

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Според мен проблема не ев бройката, а в техническите условия и изпълнителя. Европейския съюз днес обяви, че отпуска над 40 млн. Евро за модернизация на БДЖ, които щели да отидат за вагони и локомотиви. Това означава, че предвидените преди време модернизации на ДЛ 06 и 07 ще стартират.
За 06-та серия се спрягаше и ремоторизация дори.
За 06-та серия се спрягаше и ремоторизация дори.
64.19

Ако ни се усмихне късметът, защо да нямаме нещо такова:Това означава, че предвидените преди време модернизации на ДЛ 06 и 07 ще стартират.
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 0588-3.JPG
Дай Боже!


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Парите хубаво ще се отпуснат целево. Но нещо силно се съмнявам дали ще отидат където трябва... Сега ужким ще се следи стриктно къде и как са оползотворени евро кинтите, ама ще се разпореждат българи с тях... Скептично съм настроен за модернизация на 06 и 07. Най-вероятно ще стане така- всички кинти за локомотиви ще напълнят джобовете на хърватските търгашо-обирджии. Щото като надушат парата току виж започнали и модернизация на дизелови локомотиви да правят. Хърватската разпищолила се банда зулумаджии се е срастнала с администрацията на БДЖ. Накрая всички администратори ще са доволни... Джобовете пълни с евро...
Последно промяна от Labros на Вто Сеп 15, 2009 10:46 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Колкото и да е хубава тая мисъл, няма да стане. Пригответе се за модификации на ДЛ 06 по хърватски вариант. Гаранция-Франция. Тия мискини сега (ако не са и почнали...) ще наченат да чертаят планове как да изсмучат Евро-кинтите отпуснати за модернизация.rexkos написа:Ако ни се усмихне късметът, защо да нямаме нещо такова:
http://www.railwaymodeling.com/gallery/ ... 0588-3.JPG
Дай Боже!

Администратор

Администратор
Ако се стигне до модернизация на ДЛ 06 рано или късно, то със сигурност техническите условия ще трябва да се съгласуват с Европейските норми за екология и безопасност, тоест, няма да можем да въртим далавери.
Въпросът е дали няма просто машините да се спрат, нарежат и от някъде да се доставят други дизелови локомотиви, които да ги заместят, вместо да се хвърлят пари и усилия за модернизация.
Въпросът е дали няма просто машините да се спрат, нарежат и от някъде да се доставят други дизелови локомотиви, които да ги заместят, вместо да се хвърлят пари и усилия за модернизация.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Вариантите наистина са 2, въпросът е кое ще предценят, че им е по-изгодно... струва ми се, че ще предпочетат модернизация в Кончарски стил
и пак ще има претупване на работата, но поне ще се стегнат и ще се поудължи експлоатационният живот на машинките, аз поне съм убеден, че още към 10 г. могат да изкарат стига модернизацията да се извърши качествено и да не киснат постоянно случайни ремонти.
Процедурата с поръчката и доставката на нови дизели ще се окаже тромава, а при тая криза за локомотиви ще настане хептен мазало, тъй, че от тази гледна точка, пък и от друга според мен ако ще се прави нещо ще е модернизация... има още малко ресурс, макар, че се спомена, че още 1996 г. се говорело, че ще ги бракуват, но работа има и е редно ресурса да се използва максимално тъй, че дано скоро стигнат до този звезден миг.



Администратор
Днес 06 128 успешно излезе от ТП. Бяха извършени ремонтите съгласно плана, замениха се манометрите за ГВР/ГВП и СЦ поради изтичане на ревизионния срок. Тази машина е и втората по ред 06-ца на депо София, която откри сезона на зареждане със с2н5он
против замръзване на ВИ.
На 15-ти този месец, със спирт е заредена и 06 042, която днес чакаше в резерв в депо София.

На 15-ти този месец, със спирт е заредена и 06 042, която днес чакаше в резерв в депо София.
64.19
Информация
Модератори