Страница 10 от 10
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 6:22 pm
от assen5
lok45111 написа:Този теснопътен вагон, Асене е за 600 мм, ясно е от къде е останал, но не мисля, че става за нещо. Предполага се, че талигите му отдавна ги няма и се ползва коша като стопанска постройка.
E и? Колко такива вагона има?
Не съм съгласен, че за нищо не става, но каквото и да ми е мнението ще си остане глас в пустиня щом няма интерес от управата.

Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 8:41 pm
от Mario Evstatiev
Щом така мислиш, ходи в комплексарския "форум". Тук мнението е взето предвид и ще се разгледа, но такива вагони все пак се намират тук-там.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 9:45 pm
от VESO
Хора , спокойно.Какво според вас трябва да се направи? На мен не ми е много ясно.Да , аз бях там , когато assen5 направи снимката от крайградския влак за Ген. Тодоров , видях фотографираното вагонче в двора на къщата.Но това е частна собственост. Знаем ли ние по какъв начин собствениците го имат? От къде го имат? Какво можем да направим - да иницираме среща с тях (знаем местоположението на къщата , за да им отидем на гости), да им предложим да го купим? Въпросът е какво форума / сдружението може да направи за това веществено доказателство от някогашната теснолинейка , на което даже лично много се изненадах , че е оцеляло.Точно това се чудя.А , че вагончето има стойност , да така е , само по себе си е уникално.
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:46 am
от Mario Evstatiev
Вагона е частна собственост и вероятно отдавна вътрешното оборудване е изтърбушено и е пригоден за някаква стопанска постройка. Ако има талиги има смисъл да се мисли нещо и да се преговаря със собственика да го продаде или дари, но ако няма никакво друго оборудване и е само коша, мисля, че не си струва въобще да се правят каквито и да било постъпки, тъй като сам по себе си, кошът не ни върши ама никаква работа.
здравейте
Публикувано на: Сря Апр 20, 2011 12:15 am
от ivaldo
здравейте момчета не сам от системата на бдж но ме боли че компанията и най вече вагоните който са оникални са на произвола на садбата ако има нещо и аз ще помагам имайте ме напредвит
Публикувано на: Сря Апр 20, 2011 8:03 am
от stankos
Похвално е желанието ти , но ако ще помагаш така както пишеш , не благодаря .
Работата изисква спазването на определени правила и процедури и щом едно изречение не можеш написа правилно , какво остава за качественото извършване на същата !
Нищо лично .

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 12:04 am
от efo
Nе знам защо намирате кусур на човека за правописа.Не всички сме литературни корифеи.Важното е че има желание да помогне.Аз искам да попитам някои виждал ли е в гара Дупница между коливозите едно вагонче за 600 мм междурелсие?Също такова имаше преди 31 години на прелеза на Гълъбник.Не ми се вярва да имат талиги.Желязото все пак беше с добра цена за циганите.
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:05 pm
от Nikss
Намира се кусур за правописа, защото ако не си грамотен (допускане на елементарни грешки) ще те смачкат...
не е нужно да си корифей, то си е за теб дали ще пишеш правилно или не

Публикувано на: Пон Май 30, 2011 8:20 am
от stankos
Глупости !
Никой,никого няма да мачка !
Просто във форума това е първото впечатление за даден човек и , ако в правописа си е мърльо то и в останалата работа си е такъв !
Правописа показва старание и уважение към останалите пишещи , нормално е всеки може да сгреши , но нормалните хора се поправят щом им се направи забележка !
Пример:
1. Сваляне на старата боя.
2. Изчистване на корозията.
3. Нанасяне на антикорозионно покрития .
4. Нанасяне на нова боя .
Докато "Мърльото " ще сложи новата боя върху старата и ще каже : " Готово ".
Сега бях ли достатъчно ясен !

Публикувано на: Пон Май 30, 2011 1:14 pm
от Petko Ivanov
efo написа:Аз искам да попитам някои виждал ли е в гара Дупница между коливозите едно вагонче за 600 мм междурелсие?
Това вагонче не е ли реставрираното във фоайето на Централна гара София?
Публикувано на: Вто Яну 03, 2012 8:45 pm
от Mario Evstatiev
Днес бях на свиждане на "айлцугваген"-ите във ВРУ Г. Оряховица... Ръждата, безхаберието и разрухата си казват думата все повече и скоро от тези хубави вагончета няма да остане и помен.
От 2009 г. имаме доклади по въпроса, но БДЖ не си мръдна пръста по въпроса...
Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 7:54 pm
от sando
Публикувано на: Вто Яну 17, 2012 8:18 pm
от Mario Evstatiev
Дааа, чудни, но забатачени вагони. Да живят нескопосаността и малоумщината в БДЖ.