Страница 10 от 10

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 9:53 pm
от VESO
51072-7 беше работоспособна и до последно се движеше.Предполагам я спират поради изтичане срока (40 г.) на въздушните резервоари.Като се има предвид немалкия брой машини от серията в депо Русе - 7 бр. , нищо чудно да не е предвидено да се закупят нови резервоари за всички.

Публикувано на: Пет Ное 05, 2010 10:54 pm
от Nikss
Не ми се вярва ей така читава машина да я бракуват. :roll:

Публикувано на: Съб Ное 06, 2010 10:11 pm
от 44.123
VESO написа:51072-7 беше работоспособна и до последно се движеше.
51.072 не е в движение поне от 2 години и в момента е запечатана.

Публикувано на: Нед Ное 07, 2010 7:47 am
от Nikss
Едва ли от 2 години чака за резервоари. По-скоро е за ремонт, ама някой се ослушва накъде духа вятъра. :evil:

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 7:55 am
от Mario Evstatiev
В КЦМ-АД гр. Пловдив има два локомотива серия 51.

51 135, бивша собственост на лок. депо Пловдив се намира пред депото и се използва за резервни части.

51 170 също бивша ПО машина се намира вътре в депото, годен е и се използва като резервен локомотив при влизане на ТГМ-а за ревизия или някакви аварийни ситуации. Локомотива се припалва отвреме на време за да се поддържа в готовност. Ето как изглежда кабината му:
Изображение

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 8:35 am
от VESO
Снимки от външния вид има ли?170 съм я мяркал в "цял ръст" , но 135 не.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 5:46 pm
от Тената
те каде точно са в депото ,че не се сещам.

51

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 6:07 pm
от shotik
Като гледам снимката и се сещам за 51-21 ,с който локомотив съм работил най-много ,в Среден район на Подуяне разпределителна,трета маневра.
На снимката се вижда колко добре е избрано мястото на дръжките за контролера и директната спирачка и като се прави лашкане/което сега е забранено доколкото знам/от позиция се връща на позиция "1а" и се хваща ръчката на спирачката.Задържаш,връщаш на неутрално и буташ контролера на "0".Прави се така,за да не се изключи отведнъж,защото от големия ток ,при изключване на ходовите контактори се получават силни искри.
Със сгъвката отдолу на коляното може да се превключва хода ,без да се ползва ръката.Отдясно под прозореца на добро място е разхлабителния вентил на локомотивната спирачка и често се полваше за разхлабването и ,за да не се хлъзне локомотива.
За неработилите и невиждали на живо този локомотив ,само могат да съжаляват и да ми завиждат на удоволствието с което съм работил с него.

Публикувано на: Сря Дек 08, 2010 8:16 pm
от svetlio75
Лашкише са разрешени в някои гари 51 -21 си е голяма фурия .Дърпаше яко не гореше много масло :lol: трудно и се палеше комина :D Сега е ремонт изшкурена и китосана

Публикувано на: Пон Юли 11, 2011 1:35 pm
от VESO
Молба към Марио (ако още има път към МОВ - Перник) - в района на фабриката се намира една 51-00-ца , във видимо неработоспособно състояние (единствената и снимка е тази и съм я правил на 1-ви април 2010 г. и както от нея се вижда , локомотивът се намира между две големи жълти халета) , както и при първа възможност можеш ли да проучиш кой номер е тя и каква е съдбата и?

Публикувано на: Пон Юли 11, 2011 3:40 pm
от Mario Evstatiev
Ще питам, но мисля, че ГАНЦ-а го нарязаха. Ако е там, то ще бъде обстойно заснет.

Публикувано на: Съб Юли 30, 2011 6:48 pm
от 44.123
Състоянието на Русенските Ганцове към днешна дата е просто зле.
51.072 е вече нарязан.
51.049 от скоро сравнително спрян зад него е 51.009.
51.008
51.052
51.061

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 11:55 am
от disell
Днес в състава на товарен влак в посока Варна се придвижваше 51.010 който щял да работи 2-ра маневра Варна-запад.

Публикувано на: Сря Фев 15, 2012 9:48 pm
от 44.123
Нищо чудно без това в Русе няма почти никаква работа нека работи а за ТП-тата да се връща в Русе. В момента в Русе в движение са 4-ри Ганца 51.008,51.010,51.021,51.061 иначе два са предостатъчни за работа в Русе.

Стара снимка на 51 21

Публикувано на: Вто Фев 28, 2012 8:33 pm
от shotik
Днес случайно намерих дома в учебници от ПЖИ една корица на сп.Железопътен транспорт ,1976 или 1977 г,на която е сниман лок.51 21 ,управляван от мен в 3-та маневра в среден район на ПДТ/така се водеше тогава,днес мисля ,че е Подуяне разпределителна/.

http://shotik.snimka.bg/other/lokomotiv ... 8.26487724