

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
На 19-ти юли пътниците по 2-ра линия можеха да се порадват на вагоните серия 97.Успях да видя отдалече 2610 , влизащ в центр. София и освен обичайният състав , имаше 3 допълнителни вагона - две първокласни 63-ки , разделени по средата от 97-ца.Снимка на групата.

Администратор
Видените вагони са допълнителните, включени в състава на влаковете във връзка с увеличения пътникопоток. Що се касае до вагоните серия 22-97, в момента на 8601/2 редовно върви композиция от 5 такива вагона, които са добре поддържани, но целите са омазани с графити отвън. Редно беше преди да се включат на тези влакове, да им ес удари по една профилактична боя, че да не мязат на ученически скицник, пълен с драсканици.VESO написа:На 19-ти юли пътниците по 2-ра линия можеха да се порадват на вагоните серия 97.Успях да видя отдалече 2610 , влизащ в центр. София и освен обичайният състав , имаше 3 допълнителни вагона - две първокласни 63-ки , разделени по средата от 97-ца.Снимка на групата.
Разговарях с един ревизор - вагони на Централна гара, който сподели, че на тези вагони талигите им са много добри, но поради самата база на вагона, вписването в криви е изключително трудно, което води до заостряне на реборди и честа необходимост от престъргване. За това именно, износването на бандажи спрямо останалите вагони е по - голямо и малко след пускането им в експлоатация бяха извадени от съставите на влаковете. В момента ВРЗ-99 АД гр. Септември произвежда колооси с "моноблок" колела за тези вагони и това не е проблем, но въпреки този факт, на Централна гара - София все още стоят спрени от експлоатация поради пределно износени бандажи вагони. Освен това, тези вагони не са за пътуване през лятото поради липсата на климатична инсталация и малкото отварящи се прозорци в салона и купетата.
64.19

Ако се бяха сетили щяха да им направят по една ревизия преди пускането с евентуално монтиране на климатици и леко козметично боядисване отвън, нещата щяха да стоят по друг начин, но определено не са за през лятото. Все пак до пролетта ще изкарат когато вече ще имаме поне 10-тина парчета от новите 63 и ще бъде решен проблемът за лятото. 

Понеже не намерих никъде подходящо място , за това пускам питането тук.
Днес , докато пътувах със "Сл.Бряг" , видях интересно нещо в купето на една от 97-ците.Изглежда така , а ето какво има под капачето.
Някой може ли от техническа гледна точка да обясни какво е?
Днес , докато пътувах със "Сл.Бряг" , видях интересно нещо в купето на една от 97-ците.Изглежда така , а ето какво има под капачето.
Някой може ли от техническа гледна точка да обясни какво е?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Присъединител за радио - разговорна уредба.VESO написа:Понеже не намерих никъде подходящо място , за това пускам питането тук.
Днес , докато пътувах със "Сл.Бряг" , видях интересно нещо в купето на една от 97-ците.Изглежда така , а ето какво има под капачето.
Някой може ли от техническа гледна точка да обясни какво е?
64.19

Администратор
Аз даже го видях само в единия край на 97-цата.В другото крайно купе нямаше.
А ето какво все още може да се види по някои 50-ки.
А ето какво все още може да се види по някои 50-ки.
Жак за оповестителна система има само в първо купе, а потенциометър има и в някои 74ки, в други е заменен с ключVESO написа:Аз даже го видях само в единия край на 97-цата.В другото крайно купе нямаше.
А ето какво все още може да се види по някои 50-ки.


Администратор
Следователно, в първото купе трябва да има и такъв щекер. Това, снимано от теб е говорител и потенциометър за сила на звука.VESO написа:Аз даже го видях само в единия край на 97-цата.В другото крайно купе нямаше.
А ето какво все още може да се види по някои 50-ки.
64.19

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Колко на брой са тези тези вагони и по точно колко са в движение ?lok45111 написа:Следователно, в първото купе трябва да има и такъв щекер. Това, снимано от теб е говорител и потенциометър за сила на звука.VESO написа:Аз даже го видях само в единия край на 97-цата.В другото крайно купе нямаше.
А ето какво все още може да се види по някои 50-ки.
Кои точно , понеже от така както си цитирал мненията на мен и Марио , се разбира за 3 типа вагони:mitkodiablo написа:Колко на брой са тези тези вагони и по точно колко са в движение ?
- серия 97 , от които е сниман "ЖАК"-ът;
- серия 50 , на която съм заснел потенциометърът на тавана;
- общ брой вагони , в които има все още останали такива неща?
Информация
Модератори