Страница 10 от 27

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 4:30 pm
от DarkLok
тогава през 2011 -2012 ще останем без локомотиви срока на въвеждане на Стеиджа е две години през това време или трябва да взмем някакви мерки или да кажем довиждане на дизловите локомотиви от парка на БДЖ

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 4:35 pm
от Labros
Ще се модернизират няколко бройки, колкото да се замажат очите на Комисията по Екология на ЕС и толкова. Като дойдат на инспекция, именно тия машини ще бъдат показани. Ний поне сме царе на тия неща- замазване на очи и имитиране на дейност.

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 8:42 pm
от Mario Evstatiev
Според мен проблема не ев бройката, а в техническите условия и изпълнителя. Европейския съюз днес обяви, че отпуска над 40 млн. Евро за модернизация на БДЖ, които щели да отидат за вагони и локомотиви. Това означава, че предвидените преди време модернизации на ДЛ 06 и 07 ще стартират.

За 06-та серия се спрягаше и ремоторизация дори.

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 9:02 pm
от DarkLok
това е някакъв що годе радостен факт :roll: а дано стартира по скоро
само да не е отново нещо свързано с кочинар

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 9:12 pm
от rexkos
Това означава, че предвидените преди време модернизации на ДЛ 06 и 07 ще стартират.
Ако ни се усмихне късметът, защо да нямаме нещо такова:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 0588-3.JPG

Дай Боже!

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 9:19 pm
от DarkLok
даи боже 30 максими и 30 тауруса или тракса :lol:

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 9:39 pm
от Labros
Парите хубаво ще се отпуснат целево. Но нещо силно се съмнявам дали ще отидат където трябва... Сега ужким ще се следи стриктно къде и как са оползотворени евро кинтите, ама ще се разпореждат българи с тях... Скептично съм настроен за модернизация на 06 и 07. Най-вероятно ще стане така- всички кинти за локомотиви ще напълнят джобовете на хърватските търгашо-обирджии. Щото като надушат парата току виж започнали и модернизация на дизелови локомотиви да правят. Хърватската разпищолила се банда зулумаджии се е срастнала с администрацията на БДЖ. Накрая всички администратори ще са доволни... Джобовете пълни с евро...

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 9:46 pm
от Labros
rexkos написа:Ако ни се усмихне късметът, защо да нямаме нещо такова:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 0588-3.JPG
Дай Боже!
Колкото и да е хубава тая мисъл, няма да стане. Пригответе се за модификации на ДЛ 06 по хърватски вариант. Гаранция-Франция. Тия мискини сега (ако не са и почнали...) ще наченат да чертаят планове как да изсмучат Евро-кинтите отпуснати за модернизация.

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 4:14 am
от Mario Evstatiev
На мен ми се струва, че няма да стане номера с източването, защото "бият през пръстите вече". Но докато видим модернизирана 06 много ще почакаме. Но ако такава модернизация започне, нищо чудно Европа да ни застави да извършим тази моденизация в определена фирма, посочена от нея.

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 1:38 pm
от bdz46
Кой кого бие през пръстите? Тези биещите също ще си източват с пълна сила.

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 3:06 pm
от stankos
Не знам Кой ? Кого ? Но този който плаща - Той поръчва музиката !!!

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 7:25 pm
от Mario Evstatiev
Ако се стигне до модернизация на ДЛ 06 рано или късно, то със сигурност техническите условия ще трябва да се съгласуват с Европейските норми за екология и безопасност, тоест, няма да можем да въртим далавери.

Въпросът е дали няма просто машините да се спрат, нарежат и от някъде да се доставят други дизелови локомотиви, които да ги заместят, вместо да се хвърлят пари и усилия за модернизация.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 7:52 pm
от Labros
А, съществува и тоя вариант. Особено като знаем как стават поръчките и доставките у нас... Обезателно няко(и)й ще се нагушат.

Публикувано на: Чет Сеп 17, 2009 9:56 pm
от Nikss
Вариантите наистина са 2, въпросът е кое ще предценят, че им е по-изгодно... струва ми се, че ще предпочетат модернизация в Кончарски стил :D и пак ще има претупване на работата, но поне ще се стегнат и ще се поудължи експлоатационният живот на машинките, аз поне съм убеден, че още към 10 г. могат да изкарат стига модернизацията да се извърши качествено и да не киснат постоянно случайни ремонти. 8) Процедурата с поръчката и доставката на нови дизели ще се окаже тромава, а при тая криза за локомотиви ще настане хептен мазало, тъй, че от тази гледна точка, пък и от друга според мен ако ще се прави нещо ще е модернизация... има още малко ресурс, макар, че се спомена, че още 1996 г. се говорело, че ще ги бракуват, но работа има и е редно ресурса да се използва максимално тъй, че дано скоро стигнат до този звезден миг.

Публикувано на: Нед Окт 18, 2009 7:45 pm
от Mario Evstatiev
Днес 06 128 успешно излезе от ТП. Бяха извършени ремонтите съгласно плана, замениха се манометрите за ГВР/ГВП и СЦ поради изтичане на ревизионния срок. Тази машина е и втората по ред 06-ца на депо София, която откри сезона на зареждане със с2н5он 8) против замръзване на ВИ.

На 15-ти този месец, със спирт е заредена и 06 042, която днес чакаше в резерв в депо София.