
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 25
Регистриран на: Пет Фев 10, 2006 10:53 pm
Непомня, но мисля, че беше доста преди входния. А аз дори имах теория, че нашият влак е спрял, а товарният се е надънил в наз, защото не се усети чак такъв удър предполагам, че ако се ударим с 40 км/ч най- малкото, което трябваше да се случи е с колегата да паднем на земята в коридора. Усети се един удър от каманите които се бяха вдигнали в въздуха след това още един удър вече във вагоните и локомотива започна да се накланя на една страна и спря(да се накланя).

Администратор
Вагоните на товарния са дерайлирали преди удара. В последствие, движещия се в обратна посока 8615 се удря в тях. Имало е удар в движение - и двата влака са се движели, но скоростта на бързия в момента на удара със сигурност е била ниска. Предприето е екстрено спиране още щом бригадата е забелязала прахоляка, вдигащ се откъм гарата и влачещите се по баластовата призма товарни вагони.
МАшинист на товарния влак беше К. Михайлов, а машината беше 46 229.1, която тъкмо беше пусната в редовна експлоатация.
МАшинист на товарния влак беше К. Михайлов, а машината беше 46 229.1, която тъкмо беше пусната в редовна експлоатация.
64.19

Администратор

Администратор

Акредитиран фотограф

Администратор

Информация
Модератори