Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимки на две 55-00-ци , видени от мен в "НЕОХИМ" - Димитровград на 23-ти юли:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633840031945302500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633840031979677500.jpg
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Снимки на две 55-00-ци , видени от мен в "НЕОХИМ" - Димитровград на 23-ти юли:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633840031945302500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633840031979677500.jpg
Като ги гледам, машините са 55-017 и 55-018. И двете са били зачислени в депо Дг, след което в средата на 90-те са продадени на "НЕОХИМ - АД", където в последствие едната от тях видимо е бракувана.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

55 004 е в дизелов цех за ТП и извършване на РН - спукан радиаторен блок, поради което е доста разглобеничка, не че навън я чака много работа де. За нея отворих дума, тъй като ми прави особено добро впечатление нивото на поддръжка вътре - кабината е боядисана и перфектно изчистена, пулта не е изпожулен и очукан, налични са всички елементи по него. Да кажем - минала е един много хубав голям ремонт и то скоро. Освен това - стойките за разписание са оригиналните, с никелираната фасунга и плексигласов похлупак, нещо, което рядко ще се види на друга машина.

п.п.: По 55 004 се вижда и моя "принос" към тунинга :wink:

Изображение
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Локомотиви 55 199, 55 148, 55 202, 55 067, 55 006, 55 114, 55 104, , които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Базар някакъв са решили да си спретнат. Верно е, че тия машини вече за нищо не стават, но това е резултата от безхаберието през последните години :!: Едно на нула за наш`то село. Ти гониш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Локомотиви 55 199, 55 148, 55 202, 55 067, 55 006, 55 114, 55 104, , които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
55 104 и 55 114 отдавна са идеално опоскани, по 104 все още има по нещо за сваляне, но то е главно дреболия. 55 114 е в "моргата" на депо София и е тотално опоскана.
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

:D 55-029 сега работи е ДГ кара пътнически влакове за Подкова
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

С всички ТПС е много шарено положението, а мнението на Labros ме изкефи направо... :D :lol: за съжаление сте прави, но какво да се прави - нито ТПС е вечен, но и поддръжката я нямаше никаква, ремонти не се правят, локомотивите не се охраняват, краде се безнаказано, свалят се части за други лок и резултата е налице... :? :cry: :(
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

55006 и 55114 са опоскани одавна.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето една таблица на всички доставени у нас локомотиви от серия 55-00:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Интересното е , че в списъците са отразени номера само до 212.А най - големият номер на 55-00-ца , който съм виждал е 263 , която в момента е собственост на "БУЛМАРКЕТ".Може би този списък касае само машините , закупени от БДЖ , а докато в книги съм чел , че имало и още една партида , предназначени за индустрията.Това , което ги отличава от първите е , че при доставката са нямали система за отопление , а на нейно място бил сложен баласт за уравновесяване на тежестта.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Извън темата: Весо, гледам, че тази таблица и другата, която пусна за 61-ва са с един и същи стил - откъде си ги снимал? Ако имаш пусни и за другите серии ТПС - ще се радваме. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ДЛ 55 058 вчера ходи на проби след извършен подемен ремонт. Имаше малки проблеми с командния въздух, но те бяха бързо отстранени. След като в петък или събора мине товарната проба, машината си заминава в Перник, където ще продължава да работи.

ДЛ 55 057 в момента е в депо София, като на машината се извършва подемен ермонт.

Зя сега и двете машини можеби ще се разминат с боята поради липса на средства.
64.19
Мнения: 40
Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:19 pm
Местоположение: Кърджали

Мнение от shenolco_81 »

Локомотив 55-206 почва да обслужва влакове от ДГ до Подкова, локомотива е с котел за отопление на влакове
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно , в Димитровград от къде ли си ги събират. :D Преди там гледах варненската 113 , после 176 , а 55206-7 е дупнишка и редовно теглеше влаковете Кюстендил - Гюешево.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Тази ситуация на "превилигированост" в локомотивно отношение датира от 80-те години на миналия век. Самия аз в оперативна ситуация съм се молил на диспечерите да си закарам влака до Сви (МДТВ след като с него пристиганах само след 55-минути в Дг) но отказа бе смазващо категоричен!. И до ден днешен (вижда се ) цяла Бъгария, като депа подържа Димитровградското с л-тиви. Та от едно време "Гочетата", карат и не барат, трошът и връщат. Тази приказска е по-стара и от мен... . Иначе вижда се от поста на Весо че спрямо нуждите пристига необходимия л-тив. PS. Не искам да обиждам никого!, просто споделям натрупана практика през годините така бе и със шетиците така и е сега със седмиците щом и Депо Горна праща изправни седмици, (07-50 а и не само тя). 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация