Там са си, поне вчера мярнах три "англичанки". А "Парталевица" май идва от това, че старши на нея е именно Кръстю Парталев. Като влезе Федята той ще каже подробно за нея.VESO написа:Може би идва от фамилното име "Парталев".![]()
Какво стана с 3-те машини на БЖК , които бяха в кончарското хале - 003 , 006 и 034.Пуснаха ли ги в движение вече?

Администратор
64.19

Глобален модератор
Правилни са Ви, догатките всъщност това е "език или похват" от времето на прикрепената езда. А тя в момента се възражда в БЖК. Та в зависимост от "старшията" се нарича и локомотива...
Взаимоотношенията между колегите съвсем не са без значение в случея, но да не забравяме в коя държава живеем... 




В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Задали са се нови трима участници, http://media.snimka.bg/4418/015091231.jpg http://media.snimka.bg/4418/015091228.jpg http://media.snimka.bg/4418/015091226.jpg
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Човека влак е показал 004 , 013 и 014.Вижте на какво попаднах в един сайт:
http://mark5812.fotopic.net/c1701914.html
Освен тези 3-те , чакаме още 3 - 020 , 029 и 033.Интересно ми е дали и FLOYD-ът е за нас , но май се съмнявам.На тази снимка е знакът на БЖК.
http://mark5812.fotopic.net/c1701914.html
Освен тези 3-те , чакаме още 3 - 020 , 029 и 033.Интересно ми е дали и FLOYD-ът е за нас , но май се съмнявам.На тази снимка е знакът на БЖК.

Глобален модератор
Веско, погледни датите на снимките!, тези които посочваш са тук. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
29 е тук и само тя в момента остана с извод за ел отопление на влака, но пък признавам не съм ги завел по номерно тъй че ще ги проследя.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Администратор

Много съм впечатлен от оригиналния подход на ингилизите при серия 87 на БЖК. Както разбрах, реостатната спирачка се управлява директно от влаковия кранмашинист Westinghouse, чрез някакво пневмореле даващо указание на АТП колко степени да набира в режим на реостатно спиране. Много оригинално. Също така и аварийното изпускане при задействане от тотмана са го измислили да е с бавно намаляване на налягането в ГВ за да не се къса влак, а също и при възстановяване на тотмана пълненето е плавно. Всичко това изцяло пневматически без някакви електроники. Единствената електроника за която разбрах са модемите за много единици, които са модернизация а не оригинална конструкция (все пак 70-те години не е имало цифрови модеми).
Г-н Йоргов, дайте малко повечко информация за с-мите за управление на вентилацията? За с-мата за управление на реостатната спирачка? Има ли тиристорен преобразувател, или целия регулаж е изпълнен с АТП?
п.п. много добро впечатление ми направи и плавното преместване на ножовите превключватели. Това единствено с цел по-малко износване на шарнирите ли е направено или има и друга цел?
Г-н Йоргов, дайте малко повечко информация за с-мите за управление на вентилацията? За с-мата за управление на реостатната спирачка? Има ли тиристорен преобразувател, или целия регулаж е изпълнен с АТП?
п.п. много добро впечатление ми направи и плавното преместване на ножовите превключватели. Това единствено с цел по-малко износване на шарнирите ли е направено или има и друга цел?

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор

Глобален модератор
А командата се задава от чисто, "шао-бао", разположено под първа степен на задържане със кран машиниста ... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

А вентилацията... с тиристорен изправител ли е?choveka_vlak написа:А командата се задава от чисто, "шао-бао", разположено под първа степен на задържане със кран машиниста ...

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори