Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Помниш ли точно в кой момент забелязахте че вагоните на тов. влак налитат към вашия път на движение ? По мои изчисления трябва да е някъде до самия входен.
Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm

Мнение от sredo »

Непомня, но мисля, че беше доста преди входния. А аз дори имах теория, че нашият влак е спрял, а товарният се е надънил в наз, защото не се усети чак такъв удър предполагам, че ако се ударим с 40 км/ч най- малкото, което трябваше да се случи е с колегата да паднем на земята в коридора. Усети се един удър от каманите които се бяха вдигнали в въздуха след това още един удър вече във вагоните и локомотива започна да се накланя на една страна и спря(да се накланя).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вагоните на товарния са дерайлирали преди удара. В последствие, движещия се в обратна посока 8615 се удря в тях. Имало е удар в движение - и двата влака са се движели, но скоростта на бързия в момента на удара със сигурност е била ниска. Предприето е екстрено спиране още щом бригадата е забелязала прахоляка, вдигащ се откъм гарата и влачещите се по баластовата призма товарни вагони.

МАшинист на товарния влак беше К. Михайлов, а машината беше 46 229.1, която тъкмо беше пусната в редовна експлоатация.
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Ако не ме лъже съвеста локомотива май беше частен, поне аз така забелязах когато патувах в същия влак!!!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bobara_e_tuk написа:Ако не ме лъже съвеста локомотива май беше частен, поне аз така забелязах когато патувах в същия влак!!!
Локомотива беше 46 229.1 :!:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нито един от локомотивите не е бил частен. Единият е бил 462XX-X , а другият - банан.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Нито един от локомотивите не е бил частен. Единият е бил 462XX-X , а другият - банан.
На товарния влак 46 229.1 с машинист Костадин Михайлов и на БВ 8615, локомотив 44 002.4 с машинист Румен Стоилов.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Да то беше катастрофа за 2 000 000 лева и къде е сега тази катастрофа на оградата в Подуене.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:Да то беше катастрофа за 2 000 000 лева и къде е сега тази катастрофа на оградата в Подуене.
Пред депото под зорката охрана на стрелочника Ромео сакън да не я снима някой :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами да иде да работи в Кончар като е толко мераклия за сините маш... там ще се нагледа. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация