Страница 10 от 13
Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 11:14 am
от bdz46
Ми да - дефилето затова е толкова зле. Ужасните спални вагони изправят всички криви.
Мислете малко преди да пишете такива глупости.
Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 5:54 pm
от 07
46 242 написа:БДЖ има нужда от нормални вагони, за пътуване в светлата част на деня, не спални дараци. Тоз толуп ще мине два пъти в Дефилето и ще преебе маса криви..
Едва ли вагона с осно натоварване на ос под 15 тона ще нанесе повече поражения от локомотив с 21,5 тона на ос...
Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 8:32 am
от Mario Evstatiev
Не вагоните съсипват дефилето. Жулиен май е имал впредвид вписването в криви на по-дългите вагони, но и там изказванията са леко несериозни. А и както казах - спалните вагони са си със стандартната за Y вагон дължина - 24 500 мм.Ще разпитам по НИИТ да разкажат нещо по-подробно за вписването на 75-70, но това ще е като почнат пробите на вагона.
Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 8:50 am
от Nikss
Щом е 24,5 м , проблеми не би трябвало да има. По-проблемни са 26 и 27 метровите.

Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 9:38 am
от Mario Evstatiev
27 метрови вагони нямаме - имаме 26 400 мм вагони - това са 50-ките, 97-ците и бистрата, както и бюфета серия 55. Спалните са по 24 500 мм.
Публикувано на: Нед Яну 23, 2011 11:09 am
от bdz46
Вагоните са с талиги.
Ако ще и 100-метрови да са, вписването е еднакво и зависи само от талигата.
За пътя няма особено значние дали ще минат 2 вагона на ден с кофти вписващи се талиги.
Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 10:12 pm
от rumensoft
Знаете ли как изглеждат вагоните от двете страни? Смисъл, дали са еднакви, понеже гледам че има два модела, но не знам от другата страна как са.
Това е WLABm, същия ли е от другата страна?

Това е WLABmz, същия ли е от другата страна?

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 10:16 pm
от Mario Evstatiev
Еднакви са.
Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 11:06 pm
от VESO
Виж си първата снимка.Първият вагон от другата страна изглежда като втория и обратно.

Публикувано на: Чет Яну 27, 2011 12:25 am
от rumensoft
Да така е, но мисля че е на различно място снимано, така ги намерих и затова помислих че са различни от двете страни

Благодаря за инфото

Публикувано на: Чет Яну 27, 2011 9:18 am
от 43.309
Страната с малко прозорци е коридора, многото прозорци са откъм купетата.
Публикувано на: Чет Яну 27, 2011 12:08 pm
от micobg
Ще пътувам от София за Бургас с нощния влак 8627. Какво е по-добре да си избера - спален вагон или купе? Запазени ли са местата? Има ли разлика в цените (с отстъпка съм)?
Публикувано на: Чет Яну 27, 2011 12:21 pm
от Mario Evstatiev
micobg написа:Ще пътувам от София за Бургас с нощния влак 8627. Какво е по-добре да си избера - спален вагон или купе? Запазени ли са местата? Има ли разлика в цените (с отстъпка съм)?
Спалният вагон естествено е по-доброто решение. Съветвам те да избереш тарифа с преференция - за отиване и връщане. Спален вагон се плаща - 8 лв/човек. Т.е. билета + 8 лв за всеки един пътник.
Публикувано на: Чет Яну 27, 2011 12:39 pm
от micobg
lok45111 написа:micobg написа:Ще пътувам от София за Бургас с нощния влак 8627. Какво е по-добре да си избера - спален вагон или купе? Запазени ли са местата? Има ли разлика в цените (с отстъпка съм)?
Спалният вагон естествено е по-доброто решение. Съветвам те да избереш тарифа с преференция - за отиване и връщане. Спален вагон се плаща - 8 лв/човек. Т.е. билета + 8 лв за всеки един пътник.
Няма да се връщам с нощния, а и билетите за отиване и връщане ми излизат по-скъпо от два с по 50% отстъпка.

Май ще се настаня в някое купе. А дали дават места като в Чайка и Уикенд, например? И дали по това време на годината ще има много хора за нощния влак?
Публикувано на: Чет Яну 27, 2011 12:42 pm
от Mario Evstatiev
Нощния силно не ти го препоръчвам като вариант за пътуване в седящите вагони.
Спалния вагон предлага достатъчно удобства за пълноценна почивка, а в състава на влака мисля, че има и кушет - той предлага спане срещу 4 лв/пътник.