Страница 2 от 16
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 6:30 pm
от VESO
Публикувано на: Съб Авг 01, 2009 6:32 pm
от Mario Evstatiev
Като ги гледам, машините са 55-017 и 55-018. И двете са били зачислени в депо Дг, след което в средата на 90-те са продадени на "НЕОХИМ - АД", където в последствие едната от тях видимо е бракувана.
Публикувано на: Чет Авг 27, 2009 7:03 pm
от Mario Evstatiev
55 004 е в дизелов цех за ТП и извършване на РН - спукан радиаторен блок, поради което е доста разглобеничка, не че навън я чака много работа де. За нея отворих дума, тъй като ми прави особено добро впечатление нивото на поддръжка вътре - кабината е боядисана и перфектно изчистена, пулта не е изпожулен и очукан, налични са всички елементи по него. Да кажем - минала е един много хубав голям ремонт и то скоро. Освен това - стойките за разписание са оригиналните, с никелираната фасунга и плексигласов похлупак, нещо, което рядко ще се види на друга машина.
п.п.: По 55 004 се вижда и моя "принос" към тунинга

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:09 pm
от Ghost
Локомотиви 55 199, 55 148, 55 202, 55 067, 55 006, 55 114, 55 104, , които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 3:13 pm
от Labros
Базар някакъв са решили да си спретнат. Верно е, че тия машини вече за нищо не стават, но това е резултата от безхаберието през последните години

Едно на нула за наш`то село. Ти гониш.
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:12 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:Локомотиви 55 199, 55 148, 55 202, 55 067, 55 006, 55 114, 55 104, , които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап.

55 104 и 55 114 отдавна са идеално опоскани, по 104 все още има по нещо за сваляне, но то е главно дреболия. 55 114 е в "моргата" на депо София и е тотално опоскана.
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 11:15 am
от shenolco_81

55-029 сега работи е ДГ кара пътнически влакове за Подкова
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 11:25 am
от Nikss
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:10 pm
от 44142
55006 и 55114 са опоскани одавна.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 12:38 pm
от VESO
Ето една таблица на всички доставени у нас локомотиви от серия 55-00:
Интересното е , че в списъците са отразени номера само до 212.А най - големият номер на 55-00-ца , който съм виждал е 263 , която в момента е собственост на "БУЛМАРКЕТ".Може би този списък касае само машините , закупени от БДЖ , а докато в книги съм чел , че имало и още една партида , предназначени за индустрията.Това , което ги отличава от първите е , че при доставката са нямали система за отопление , а на нейно място бил сложен баласт за уравновесяване на тежестта.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:22 pm
от Nikss
Извън темата: Весо, гледам, че тази таблица и другата, която пусна за 61-ва са с един и същи стил - откъде си ги снимал? Ако имаш пусни и за другите серии ТПС - ще се радваме.

Публикувано на: Чет Окт 15, 2009 6:30 am
от Mario Evstatiev
ДЛ 55 058 вчера ходи на проби след извършен подемен ремонт. Имаше малки проблеми с командния въздух, но те бяха бързо отстранени. След като в петък или събора мине товарната проба, машината си заминава в Перник, където ще продължава да работи.
ДЛ 55 057 в момента е в депо София, като на машината се извършва подемен ермонт.
Зя сега и двете машини можеби ще се разминат с боята поради липса на средства.
Публикувано на: Чет Окт 15, 2009 9:20 am
от shenolco_81
Локомотив 55-206 почва да обслужва влакове от ДГ до Подкова, локомотива е с котел за отопление на влакове
Публикувано на: Чет Окт 15, 2009 9:27 am
от VESO
Интересно , в Димитровград от къде ли си ги събират.

Преди там гледах варненската 113 , после 176 , а 55206-7 е дупнишка и редовно теглеше влаковете Кюстендил - Гюешево.
Маневрени дизелови локомотиви
Публикувано на: Чет Окт 15, 2009 12:29 pm
от choveka_vlak
Тази ситуация на "превилигированост" в локомотивно отношение датира от 80-те години на миналия век. Самия аз в оперативна ситуация съм се молил на диспечерите да си закарам влака до Сви (МДТВ след като с него пристиганах само след 55-минути в Дг) но отказа бе смазващо категоричен!. И до ден днешен (вижда се ) цяла Бъгария, като депа подържа Димитровградското с л-тиви. Та от едно време "Гочетата", карат и не барат, трошът и връщат. Тази приказска е по-стара и от мен... . Иначе вижда се от поста на Весо че спрямо нуждите пристига необходимия л-тив. PS. Не искам да обиждам никого!, просто споделям натрупана практика през годините така бе и със шетиците така и е сега със седмиците щом и Депо Горна праща изправни седмици, (07-50 а и не само тя).
