
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Аз още в началото на годината направих тема за откраднатите противобуксовъчни защити в този форум.Просто недоумявам на кого е притрябвала, като в нея няма нищо ценно и много от тях са повредени,защото не са поддържани от много години.Значи при кражбата се прекъсва веригата на проводник 500 с проводник 600, който минава през всички спирачни контактори за да се събере схемата в режим на реостатно спиране. При това положение няма да събира на реостат.Понеже на всички липсващи противобуксовъчни сме възстановили този проводник, ако не събира на реостат причината вече ще бъде от друго място- освен ако не са пернали някоя неоткрадната досега.Затова предпазител противобуксовъчна защита е най добре да бъде изключен- той вече не влияе на нищо.

Администратор

ADMIN: Спазването на добрия тон в дискусиите е задължително! Заяждания, заплахи и/или умишлен оффтопик в темите се модерират!
Тая противобуксовъчна с времето просто изчезва защото много рядко да работи и ако работи то дава проблеми.
Тая противобуксовъчна с времето просто изчезва защото много рядко да работи и ако работи то дава проблеми.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор

Администратор

Администратор
Това е и стандартната настройка, поради което много ГО локомотиви се харесват на софиянци, каращи ги инцидентно на бързи влакове. При нас в Подуяне се настройват на 1250А, незнайно по каква заповед и защо?borislaviv написа:На 1650А. Онзи ден хората от НИИТ, точно това проверяваха.
Друго питане! До къде сте с големите ремонти?!
64.19

Администратор
Информация
Модератори