Страница 10 от 20

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 10:11 pm
от Mario Evstatiev
Центробежен вентилатор има, всичките на серия 42 до 45 включително.

Центробежния регулатор е за спирачния режим - пътнишки или бърз. Когато превключвателя GPR е поставен на R.

Публикувано на: Вто Яну 05, 2010 10:14 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:Регулаторите бяха на талигите мисля... а въпросният вентилатор е до АБ. :wink:

E аз го знам като хоризонтален вентиалтор, не центробежен. :)

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 1:23 am
от dido73
Дали е хоризонтален или вертикален на 44 и 45 са все аксиални (още осеви) вентилатори (въздушния поток минава в направление по оста на ротора на вентилатора) :!: На 41, 42 и 43 серии вентилаторите са центробежни (въздушния поток минава в направление перпендикулярно на оста на ротора на вентилатора в така наречените охлювидни въздушни колектори). Подобен охлювиден въздушен колектор има и при вентилатора на серия 32 и 33 (охлювиден) и съответно вентилаторите там са центробежни :!:
n0_aLoNe написа:E аз го знам като хоризонтален вентиалтор, не центробежен. :)
Това дали е хоризонтален (оста на ротора е разположена хоризонтално) или вертикален (оста на ротора е разположена вертикално) няма отношение към това какъв тип е центробежен или аксиален :!:
Анадънмо?
Земете изтрезнейте! Новогодишните празници минаха вече.
lok45111 написа:Центробежен вентилатор има, всичките на серия 42 до 45 включително.
Това не е вярно и обясних защо - центробежни са тези при които въздушния поток е перпендикулярно на оста на ротора на вентилатора. На 44 и 45 няма центробежен вентилатор. На 44 и 45 са аксиални защото въздушния поток се движи съосно на оста на вентилатора.
За 42 и 43 си прав - там са центробежни и се различават по специфичния охлювиден въздушен колектор.
Анадънмо?
Nikss написа:Регулаторите бяха на талигите мисля... а въпросният вентилатор е до АБ. :wink:
Айде още едни не изтрезнял. ТОва до АБ е аксиален (още осев) вентилатор. Справки по горе в поста :!:

Публикувано на: Сря Яну 06, 2010 6:08 am
от Mario Evstatiev
Аз осевите на 44/45 погрешно ги причислих към центробежните :lol: Иначе да, на 42 и 43 серия вентилаторите на ИР и групите са центробежни, там се вижда ясно и охлюва.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 6:54 am
от Nikss
44 087 отново е в движение. :evil: :D :lol: Някой да каже оправиха ли й двигателите? Предполагам, че да, понеже 2610 го докара с цели 2' аванс на Чб. :o

Спомена се за 44 072 и се попита дали ще бъде правена. Тя и още една дузина машини чакат за СР. 072 на външен вид беше ужасна, но пък двигателите й бяха страшни. Нямаше 2-ра като нея в Сф. 8) Искам да вметна, че освен 072 и 080, за ремонти още чакат: 073, 075, 083, 084, 090, 095, 096, 143, 148. Общо взето са това. :(

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 11:58 am
от n0_aLoNe
Nikss написа:44 087 отново е в движение. :evil: :D :lol: Някой да каже оправиха ли й двигателите? Предполагам, че да понеже 2610 го докара с цели 2' аванс на Чб. :o

Спомена се за 44 072 и се попита дали ще бъде правена. Тя и още една дузина машини чакат за СР. 072 на външен вид беше ужасна, но пък двигателите й бяха страшни. Нямаше 2-ра като нея в Сф. 8) Искам да вметна, че освен 072 и 080, за ремонти още чакат 073, 075, 083, 084, 090, 095, 096, 143, 148. Общо взето са това. :(
Всичко е наред по нея, дърпа та пушек се вдига.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 11:59 am
от stoqn_bdz
Някой може ли да ми прати, някоя друга схема, (чертеж) на механичната или електрическа част на р-ките?

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 1:25 pm
от Nikss
n0_aLoNe написа:
Nikss написа:44 087 отново е в движение. :evil: :D :lol: Някой да каже оправиха ли й двигателите? Предполагам, че да понеже 2610 го докара с цели 2' аванс на Чб. :o

Спомена се за 44 072 и се попита дали ще бъде правена. Тя и още една дузина машини чакат за СР. 072 на външен вид беше ужасна, но пък двигателите й бяха страшни. Нямаше 2-ра като нея в Сф. 8) Искам да вметна, че освен 072 и 080, за ремонти още чакат 073, 075, 083, 084, 090, 095, 096, 143, 148. Общо взето са това. :(
Всичко е наред по нея, дърпа та пушек се вдига.
Дано е така щото много машинисти като ги питах преди 1 месец как е след ремонта ми казаха, че има проблем с двигателите - изключва от максимално токова на 1300А. :roll:

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 8:12 pm
от 44142
Нищо и няма на 44087. Лок се представя добре. Проблема с двигателя е бил от човешки фактор а не от некачествен ремонт.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 8:23 pm
от Nikss
Ясно. Радвам се щом е оправена вече след случая с опечения двигател. :)

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 10:44 pm
от dido73
n0_aLoNe написа:
Nikss написа:44 087 отново е в движение. :evil: :D :lol: Някой да каже оправиха ли й двигателите? Предполагам, че да понеже 2610 го докара с цели 2' аванс на Чб. :o
Всичко е наред по нея, дърпа та пушек се вдига.
Ооо не, само пушек да не се вдига. Всичко друго но не и пушек.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 11:19 pm
от amon
То ако не е тази ще е друга. Пък и като и свикнеш на миризмата на изгоряло не е толкова лоша :D .

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 9:40 pm
от apocaliptis
44 серия е страшна отдолу http://vbox7.com/play:cfb4577f
Спокойно няма да кажа, че съм го правил аз! ;)

Публикувано на: Съб Юли 03, 2010 9:59 pm
от Mario Evstatiev
apocaliptis написа:44 серия е страшна отдолу http://vbox7.com/play:cfb4577f
Браво на Тошко за клипа :)

Публикувано на: Нед Юли 04, 2010 1:02 am
от vesko7
Тошко и на 46 000 е правил: http://vbox7.com/play:62cf1d81