Е те се обслужват вече, но това не значи, че електровозите седят в депото и бездействат. Ами товарачките, ами бързаците и т.н.45-170 написа:не се знае дали ще си ходи като се има на предвид колко ЕМВ имат в график,сега се говори и за 70102/70103да се обслужва с ЕМВ.Nikss написа:Ще върти само за Варна, за да навие километри докато е гаранционна. Вероятно утре пак ще е 2615.45-170 написа:45-177 се справи чудесно нощес на 2636,и механиката и е супер поне за сега.Днес заминава пак за Варна 2615![]()
![]()
Мисля, че 10000 км трябва да врътне, след което може да си ходи в Мездра по живо, по здраво.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
70681 не беше ли с дизел , или се бъркам?Понеже имаше някаква товарачка през 2002-2003 г. (тогава я бях видял) с цистерни от Видин за Мездра.Теглеше се от 06-00-ца , която на Бо правеше маневри с други вагони , които прикачаше на влака и заминаваше.
На тази снимка от гара Бойчиновци 147 пък кара влак с хопери в посока Видин.Някой знае ли кой номер е товарачката?
На тази снимка от гара Бойчиновци 147 пък кара влак с хопери в посока Видин.Някой знае ли кой номер е товарачката?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Техник
Преди може да е бил с дизел, но сега си е твърдо с електровоз и то не 1, ами даже и помощен му подават - двойна норма бензин.VESO написа:70681 не беше ли с дизел , или се бъркам?Понеже имаше някаква товарачка през 2002-2003 г. (тогава я бях видял) с цистерни от Видин за Мездра.Теглеше се от 06-00-ца , която на Бо правеше маневри с други вагони , които прикачаше на влака и заминаваше.
На тази снимка от гара Бойчиновци 147 пък кара влак с хопери в посока Видин.Някой знае ли кой номер е товарачката?
Що се отнася до хоперите, посока Вн, те са с номер 70432. От Видин към Елисейна са 70433.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
44 098 остана във Варна тази сутрин, голяма загуба на въздух, ще я правят. На влак 2610 е подадена 44 111.
Последно промяна от n0_aLoNe на Пон Апр 25, 2011 10:46 am, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
44098 остана във ВА поради скъсан холендер на пневматичната инсталация захранващ ГВР-тата. При скъсан холендер каквито и да са компресорите не може да смогнат да набавят. Батерийте ги смениха май на 098 и вече недава вядове. Лок върви само за Ва а в ПД не ебават нищо да пипат като влиза за ТП или сл-р та няма да изкара дълго без да се потяга каквото е тръгнало да се скапва. Смятайте до какво ниво е стигнало ПД. Лок да влиза за хлабаво заземително огледало и липсващи пясъчни тръби и те да не го правят а да казват, че е готов лок.
Като машината влиза и след един час трябва да отива за влак а въпросното буксово заземление (не огледало!!!) е със скъсан болт за ваденето на който е необходимо да се свали заземлението, да се разпробие и извади болта, така съвсем между другото да се сменя SAB, да се сменя калодка заедно с обувката, да се видят редукторите и да се правят заварки по шкафовете в коша, да се смени един и да се демонтира, завари и монтира друг амортисьор...
С пет човека на кръст и толкова работи за оправяне мислиш ли че някой ще се занимава половин час с един болт - машината все едно идваше от Афганистан!!!
П.П. След 16.30 стругарно отделение не работи и пясъчни тръби няма откъде да се вземат!
Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен.
И още - по взаимно споразумение на ремонта и експлоатацията в Пд ревизии няма да се правят! Оправяйте се с екипировката...
С пет човека на кръст и толкова работи за оправяне мислиш ли че някой ще се занимава половин час с един болт - машината все едно идваше от Афганистан!!!
П.П. След 16.30 стругарно отделение не работи и пясъчни тръби няма откъде да се вземат!
Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен.
И още - по взаимно споразумение на ремонта и експлоатацията в Пд ревизии няма да се правят! Оправяйте се с екипировката...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
то и в другите депа са малко хората в ремонта но като се вкара се оправя всичко какво е писано в поръчката.44-098 я оправиха за 2 часа и като се има на предвид че скъсаното коляно беше под пода.мисля че не е точно това причината да се отстраняват случаините ремонти в ПД през пръстиamon написа:Като машината влиза и след един час трябва да отива за влак а въпросното буксово заземление (не огледало!!!) е със скъсан болт за ваденето на който е необходимо да се свали заземлението, да се разпробие и извади болта, така съвсем между другото да се сменя SAB, да се сменя калодка заедно с обувката, да се видят редукторите и да се правят заварки по шкафовете в коша, да се смени един и да се демонтира, завари и монтира друг амортисьор...
С пет човека на кръст и толкова работи за оправяне мислиш ли че някой ще се занимава половин час с един болт - машината все едно идваше от Афганистан!!!
П.П. След 16.30 стругарно отделение не работи и пясъчни тръби няма откъде да се вземат!
Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен.
И още - по взаимно споразумение на ремонта и експлоатацията в Пд ревизии няма да се правят! Оправяйте се с екипировката...
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аз не давам мнение относно експлоатацията на локомотивите защото съм в ремонта.Така, че не е редно и лица които не участват пряко в ремонта да оценяват и коментират нашата работа!
Както беше казано и в последния пост - нека всеки да си гледа неговите задължения и да не гледа в паничката на другия...
С това смятам въпроса за приключен! Нека да не спамим темата.
Както беше казано и в последния пост - нека всеки да си гледа неговите задължения и да не гледа в паничката на другия...
С това смятам въпроса за приключен! Нека да не спамим темата.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Информация
Модератори