
Администратор
Като ги гледам, машините са 55-017 и 55-018. И двете са били зачислени в депо Дг, след което в средата на 90-те са продадени на "НЕОХИМ - АД", където в последствие едната от тях видимо е бракувана.VESO написа:Снимки на две 55-00-ци , видени от мен в "НЕОХИМ" - Димитровград на 23-ти юли:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633840031945302500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633840031979677500.jpg
64.19

Администратор
55 004 е в дизелов цех за ТП и извършване на РН - спукан радиаторен блок, поради което е доста разглобеничка, не че навън я чака много работа де. За нея отворих дума, тъй като ми прави особено добро впечатление нивото на поддръжка вътре - кабината е боядисана и перфектно изчистена, пулта не е изпожулен и очукан, налични са всички елементи по него. Да кажем - минала е един много хубав голям ремонт и то скоро. Освен това - стойките за разписание са оригиналните, с никелираната фасунга и плексигласов похлупак, нещо, което рядко ще се види на друга машина.
п.п.: По 55 004 се вижда и моя "принос" към тунинга

п.п.: По 55 004 се вижда и моя "принос" към тунинга


64.19
Локомотиви 55 199, 55 148, 55 202, 55 067, 55 006, 55 114, 55 104, , които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 

Последно промяна от Ghost на Сря Сеп 09, 2009 3:50 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
55 104 и 55 114 отдавна са идеално опоскани, по 104 все още има по нещо за сваляне, но то е главно дреболия. 55 114 е в "моргата" на депо София и е тотално опоскана.Ghost написа:Локомотиви 55 199, 55 148, 55 202, 55 067, 55 006, 55 114, 55 104, , които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап.
64.19


С всички ТПС е много шарено положението, а мнението на Labros ме изкефи направо...
за съжаление сте прави, но какво да се прави - нито ТПС е вечен, но и поддръжката я нямаше никаква, ремонти не се правят, локомотивите не се охраняват, краде се безнаказано, свалят се части за други лок и резултата е налице...







Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Ето една таблица на всички доставени у нас локомотиви от серия 55-00:




Интересното е , че в списъците са отразени номера само до 212.А най - големият номер на 55-00-ца , който съм виждал е 263 , която в момента е собственост на "БУЛМАРКЕТ".Може би този списък касае само машините , закупени от БДЖ , а докато в книги съм чел , че имало и още една партида , предназначени за индустрията.Това , което ги отличава от първите е , че при доставката са нямали система за отопление , а на нейно място бил сложен баласт за уравновесяване на тежестта.
Интересното е , че в списъците са отразени номера само до 212.А най - големият номер на 55-00-ца , който съм виждал е 263 , която в момента е собственост на "БУЛМАРКЕТ".Може би този списък касае само машините , закупени от БДЖ , а докато в книги съм чел , че имало и още една партида , предназначени за индустрията.Това , което ги отличава от първите е , че при доставката са нямали система за отопление , а на нейно място бил сложен баласт за уравновесяване на тежестта.


Администратор
ДЛ 55 058 вчера ходи на проби след извършен подемен ремонт. Имаше малки проблеми с командния въздух, но те бяха бързо отстранени. След като в петък или събора мине товарната проба, машината си заминава в Перник, където ще продължава да работи.
ДЛ 55 057 в момента е в депо София, като на машината се извършва подемен ермонт.
Зя сега и двете машини можеби ще се разминат с боята поради липса на средства.
ДЛ 55 057 в момента е в депо София, като на машината се извършва подемен ермонт.
Зя сега и двете машини можеби ще се разминат с боята поради липса на средства.
64.19


Глобален модератор
Тази ситуация на "превилигированост" в локомотивно отношение датира от 80-те години на миналия век. Самия аз в оперативна ситуация съм се молил на диспечерите да си закарам влака до Сви (МДТВ след като с него пристиганах само след 55-минути в Дг) но отказа бе смазващо категоричен!. И до ден днешен (вижда се ) цяла Бъгария, като депа подържа Димитровградското с л-тиви. Та от едно време "Гочетата", карат и не барат, трошът и връщат. Тази приказска е по-стара и от мен... . Иначе вижда се от поста на Весо че спрямо нуждите пристига необходимия л-тив. PS. Не искам да обиждам никого!, просто споделям натрупана практика през годините така бе и със шетиците така и е сега със седмиците щом и Депо Горна праща изправни седмици, (07-50 а и не само тя). 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори