Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Бързите влакове 7620 и 7625 вече са с ЕХ - ДБ вагони серия 33, 43, че дори и 45. На опашката пътуват два купейни за Лом.
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

А дано като са с EXDB вагони да не им слагат след това нови 63-ки, а да си останат с тези вагони.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз мисля за най - логично нещата да се развият по следния начин - нека 7620 / 7625 и 7622 / 7623 да бъдат с купейни вагони , 7631 / 7630 да си бъде с exDB серия 33 , 43 или 45 , а ако ще пускат модернизираните 63-ки по 7-ма линия , то двойката 7621 / 7624 да бъде с тях.Напълно си заслужава и ако отпаднат спиранията на Криводол , Дреновец и Видбол , резултатът ще е чудесен.До тогава обаче , нека и тази двойка да бъде с купейни вагони.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Пък за Варна 43 серия. Не може и така. Преоритетно купейни за Бс и Ва.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Русенци трябва да черпят! Тази вечер МБВ 382 е с два първокласни серия 63 за вътрешно съобщение. Русенци, утре скачайте на снимачките и бегом на 463 или 383. 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По-вероятно според мен да са на 463 тъй като последния път 97-ците от 462 се върнаха с 383. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Брееее чудеса се случват от скоро време, а аз оня ден на 463 попаднах на възможно най-отвратителната 74-ка на депо София, която може да съществува.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

А лелката от касата ще ти каже "Не продаваме билети 1ва класа за този влак" !!!
Къде е телеграмата за 382 Vmax=100 ??
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Закво ти е телеграма, то и за другите влакове няма телеграма.Началник влака е длъжен да напише в пътния лист ако има 63., че влака е до 100 км/ч.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

А дали го прави ? Съмнявам се..
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Правят го да, както и 90км/ч за калодкови в участъка Сп-Пзк-това също се вписва.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

46 242 написа:А лелката от касата ще ти каже "Не продаваме билети 1ва класа за този влак" !!!
Защо да не продават билети първа класа. Седящият вагон София - Bucureşti Nord по план е смесен (първа и втора класа) , следователно съм си в правото , ако пътувам от София за Плевен (пример) да си поискам такъв билет за него.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

ТОЗИ влак по принцип няма вагон първа класа и няма как да се издават билети за първа класа.Просто се ползва като второкласен. Аз лично съм пътувал в 63 ка първокласна с МБВ 463 от ПТ до ГО и бях сам в него, така че все едно съм бил баш в първа класа :lol: А интересното е със седящите Букурещ София и София Букурещ по МБВ тата, че те като смесени се ползват за вътрешно между София и ГО :P иначе не знам по принцип дали са разрешени за вътрешно ползване
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Не си пътувал сам, и да беше празен никой не смее и да се качи в него.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

1. Чудеса стават, защото купейните вагони отидоха на варненските влаци и едвам се свързват двата края.
2. Вагонът за Букурещ (екс дб 43-ка) не винаги е смесен.
3. Телеграма не е била нужна тъй като влакът е бил с лок 44 125, който е до 100 км/ч.
4. Според електронния пътеводител няма тарифа за 1-ва класа на този влак. Това значи, че ако пътуват първокласни вагони, може да се пътува с билет за 2-ра класа.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация