Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

138 изписахте ли я?
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Още малко, може тази седмица.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Имам още едно въпросче стига да не досаждам. Забелявам на някои лок е изкорубена противобуксовъчната. Има ли смисъл предпазителя да бъде вдигнат и при това положение противоплъзгащата бачка ли.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Аз още в началото на годината направих тема за откраднатите противобуксовъчни защити в този форум.Просто недоумявам на кого е притрябвала, като в нея няма нищо ценно и много от тях са повредени,защото не са поддържани от много години.Значи при кражбата се прекъсва веригата на проводник 500 с проводник 600, който минава през всички спирачни контактори за да се събере схемата в режим на реостатно спиране. При това положение няма да събира на реостат.Понеже на всички липсващи противобуксовъчни сме възстановили този проводник, ако не събира на реостат причината вече ще бъде от друго място- освен ако не са пернали някоя неоткрадната досега.Затова предпазител противобуксовъчна защита е най добре да бъде изключен- той вече не влияе на нищо.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Миналата година при обслужване на влак с ГО-ки локомотив ( мисля ,че беше 45 серия ако не се лъжа ) при изключен АП на противобуксовъчната защита тотмана работи на място , след като го включиш всичко си идва на мястото , много интересна ситуация....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Интересно кой и за какво краде шкафа на буксовката :roll: Това е електронен блок, какво толкоз са му харесали?
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Гадове всякакви... някои просто обичат да правят мизерии и саботажи, нищо чудно не трябва да има, тъпо племе сме и вместо да се подкрепяме гледаме само как да направим на другия да му е гадно. :x :evil:
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

ADMIN: Спазването на добрия тон в дискусиите е задължително! Заяждания, заплахи и/или умишлен оффтопик в темите се модерират!

Тая противобуксовъчна с времето просто изчезва защото много рядко да работи и ако работи то дава проблеми.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тази защита отдавна не работи и като неефективна примерно в ЖПЗ щяха да я махнат също. Обаче въпроса е защо този, който я сваля не си възстановява връзката на пр. 500 с пр. 600?
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Защото връзката е на конектор и няма как да се възстанови.Пък който ги сваля малко го интересува за последствията.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:Защото връзката е на конектор и няма как да се възстанови.Пък който ги сваля малко го интересува за последствията.
Явно се сваля някъде по депата това чудо. Иначе да се върнем към темата за ГО локомотивите. НА колко кА настройвате МТР на 44/45-та серия?
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

На 1650А. Онзи ден хората от НИИТ, точно това проверяваха.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:На 1650А. Онзи ден хората от НИИТ, точно това проверяваха.
Това е и стандартната настройка, поради което много ГО локомотиви се харесват на софиянци, каращи ги инцидентно на бързи влакове. При нас в Подуяне се настройват на 1250А, незнайно по каква заповед и защо?

Друго питане! До къде сте с големите ремонти?!
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
На 126 уплътниха ли 1-ва кабина? И ми е интересно, черна гъба остана ли на таз машина 8)
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация