
он за вами неделю наблюдал перед тем как картинку кинуть))))) омг за мной следят??? EnigmA, прям агент смит, ё-маё а вобще это не я как я есть вся, но очень точно показана существенна
Давайте я теперь мальчиков выложу) Правда без ню(пока) Небритый Кеншин)))) Ребята, жжёте))) Да-да, побольше брюнетов, да, согласна со Злом)) В Казани, 2005 - что там было? я только в р
Давайте я теперь мальчиков выложу) Правда без ню(пока) Небритый Кеншин)))) Ребята, жжёте))) Да-да, побольше брюнетов, да, согласна со Злом)) В Казани, 2005 - что там было? я только в р
Последно промяна от марковІ на Нед Дек 20, 2009 10:14 pm, променено общо 2 пъти.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Король асфальта Правила дорожного движения существуют во всем мире. В них подробно расписано, что должен делать водитель или пешеход, однако нет ни слова об обязанностях тех, кто призван осуществля
1. Предисловие Одиннадцатого сентября 2001 года, в 28-ю годовщину подготовленного ЦРУ путча в Чили, террористы (но не арабские террористы) захватили четыре самолета и (согласно официальной версии)
1. Предисловие Одиннадцатого сентября 2001 года, в 28-ю годовщину подготовленного ЦРУ путча в Чили, террористы (но не арабские террористы) захватили четыре самолета и (согласно официальной версии)
Последно промяна от марковІ на Нед Дек 20, 2009 11:04 pm, променено общо 2 пъти.

Поднимали не так давно с подругой эту тему: повспоминали своих друзей-мужчин и пришли к интересному выводу, что в едва ли не 90-процентах случаев либо с нашей, либо с противоположной стороны находился
Последно промяна от марковІ на Нед Дек 20, 2009 9:58 pm, променено общо 2 пъти.
Последно промяна от rexkos на Пет Окт 24, 2008 11:14 pm, променено общо 1 път.
Направих си справка в разликата във времепътуванията от начална до крайна гара на бързите влакове в ГДВ 2009 спрямо в ГДВ 2008. Разписанията на УБВ все още не са нанесени.
И така започвам:
1620 -11 спрямо ГДВ 2008
1621 +3
1622 -4
1623 -2
1650 -4 (ПО-СФ)
1651 -20 (СФ-ПО)
2610 -21
2611 -5
2612 -12
2613 -4
2626 -10
2627 -9
2636 -3
2637 -13
2654 +3
2655 +6
2681 +0
2682 +8
3621 -10
3622 +0
3636 -38
3637 -47
4612 -5 (от новия ГДВ ще се движи под номер 4611)
4613 -12 (от новия ГДВ ще се движи под номер 4612)
4627 -20
4640 +3
4641 +5
5610 -8
5611 -16
5620 -20
5621 -3
5622 -36
5623 -60
5624 -34
5625 -21
7620 -35
7621 -10
7622 -8
7623 -18
7624 -11
7625 -64
7631 -15
8610 -30
8611 -38
8614 -16
8615 -3
8626 -3
8627 -13
8636 -10
8637 +0
8686 -13
8687 -11
Мога да направя следните заключения:
- Като цяло влаковете имат що годе прилично намалено времепътуване, но определено има много какво да се желае. Влакове 1621, 1623, 2612, 5621, 8626 и някои други са прекалено разтеглени. С най-значително намалено времепътуване e влак 7625, който ще изминава разстоянието от столицата до крайдунавският град с цели 64 минути по-бързо. Други рекордьори в това отношение са 5623 с 60 минути намалено времепътуване (премахнат е непоносимият престой на Генерал Тодоров), 3637 с 47 минути по-бърз, 3636 с 38 минути по-бърз, 5622 по-бърз с 36 минути.
- По 5-та линия има леко подобрение във времепътуванията, изключая участъка София-Перник естествено, където на гарите Горна Баня и Драгичево бързите влакове ще изчакват мотрисите, обслужващи "трамвайната линия №30/31", движещи се в интервал от 40 минути. Времепътуванията на БВ СФ-КЛТ-СФ са уеднаквени на 4 часа и половина. Така достигаме на нивото на 5-та през 2006 - напредък, но има още какво да се желае, и то не малко.
- Най-трагичната линия за този ГДВ безспорно е 6-та. БВ София-Кюстендил са с 5-15 минути по-бавни. Даже "бързият" 6624 изминава 100 километровото разстояние между двата града за 3 часа и 3 минути, при положение че сега пътническият 60102 изминава същото разстояние за 2 часа и 53 минути. Без коментар....
И така започвам:
1620 -11 спрямо ГДВ 2008
1621 +3
1622 -4
1623 -2
1650 -4 (ПО-СФ)
1651 -20 (СФ-ПО)
2610 -21
2611 -5
2612 -12
2613 -4
2626 -10
2627 -9
2636 -3
2637 -13
2654 +3
2655 +6
2681 +0
2682 +8
3621 -10
3622 +0
3636 -38
3637 -47
4612 -5 (от новия ГДВ ще се движи под номер 4611)
4613 -12 (от новия ГДВ ще се движи под номер 4612)
4627 -20
4640 +3
4641 +5
5610 -8
5611 -16
5620 -20
5621 -3
5622 -36
5623 -60
5624 -34
5625 -21
7620 -35
7621 -10
7622 -8
7623 -18
7624 -11
7625 -64
7631 -15
8610 -30
8611 -38
8614 -16
8615 -3
8626 -3
8627 -13
8636 -10
8637 +0
8686 -13
8687 -11
Мога да направя следните заключения:
- Като цяло влаковете имат що годе прилично намалено времепътуване, но определено има много какво да се желае. Влакове 1621, 1623, 2612, 5621, 8626 и някои други са прекалено разтеглени. С най-значително намалено времепътуване e влак 7625, който ще изминава разстоянието от столицата до крайдунавският град с цели 64 минути по-бързо. Други рекордьори в това отношение са 5623 с 60 минути намалено времепътуване (премахнат е непоносимият престой на Генерал Тодоров), 3637 с 47 минути по-бърз, 3636 с 38 минути по-бърз, 5622 по-бърз с 36 минути.
