
Администратор
Аз мисля за най - логично нещата да се развият по следния начин - нека 7620 / 7625 и 7622 / 7623 да бъдат с купейни вагони , 7631 / 7630 да си бъде с exDB серия 33 , 43 или 45 , а ако ще пускат модернизираните 63-ки по 7-ма линия , то двойката 7621 / 7624 да бъде с тях.Напълно си заслужава и ако отпаднат спиранията на Криводол , Дреновец и Видбол , резултатът ще е чудесен.До тогава обаче , нека и тази двойка да бъде с купейни вагони.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm



Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Защо да не продават билети първа класа. Седящият вагон София - Bucureşti Nord по план е смесен (първа и втора класа) , следователно съм си в правото , ако пътувам от София за Плевен (пример) да си поискам такъв билет за него.46 242 написа:А лелката от касата ще ти каже "Не продаваме билети 1ва класа за този влак" !!!
ТОЗИ влак по принцип няма вагон първа класа и няма как да се издават билети за първа класа.Просто се ползва като второкласен. Аз лично съм пътувал в 63 ка първокласна с МБВ 463 от ПТ до ГО и бях сам в него, така че все едно съм бил баш в първа класа
А интересното е със седящите Букурещ София и София Букурещ по МБВ тата, че те като смесени се ползват за вътрешно между София и ГО
иначе не знам по принцип дали са разрешени за вътрешно ползване




1. Чудеса стават, защото купейните вагони отидоха на варненските влаци и едвам се свързват двата края.
2. Вагонът за Букурещ (екс дб 43-ка) не винаги е смесен.
3. Телеграма не е била нужна тъй като влакът е бил с лок 44 125, който е до 100 км/ч.
4. Според електронния пътеводител няма тарифа за 1-ва класа на този влак. Това значи, че ако пътуват първокласни вагони, може да се пътува с билет за 2-ра класа.
2. Вагонът за Букурещ (екс дб 43-ка) не винаги е смесен.
3. Телеграма не е била нужна тъй като влакът е бил с лок 44 125, който е до 100 км/ч.
4. Според електронния пътеводител няма тарифа за 1-ва класа на този влак. Това значи, че ако пътуват първокласни вагони, може да се пътува с билет за 2-ра класа.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори