сря Сеп 23, 2009 2:19 pm
от Labros
Модела и типа на работа (и схеми) на климатиците същия ли ще е като на рециклираните 63(65) серия?
Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 4:37 am
от Nikss
Публикувано на: Чет Сеп 24, 2009 7:13 am
от Mario Evstatiev
Labros написа:Модела и типа на работа (и схеми) на климатиците същия ли ще е като на рециклираните 63(65) серия?
Плевенските вагони не са имали климатик, а само вентилационно - отоплителна система, подобна на тази, използвана при вагоните серия В84(19-74, 29-74). Ако им се слага климатик на тези вагони, то със сигурност ще е идентичен с използвания при новорециклираните вагони серия 63(65).