
Това лoкомотивче някога беше собственост на ЦОФ Бобов дол.Те го дадоха безвъзмездно на депо Дупница след като си купиха серия 55.Машинката вършеше маневрена дейност в депото докато една зима не я забравиха да и замръзне водата в двигателя.Сега е със спукан блок и надали някои ще се заеме с ремонта и.А беше хубава машинка.За най точното и състояние информация може да даде лицето Васил Костадинов които последен я управляваше из коловозите на депото./Ако все още работи там/

Администратор

Администратор

Администратор
Много интересен клип в YuoTube: http://www.youtube.com/watch?v=8kuCPeVI ... re=related
Възстановен V18b(БДЖ 64.00) в Германия извършва редовен атракционен превоз. Забележете, че локомотива е с име, а не с номер
Възстановен V18b(БДЖ 64.00) в Германия извършва редовен атракционен превоз. Забележете, че локомотива е с име, а не с номер

64.19

Администратор
Специален поздрав за всички "ПАВЕЛ"-джии по професия и душа
За MSW-то
В машинния отсек залягам вече трети ден,
че едно мъничко нещо шеги си прави с мен.
Компресора работи, ала все на празен ход,
въздух не набавя, ама пък загрява.
От някъде издиша, чува се то отдалеч,
ала по инсталцията въздушна минавам вече пети път,
та дойде ми чак до гуша.
Пустото му MSW все не ще и не ще.
Демонтаж, монтаж за кой ли път,
вече спира ми дъхът. Отварям крана, пак фучи,
пустото му MSW не ще да се подчини.
Данчо въздухаря с чука го подкара, ала бадява,
през вентила празноходов и малкото въздух излетя.
Комресорджията Ванко засукал той мустак, гледа чуди се
и подпира се на единия си крак. Ха с чука да замахне и проблясва му в очите,
иструктор Геле ний да дирим, стар дизелист е той,
с неговите съвети може да се мине и без бой.
Ала и с акъла чушкин, пустото му MSW четвърти ден прави ни на овце.
Ще се сваля пак, казваме всички в един глас,
за ключетата гаечни се хващаме за в час, та пустият му регулатор
отново да свалим, на стенда пак да го носим и проверим.
Но на стенда е послушно пустото му MSW ама на машината качиш ли го все не ще,
та не ще. Майстор Ники появи се в момента точен, да подскаже,
че проблема ни е във вентила еднопосочен.
И на петия ден, решихме тежкия проблем.
С Мирослав и Вальо видни мелничари ний решихме машинистките кошмари, еднопосочника сменихме и на MSW-то болките решихме.
Миро на пулта застана и за пусковия ключ се хвана,
„дай да палим вика той” истински герой.
Да набави въздух и да видим, дали на наща радост
малкото му нещо няма да завиди, ала нямаше проблеми,
въздух си набави и в празен ход премина компресора му пуст, а аз означението
MSW научих на изуст.

За MSW-то
В машинния отсек залягам вече трети ден,
че едно мъничко нещо шеги си прави с мен.
Компресора работи, ала все на празен ход,
въздух не набавя, ама пък загрява.
От някъде издиша, чува се то отдалеч,
ала по инсталцията въздушна минавам вече пети път,
та дойде ми чак до гуша.
Пустото му MSW все не ще и не ще.
Демонтаж, монтаж за кой ли път,
вече спира ми дъхът. Отварям крана, пак фучи,
пустото му MSW не ще да се подчини.
Данчо въздухаря с чука го подкара, ала бадява,
през вентила празноходов и малкото въздух излетя.
Комресорджията Ванко засукал той мустак, гледа чуди се
и подпира се на единия си крак. Ха с чука да замахне и проблясва му в очите,
иструктор Геле ний да дирим, стар дизелист е той,
с неговите съвети може да се мине и без бой.
Ала и с акъла чушкин, пустото му MSW четвърти ден прави ни на овце.
Ще се сваля пак, казваме всички в един глас,
за ключетата гаечни се хващаме за в час, та пустият му регулатор
отново да свалим, на стенда пак да го носим и проверим.
Но на стенда е послушно пустото му MSW ама на машината качиш ли го все не ще,
та не ще. Майстор Ники появи се в момента точен, да подскаже,
че проблема ни е във вентила еднопосочен.
И на петия ден, решихме тежкия проблем.
С Мирослав и Вальо видни мелничари ний решихме машинистките кошмари, еднопосочника сменихме и на MSW-то болките решихме.
Миро на пулта застана и за пусковия ключ се хвана,
„дай да палим вика той” истински герой.
Да набави въздух и да видим, дали на наща радост
малкото му нещо няма да завиди, ала нямаше проблеми,
въздух си набави и в празен ход премина компресора му пуст, а аз означението
MSW научих на изуст.
64.19

Администратор
Днес бях дневна на V22-360, която участва в строежа на МД-2. Пълен ужас е машината, ще ми трябват дни да я накарам да работи като хората. Евала, че пратиха на нея Коце, та да захванем с него да я стягаме.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Пон Фев 13, 2012 6:26 am, променено общо 1 път.
64.19

Администратор
Машината не е на "Метрополитен" ЕАД, а е собственост на "СК-13 Трансстрой". Фирмата има техническа база в Илиянци - бившата база на транспортни войски, но няма условия за ремонт на локомотиви. Ремонти - долу на място под земята. Основния проблем с тази машина е, че има хора с две висши образования по дизели, които не знаят, че "ПАВЕЛ"-четата са с плъзгащи буксови лагери и, че в ХПК за да има мощност трябва да има масло. Въобще пълен резил за машинистите.
п.п.: Пак според същия тоя висшист, който така и не можах да набарам, ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад. В резултат на бързите и бавните, машината е била на косъм от изронване на зъби на ходообръщащата муфа. Та какво да говорим!!?
п.п.: Пак според същия тоя висшист, който така и не можах да набарам, ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад. В резултат на бързите и бавните, машината е била на косъм от изронване на зъби на ходообръщащата муфа. Та какво да говорим!!?
64.19

Администратор
Днес бях дневна на V22-360, доста работа отметнахме с Коце, утре ни чака още толкова. След като заредихме 40 литра масло в ХПК, локомотива започна да работи добре - онея дето са идвали от депо София се оказа, че не са пипнали нищо, къдрава система.
Като не разбират от "Павел"-чета да не пипат, че ми отварят работа!
п.п.: Снимки по-късно
Като не разбират от "Павел"-чета да не пипат, че ми отварят работа!
п.п.: Снимки по-късно

64.19
майстора си е майстор, спор няма 


Администратор

Администратор
Днес бе обичаен работен ден по строежа на столичния "Метрополитен".Основният "герой" в това начинание V22-360 бе подложен както на фотосесия , така и на усърдни ремонтни дейности от страна на админа Марио.Малко фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- надпис.
Марио е ядосан на "инженера" , който твърди , че ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад и на тази снимка показва какво ще стори с него.
Финален поздрав за успешно приключил етап от ремонтнит дейности.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- надпис.
Марио е ядосан на "инженера" , който твърди , че ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад и на тази снимка показва какво ще стори с него.
Финален поздрав за успешно приключил етап от ремонтнит дейности.

Администратор
Информация
Модератори