- По 5-та линия има леко подобрение във времепътуванията, изключая участъка София-Перник естествено, където на гарите Горна Баня и Драгичево бързите влакове ще изчакват мотрисите, обслужващи "трамвайната линия №30/31", движещи се в интервал от 40 минути. Времепътуванията на БВ СФ-КЛТ-СФ са уеднаквени на 4 часа и половина. Така достигаме на нивото на 5-та през 2006 - напредък, но има още какво да се желае, и то не малко.
- Най-трагичната линия за този ГДВ безспорно е 6-та. БВ София-Кюстендил са с 5-15 минути по-бавни. Даже "бързият" 6624 изминава 100 километровото разстояние между двата града за 3 часа и 3 минути, при положение че сега пътническият 60102 изминава същото разстояние за 2 часа и 53 минути. Без коментар....
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Аз бих допълнил като негатив (позитивите са много), че по София-Пловдив и Пловдив-София съответно се наблюдават все по-задълбочаващи се разлики от над 30 мин в движението на БВ. Или както поясни rexkos - мнооого разтеглено. Защо се получава така ... 1651 може да смъкне с 20 минути, а останалите повечето с по няколко минути, а дори има такива с увеличено времепътуване ...
Проблемът с разликата във времепътуванията на БВ между София и Пловдив се състои в това, че скоростта по път 1 е значително по-висока, отколкото по път 2. Съдейки по обходите, по път 2 никъде няма завишаване на скоростите спрямо сегашния ГДВ, докато по път 1 завишенията са:
Веринско-Немирово 100 km/h
Немирово-Костенец 70 km/h
Костенец-Сестримо 65 km/h
Между Казичене и Веринско път 2 е изпъстрен с намаления от 40 и 60 km/h, докато по път 1 има 60 само на входните стрелки на Побит камък - навсякъде другаде по КР. Дайде боже в ГДВ 2010 път 2 да последва съдбата на път 1.
Иначе най-големият абсурд с влаковете за Пловдив е 1621, който е с 3 минути по-бавен от сега, въпреки завишените скорости. За сравнение 1651 е по-бърз от него с цели 15 минути при същите спирания и същите скорости. Правете си сметка колко е разтеглен 1621...
Веринско-Немирово 100 km/h
Немирово-Костенец 70 km/h
Костенец-Сестримо 65 km/h
Между Казичене и Веринско път 2 е изпъстрен с намаления от 40 и 60 km/h, докато по път 1 има 60 само на входните стрелки на Побит камък - навсякъде другаде по КР. Дайде боже в ГДВ 2010 път 2 да последва съдбата на път 1.

Иначе най-големият абсурд с влаковете за Пловдив е 1621, който е с 3 минути по-бавен от сега, въпреки завишените скорости. За сравнение 1651 е по-бърз от него с цели 15 минути при същите спирания и същите скорости. Правете си сметка колко е разтеглен 1621...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Добре, ама нали за хубаво беше да се стяга само единия път, но за мен е кел файда, когато в един момент 2/3 от влаковете ще се движат по нестегнатия път и 2/3 от пътниците всеки път ще се чудят защо са избрали този вид транспорт....В крайна сметка скоростите пресата и който и да е реалист ги мери така:rexkos написа:Проблемът с разликата във времепътуванията на БВ се състои в това, че скоростта по път 1 е значително по-висока, отколкото по път 2. Съдейки по обходите, по път 2 никъде няма завишаване на скоростите, докато по път 1 завишенията са:
Веринско-Немирово 100 km/h
Немирово-Костенец 70 km/h
Костенец-Сестримо 65 km/h
Между Казичене и Веринско път 2 е изпъстрен с намаления от 40 и 60 km/h, докато по път 1 има 60 само на входните стрелки на Побит камък. Дайде боже в ГДВ 2010 път 2 да последва съдбата на път 1.
Иначе най-големият абсурд с влаковете Пловдив е 1621, който е с 3 минути по-бавен от сега, въпреки завишените скорости. За сравнение 1651 е по-бърз от него с цели 15 минути при същите спирания и същите скорости. Правете си сметка колко е разтеглен 1621...
Бърз влак от София до Пловдив взима растоянието средно за 2 часа и 20 минути. БДЖ може да се хвали, че има 2 влака дето го взимат за 2 часа, ама като има още 10 дето го взимат за 2:30 минути - средно-аритметично това се получава. И мен като ме питат това отговарям...
Или от догодина почва да се прави и другия път и в следващото ГДВ ще се балансират времената ? Или разликите ще стават все по-фрапиращи и дълбоки и 2/3 от влаковете по това направление ще си стоят в най-добрия случай все така бавни ...
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори