
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Доколкото имам информация, 44 144 последно на 2-ри април е била ТП3, идната седмица трябваше да влиза за ТП4.
Що се отнася до големите ремонти, на 04.06.2008 г. беше минала ПР в СФ, подкрепен след това от боя в Дупница, а на 09.12.2009 г. е излязла от ГПР пак в СФ + нови бандажи. Това е положението.

Що се отнася до големите ремонти, на 04.06.2008 г. беше минала ПР в СФ, подкрепен след това от боя в Дупница, а на 09.12.2009 г. е излязла от ГПР пак в СФ + нови бандажи. Това е положението.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Като изключим, че лок е солидно опушен не е чак толкова трагично положението. Пожара е тръгнал от 2-ри изправител, като същия е напълно унищожен. Стопен е кабелния сноп на покрива за ГВП-то и 006. От токойзправителя огъня се е преместил в казана на трафа и в резултат на това кабелите около трафа са постопени. Реверсори, реактори, компресори, шини и тн са здрави.

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Тая машина(144) няма схеми и ще е пълно безумие някой да си прави труда да я възстановява. Най-рентабилното(и разумно) решение е да се разкомплектова и каквото е читаво да отиде за попълване на липсите по някоя от чакащите по оградите машини. Няма смисъл(а и отдавна отмина времето) за съживяване на комунистически ТНТМ-та, които са правени през куп за грош само с едната мисъл да се преизпълни плана!
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори