Страница 10 от 33
Публикувано на: Нед Ное 13, 2011 11:24 pm
от venelin_p
3660/3661 не трябва да се спират, но да се върне връзката 2655 с 3660 в Шумен както беше преди няколко години.Това е единствения удобен вариант за пътуващите от Плевен,Свищов и региона до южното черноморие и Бургас. Другите варианти са много връзки с големи престои или пътуване от Плевен до Шумен с електричка- абсолютно непривлекателно! Обратния вариант 3661/2654 връзката съществува но 2655/3660 я махнаха за "удобство на пътниците"!
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:51 am
от Vancho
Така е, потвърждавам... 3660/3661 е нецелесъобразно да са Русе Бургас, но от Плевен Бургас има много по гоялма полза. Имам колеги от Бургас и аджеба те сега с какво ще пътуват не ми го побира главата... Те ползват винаги или електричката до Шумен /3660 или 3661/2654. Има и такива, които ползват и през Дъбово, но оттам е по бавно ... ДСа не говорим че лятото 3660/3661 се пукат по шевовете... Това че аз приказвах едни щуротии беше щото 9622 са с малко вагони, а не че имам нещо против 3660 освен че тръгва от Русе а оттам не се качва абсолютно никой ...
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 11:24 am
от todor plamenov
Евентуалното спиране на 3660/3661 ще затрудни и без това сложното пресичане на Стара Планина в най-изтиочните й части. Още повече,че влака е директен и не се правят досадните връзки, придружени с чакане в негостоприемната чакалня на Комунари. Спеициално по 26-та линия се канят да спират и 30150 и не ми е съвсем ясно какво все пак ще се движи сутрин от Шумен към Комунари след като няма да ги има, нито 30150, нито 3660.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 5:56 pm
от gugu_134
Защо пък в 3660 никой да не се качва от Русе? Всички мой познати от Русе, пътуващи към Бургас използват именно 3660. Лятото всички ученици, лагеруващи по южното черноморие пътуват с този влак. 3661 от друга страна прави много удобна връзка с 2654 и много студенти пътуват по този начин. Добре е да си има една връзка между Русе и Бургас, а ще е добре да има и директен влак Русе-Пловдив.

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 7:42 pm
от RAILWAYSTATION
В нощния 4647-4646 Русе-Димитровград-Подкова е имало директен вагон за Пловдив, който на Стара Загора са го прикачвали към варненския 8636-8637, сега обаче няма трябва да се слезе от влака за да се направи връзката
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 7:57 pm
от SaiLeR
4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:01 pm
от VESO
В последните разписания , в които се движеше този вагон , беше един.През 2003-та бяха цели 3 седящи и един спален , по - късно си спомням за
тези - един седящ и един спален , като нерядко се пускаха русенски 74-ки.
За последно директният вагон бе
такъв.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:08 pm
от SaiLeR
Весо, объркал си се, може да е имало спален през 2003-та, но директен имаше и през 2009-та.Неясно защо го спряха, влака все още се изпразва на СЗ.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:16 pm
от RAILWAYSTATION
SaiLeR написа:4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.
Ако се спрат в участъка СЗ-Дг с какво ще ходят хората от Русе до Хасково и Кърджали, нали от Дг е връзката за Подкова???

Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:19 pm
от SaiLeR
RAILWAYSTATION написа:SaiLeR написа:4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.
Ако се спрат в участъка СЗ-Дг с какво ще ходят хората от Русе до Хасково и Кърджали, нали от Дг е връзката за Подкова???

Тия хора се броят на пръсти.Дори 1 вагон им е много, а за тях има пътник след час, така че няма да е проблем.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:30 pm
от Vancho
Пределно ясон беше че 4647 е обречен на гибел без ваогн до Пловдив. Винаги този ЕДИН вагон беше по пълен от останалите три взети заедно ... Само не знам като го няма 4646 с какво работещите ще идват към Русе - 40112 е прекалено късно ...
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:42 pm
от SoAlien
SaiLeR написа:RAILWAYSTATION написа:SaiLeR написа:4647/6 трябва да се спрат в участъка СЗ - Дг, там наистина вози по 5 човека със двата си вагона.И без това следващия влак е чак след час, така че не е проблемно.Вагоните от 4646/7 да отиват на 8627/36 и без това и двата влака седят по 15 минути на СЗ, а русенския идва доста преди тях няма нужда дори от корекция на разписанията.
Ако се спрат в участъка СЗ-Дг с какво ще ходят хората от Русе до Хасково и Кърджали, нали от Дг е връзката за Подкова???

Тия хора се броят на пръсти.Дори 1 вагон им е много, а за тях има пътник след час, така че няма да е проблем.
A защо се броят на пръсти ? Свършиха хората в Хасково, Кърджали и Димитровград ? Това е 150 хил. д. население ... Проблема е много по-дълбок.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:48 pm
от SaiLeR
Ами по дълбок е, но той въобще не е конкретно за димитровградския влак, ами и за много други.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 8:52 pm
от rexkos
Доста интересно беше, когато в първите 4 вагона на 4647 имаше по 2-3 пътници във вагон, докато в пловдивския пътниците бяха многократно повече. Населеността във вагона надхвърляше 50% и то в събота вечер, а не в петък или неделя.
Публикувано на: Пон Ное 14, 2011 9:15 pm
от todor plamenov
Ванчо е прав. Ако съкратят 4646 няма да има ранен влак към Русе. При това положение 40112 ще трябва да тръгва по-рано и едва ли ще може да прави връзките в Горна Оряховица. Изобщо получава се ефекта на доминото с тези глупави и необмислени опити за реформи.