
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Според написаното, предполагам, че до края на месеца ще излиза на проби.
Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели.
Дано един ден и подуенската ограда се стопи както стана и тук. 

Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Техник
Слагат се тоководещите шини, дооправя се покрива, слага се АБ и се вдвига. После още 1-2 седмици доизкусоряване след ремонта.45-170 написа:Знае ли някои до къде се стигна с ремонта на 44-096,още ли си стои на финалната права или да я очакваме вече
44 089 пак се е покрила с прах. 44 198 е за боя цялата.


45-170 ще се кара в Дупница за ПР затова е вкарана в халето на депото да я подготвят за транспортNikss написа:Според написаното, предполагам, че до края на месеца ще излиза на проби.![]()
Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели.Дано един ден и подуенската ограда се стопи както стана и тук.


Епа те изкараха вече 1 месец откакто са изписани... 176 е изписана на 5-ти април, а 177 на 3-ти... няма как да не са навили вече по 15 000 км.
За 170 е добра новина, дано 178 я изкарат бързо. Всъщност, от дупнишките, 166 трябва да спира за голям, иначе всички останали движат и печелят. От патиците не знам какво е положението.

За 170 е добра новина, дано 178 я изкарат бързо. Всъщност, от дупнишките, 166 трябва да спира за голям, иначе всички останали движат и печелят. От патиците не знам какво е положението.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори