Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

СФ машини вече придобиват друг облик след като почнаха да ги мият поетапно. Вече са измити: 078, 085, 089, 157 и 198
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Мда, и в Мездра ги мият. 146 лъщи направо. 172 и 199 също са минали през миячка. 8)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

089 по-добре да не я бяха пипали. След бананите, сега ще си имаме портокал - 157. А 198 просто не прилича на нищо след измиването.

Екипировката напоследък взе да се излага щом и масло спряха да доливат.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

По добре да е портокал отколкото кирлива маш. 089 земното не е от водата а от прекалено каране без вентилация.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Да напомним, че климатичните условия предразполагат вече към каране с вентилация.
Както е тръгнало с компресорите лятото ще имаме факли.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Като отиде машина по драгоман и се разказва играта заради обществената тайна, че се тъпчат цигари където не трябва.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Както казва един кандидат-пенсионер, това са терористи и трябва да бъдат набучени на кол. И поне да си завиваха филтрите и капаците, че сума дрехи отидоха.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Знае ли някои до къде се стигна с ремонта на 44-096,още ли си стои на финалната права или да я очакваме вече
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Според написаното, предполагам, че до края на месеца ще излиза на проби. :roll:
Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели. 8) Дано един ден и подуенската ограда се стопи както стана и тук. :!:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

45-170 написа:Знае ли някои до къде се стигна с ремонта на 44-096,още ли си стои на финалната права или да я очакваме вече
Слагат се тоководещите шини, дооправя се покрива, слага се АБ и се вдвига. После още 1-2 седмици доизкусоряване след ремонта.

44 089 пак се е покрила с прах. 44 198 е за боя цялата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Има ли нужда да се пита за 096 дали има бързи колооси+редуктори :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Nikss написа:Според написаното, предполагам, че до края на месеца ще излиза на проби. :roll:
Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели. 8) Дано един ден и подуенската ограда се стопи както стана и тук. :!:
45-170 ще се кара в Дупница за ПР затова е вкарана в халето на депото да я подготвят за транспорт
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

45-176 след първото ТП в Дупница трябва да се завърне в Мездра, а 177 след първото ТП в Сф ще ходи за боя в Дца
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Епа те изкараха вече 1 месец откакто са изписани... 176 е изписана на 5-ти април, а 177 на 3-ти... няма как да не са навили вече по 15 000 км. :roll:
За 170 е добра новина, дано 178 я изкарат бързо. Всъщност, от дупнишките, 166 трябва да спира за голям, иначе всички останали движат и печелят. От патиците не знам какво е положението. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45166 ще спира за ГПР. В Мездра зад дизеловото хале са набутани 45170 и 45193.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация