Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

152 и 156 няма да оцелеят докато ги освободи полицията. Вече са почнали и от тях да свалят някои чаркове.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

156 отиде отчасти на 96, 152 ще е за 90 пък ще видим от 144 дали е останало нещо използваемо...

П.П. Части се свалят само за големите ремонти и се вписват в опис!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

144 беше с нови колооси и май нови пружини - дано поне осите не да се деформирали от температурата при пожара
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

не вярвам по механиката да има поражения от пожара
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Доколкото имам информация, 44 144 последно на 2-ри април е била ТП3, идната седмица трябваше да влиза за ТП4.
Що се отнася до големите ремонти, на 04.06.2008 г. беше минала ПР в СФ, подкрепен след това от боя в Дупница, а на 09.12.2009 г. е излязла от ГПР пак в СФ + нови бандажи. Това е положението. :? :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Наживо , този локомотив последно съм го видял на 10-ти февруари т.г. с тов.влак към Пловдив.От тогава не съм го мяркал.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Аз го видях този локомотив на 11 май, като 2-ра машина RБВ 3623 и преди да замине я смениха с 44 100. Явно още тогава е имало нещо. :arrow:
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Вчера беше в ДЖС и докара 691
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

А дайте малко снимки на барбекюто де.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Като изключим, че лок е солидно опушен не е чак толкова трагично положението. Пожара е тръгнал от 2-ри изправител, като същия е напълно унищожен. Стопен е кабелния сноп на покрива за ГВП-то и 006. От токойзправителя огъня се е преместил в казана на трафа и в резултат на това кабелите около трафа са постопени. Реверсори, реактори, компресори, шини и тн са здрави.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Това е чудесна новина - ще може да се възстанови значи и то за не повече от един, два месеца
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тая барака по-добре да не се прави, а годните части да се качат на някоя нормална машина. Аман от ТНТМ-та в тази железница!
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ще се види какво ще решат. 45180 беше много по горяла от 144 и в ДЦА я оправиха. Вярно, че взеха изправител от 44084 за 180 но пък са се справили със смяната на кабелажа. Сега да видим ПД дали ще се справи със 144.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тая машина(144) няма схеми и ще е пълно безумие някой да си прави труда да я възстановява. Най-рентабилното(и разумно) решение е да се разкомплектова и каквото е читаво да отиде за попълване на липсите по някоя от чакащите по оградите машини. Няма смисъл(а и отдавна отмина времето) за съживяване на комунистически ТНТМ-та, които са правени през куп за грош само с едната мисъл да се преизпълни плана!
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В машинното всичко си е като на другите машини. Единствено апаратния шкаф в 1-ва каб е променян и е по трудно да се търсят повреди по оперативните вериги.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация