Публикувано на: Съб Яну 06, 2007 1:21 am
Проблема е, че при скорости над 650 -700 км/ч колелото от благо се превръща в проклятие....rexkos написа:Това звучи невероятно! Някой ден и самолетите ще настигнем.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Проблема е, че при скорости над 650 -700 км/ч колелото от благо се превръща в проклятие....rexkos написа:Това звучи невероятно! Някой ден и самолетите ще настигнем.
И друсат и клатят като Софийска 44/45.Nikola VS написа:ХАХАХА!!! Техните влакове не тракат по - малко от нашите
По наставов път всички тракат еднакво навсякъде. В някои администрации обаче вече изцяло са извадили от употреба всякакъв наставов път, дори и по гаражните коловози.Nikola VS написа:ХАХАХА!!! Техните влакове не тракат по - малко от нашите
И тракат и друсат и изобщо си е м...е.... Така ще бъде, като не са мислили навремето да си поръчат лок. серии 42/43/44/45 и ЕМВ от РигаNikola VS написа:ХАХАХА!!! Техните влакове не тракат по - малко от нашите
Опитите се провеждат в полу-сектретност. Чува се, че са надхвърлили 450 и със всеки изминат ден прибавят + 10-15 km/h. Мотрисата е прототип е нужно време за да се опазнае в най-тънки детайли. Всеки фал при такива скорости бил имал неизмеримо тежки последици.Labros написа:А някой вече да има информация дали V150 е успял да постигне максималната скорост по време на пробите