Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Може би идва от фамилното име "Парталев". :D

Какво стана с 3-те машини на БЖК , които бяха в кончарското хале - 003 , 006 и 034.Пуснаха ли ги в движение вече?
Там са си, поне вчера мярнах три "англичанки". А "Парталевица" май идва от това, че старши на нея е именно Кръстю Парталев. Като влезе Федята той ще каже подробно за нея.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Правилни са Ви, догатките всъщност това е "език или похват" от времето на прикрепената езда. А тя в момента се възражда в БЖК. Та в зависимост от "старшията" се нарича и локомотива... :wink: :lol: :D Взаимоотношенията между колегите съвсем не са без значение в случея, но да не забравяме в коя държава живеем... :cry:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Красавци. Особено ми харесват металните табели с логото на БЖК-АД. Все на по - високо ниво ги докарват машините. Това може само да ни радва.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Човека влак е показал 004 , 013 и 014.Вижте на какво попаднах в един сайт:
http://mark5812.fotopic.net/c1701914.html
Освен тези 3-те , чакаме още 3 - 020 , 029 и 033.Интересно ми е дали и FLOYD-ът е за нас , но май се съмнявам.На тази снимка е знакът на БЖК.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Веско, погледни датите на снимките!, тези които посочваш са тук. :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Така е , но 020 , 029 и 033 ги няма в България.У нас са другите , които са на снимките.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
29 е тук и само тя в момента остана с извод за ел отопление на влака, но пък признавам не съм ги завел по номерно тъй че ще ги проследя.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Англичаните или тука нашите им махат извода за влаковото отопление?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Англичаните или тука нашите им махат извода за влаковото отопление?
Нашите се справят с тая задача, просто извода не е за нашата система и е ненужен. Доколкото помня е на 600V, тоест като на ЕМВ 32 :lol:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 87 028-7 и 87 026-1 бяха засечени на товарен влак на гара Искър.

Изображение
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Много съм впечатлен от оригиналния подход на ингилизите при серия 87 на БЖК. Както разбрах, реостатната спирачка се управлява директно от влаковия кранмашинист Westinghouse, чрез някакво пневмореле даващо указание на АТП колко степени да набира в режим на реостатно спиране. Много оригинално. Също така и аварийното изпускане при задействане от тотмана са го измислили да е с бавно намаляване на налягането в ГВ за да не се къса влак, а също и при възстановяване на тотмана пълненето е плавно. Всичко това изцяло пневматически без някакви електроники. Единствената електроника за която разбрах са модемите за много единици, които са модернизация а не оригинална конструкция (все пак 70-те години не е имало цифрови модеми).

Г-н Йоргов, дайте малко повечко информация за с-мите за управление на вентилацията? За с-мата за управление на реостатната спирачка? Има ли тиристорен преобразувател, или целия регулаж е изпълнен с АТП?

п.п. много добро впечатление ми направи и плавното преместване на ножовите превключватели. Това единствено с цел по-малко износване на шарнирите ли е направено или има и друга цел?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Реостата на БЖК 87 няма тисисторни мостове. Управлява се АТП посредством пневмоконтролер, който премества рейка, която задава програма за набиране на позиции.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
А командата се задава от чисто, "шао-бао", разположено под първа степен на задържане със кран машиниста ... 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
choveka_vlak написа:А командата се задава от чисто, "шао-бао", разположено под първа степен на задържане със кран машиниста ... 8)
А вентилацията... с тиристорен изправител ли е?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация