Страница 10 от 38
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 7:08 pm
от Vancho
Какво става с тия вагони

Къде се изпариха хубавите софийски 74 ки по БВ. Вчера БВ 2613 с отвратителен състав. ПВ Варна Шумен с 47 ци с кожена тапицерия

47 на БВ. Русенските 47 3х3 седалки и тях ги няма. БВ по 9 та с 47 ци вместо 74

Вече е рядкост да видиш 47 със синя тапицерия, откъде се взеха тия зелени кожи, при все че се твърдеше че почти вече няма такива вагони... Как така изведнъж започнаха да се режат поголомно състави в цялата страна

А в същото време във Варна докато пътниците се лутата кой влак на кой коловоз е и се чудят как да се натъпчат в два вагона, в сградата тече луд чалга купон

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 7:19 pm
от VESO
И аз не знам какво става. Вече няколко пъти наблюдавам 8613 и 8612 и впечатленията ми от варненската група са следните - фургон , една (дори понякога и нея я няма) 74-ка , първокласна 40-ка и всичко останало 47-ци.Късмет , че досега не съм засичал със зелена тапицерия , всички са със синя.И какво излиза - преди време варненската група бе съставена от лъскави 74-ки , а бургаската - от отвратителни софийски 50-ки , сега 74-ките (макар и не лъскави) са в бургаската група , а варненската е с 47-ци.
Щях да забравя - "Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 днес бе в намален състав от 4 вагона , теглени от русенската 44068-5.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:14 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:18 pm
от VESO
По - скоро гледаха учудено , сякаш не са виждали снимане на влакове.
Nikss по вашия край с какви вагони са варненските влакове - дали има нашествие на 47-ци в композициите както при нас , или не?
При Ванчо видяхме , че там също са се появили.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:30 pm
от Nikss
Тук ми се струва повече 50-ки се навъдиха... на ПВ също са честа гледка напоследък, а 45-ците и 33-ките почнаха да намаляват.

Иначе БВ си се движат със 74.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:45 pm
от rexkos
А да не говорим, че преди няколко дни 50260 пристигна в СФ в състав: четири 45-ци, две 50-ки и една инвалидна 80-ка! Е хубава работа, за експресите да няма инвалидни, а за бързите да има...

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:14 pm
от 44.123
От вчера 12.03.2010г.
9620/9623 с 43.531
От днеска 13.03.2010г.
90101 с 43.550 и 44.103
9620/9623 с 44.138
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:58 pm
от lok43r
Явно положението с вагоните е много зле. 8627/26 от известно време върви 5 вагона. 3В, 1А, 1 спален. Затова и 10121 върви с 4 вагона.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:59 pm
от rexkos
Вероятно причината е, че доста вагони са с повредено отопление и затова са извадени от съставите на влаковете.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:00 pm
от VESO
Бургаската група на 8612 / 8613 също е от известно време само с 4 вагона.Спалните на 8626 и 8627 са сведени до един.При 2626 / 2627 как стоят нещата?
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:02 pm
от lok43r
Нормално да са с 4 вагона бургаските групи защото те остават после за 8626. Връщат се в София и отиват 10121.
Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:21 pm
от 46 242
Да, много е зле. Един от три вагона ги демонтират. Не мога да кажа каква е идеята- дали разпродване и разтуряне на компанията или само от технически съображения.
Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 5:39 pm
от 43.309
Днес цял ден по 3-та се наблюдават големи закъснения, някой зане ли какво става?
Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:10 pm
от 46 242
3621= +275

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 8:35 pm
от Ghost
Счупи се единия от щепселите на трамвая.
