amon написа:Като машината влиза и след един час трябва да отива за влак а въпросното буксово заземление (не огледало!!!) е със скъсан болт за ваденето на който е необходимо да се свали заземлението, да се разпробие и извади болта, така съвсем между другото да се сменя SAB, да се сменя калодка заедно с обувката, да се видят редукторите и да се правят заварки по шкафовете в коша, да се смени един и да се демонтира, завари и монтира друг амортисьор...
С пет човека на кръст и толкова работи за оправяне мислиш ли че някой ще се занимава половин час с един болт - машината все едно идваше от Афганистан!!!
П.П. След 16.30 стругарно отделение не работи и пясъчни тръби няма откъде да се вземат!
Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен.
И още - по взаимно споразумение на ремонта и експлоатацията в Пд ревизии няма да се правят! Оправяйте се с екипировката...
то и в другите депа са малко хората в ремонта но като се вкара се оправя всичко какво е писано в поръчката.44-098 я оправиха за 2 часа и като се има на предвид че скъсаното коляно беше под пода.мисля че не е точно това причината да се отстраняват случаините ремонти в ПД през пръсти