Другото , което ми направи впечатление е шаблона ограничаващ скоростта за изолиран локомотив на 100 км/ч. досега съм заглеждал такива само на БДЖ машини и на тях е ограничение 80 км/ч. Тези норми се определят от превозвача , техническите характеристики на машините или от НК " ЖИ" ?
Аз като пълен лаик виждам , че поне имат удобни столове за машинистите !
Другото , което ми направи впечатление е шаблона ограничаващ скоростта за изолиран локомотив на 100 км/ч. досега съм заглеждал такива само на БДЖ машини и на тях е ограничение 80 км/ч. Тези норми се определят от превозвача , техническите характеристики на машините или от НК " ЖИ" ?
Другото , което ми направи впечатление е шаблона ограничаващ скоростта за изолиран локомотив на 100 км/ч. досега съм заглеждал такива само на БДЖ машини и на тях е ограничение 80 км/ч. Тези норми се определят от превозвача , техническите характеристики на машините или от НК " ЖИ" ?
Администратор
Превозвача сам определя с колко да му върви изолираната машина. БДЖ, а в последствие и БЖК се позоваха на икономии на електроенергия и гориво, което е силно съмнително до колко ще направиш икономия. "БУЛМАРКЕТ" са си приели 100 км/час за изолиран локомотив.stankos написа:Аз като пълен лаик виждам , че поне имат удобни столове за машинистите !![]()
Другото , което ми направи впечатление е шаблона ограничаващ скоростта за изолиран локомотив на 100 км/ч. досега съм заглеждал такива само на БДЖ машини и на тях е ограничение 80 км/ч. Тези норми се определят от превозвача , техническите характеристики на машините или от НК " ЖИ" ?
Това с 80-те км/ч го измислиха след подминаване на затворен входен сигнал от една изолирана 55-ца и след раследването се откри ,че локомотивът не е осигурен със спирачна маса за скорост от 100 км/ч , а в заповедта бяха написали и ..." за намаляване на рисковете от повреди по спирачната сиситема .... "
Не знам доколко е вярно но Булмаркет правят проучване да пуснат нещо като като градска железница до терминалите си. От сигурен източник разбрах че са закупили електрички за превоз на хората до района на Булмаркет. Това ако стане може би Русе ще се сдобие със трамвай версия Булмаркет
трасето обхваща целия град.
Администратор
Интересна информация!kgeorgiev написа:Не знам доколко е вярно но Булмаркет правят проучване да пуснат нещо като като градска железница до терминалите си. От сигурен източник разбрах че са закупили електрички за превоз на хората до района на Булмаркет. Това ако стане може би Русе ще се сдобие със трамвай версия Булмаркет![]()
трасето обхваща целия град.
Хубаво е да се дадат подробности около подвижния състав, както и вероятните маршрути.
Глобален модератор
Хайде спотъри!, -снимайте в момента на Рр има материал за снимане...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Днес засякох два от "конете" на "БУЛМАРКЕТ" - дизелов и електрически зад него. Отиваха към гара Белозем за обслужване на товарен влак.Ето и снимка.
Ето едно клипче, което направих преди повече от година. Качеството не е много добро.
http://www.vbox7.com/play:eb39ca98
Акредитиран фотограф
И аз горе-долу преди година видях подобна композиция на БУЛМАРКЕТ с пътнически вагони само, че тогава такива синкаво/зеленикави нямаше а вагоните отиваха или за Ирак или за Иран беше забравих на Русе-Разпределителна ги видях.stani_46001 написа:Ето едно клипче, което направих преди повече от година. Качеството не е много добро.http://www.vbox7.com/play:eb39ca98
Техник
Ето една снимка и от мен, от преди час: http://img294.imageshack.us/i/p10205255.jpg/
Информация
Модератори

