efo
Мнения: 21
Регистриран на: Пон Май 10, 2010 12:01 am
Местоположение: España

Мнение от efo »

Това лoкомотивче някога беше собственост на ЦОФ Бобов дол.Те го дадоха безвъзмездно на депо Дупница след като си купиха серия 55.Машинката вършеше маневрена дейност в депото докато една зима не я забравиха да и замръзне водата в двигателя.Сега е със спукан блок и надали някои ще се заеме с ремонта и.А беше хубава машинка.За най точното и състояние информация може да даде лицето Васил Костадинов които последен я управляваше из коловозите на депото./Ако все още работи там/
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Пръкнха се сведения за още "Павел"-чета:

1. В Ябълково в кариерата до преди година имало някакво V22
2. В Държавния резерв също изровили едно V22
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Снимки на V22-360(бивша собственост на АТЗ-Стара Загора) - машината, участваща в строежа на МД2:
Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Много интересен клип в YuoTube: http://www.youtube.com/watch?v=8kuCPeVI ... re=related

Възстановен V18b(БДЖ 64.00) в Германия извършва редовен атракционен превоз. Забележете, че локомотива е с име, а не с номер :lol:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Специален поздрав за всички "ПАВЕЛ"-джии по професия и душа :lol:

За MSW-то

В машинния отсек залягам вече трети ден,
че едно мъничко нещо шеги си прави с мен.
Компресора работи, ала все на празен ход,
въздух не набавя, ама пък загрява.

От някъде издиша, чува се то отдалеч,
ала по инсталцията въздушна минавам вече пети път,
та дойде ми чак до гуша.
Пустото му MSW все не ще и не ще.

Демонтаж, монтаж за кой ли път,
вече спира ми дъхът. Отварям крана, пак фучи,
пустото му MSW не ще да се подчини.
Данчо въздухаря с чука го подкара, ала бадява,
през вентила празноходов и малкото въздух излетя.

Комресорджията Ванко засукал той мустак, гледа чуди се
и подпира се на единия си крак. Ха с чука да замахне и проблясва му в очите,
иструктор Геле ний да дирим, стар дизелист е той,
с неговите съвети може да се мине и без бой.

Ала и с акъла чушкин, пустото му MSW четвърти ден прави ни на овце.
Ще се сваля пак, казваме всички в един глас,
за ключетата гаечни се хващаме за в час, та пустият му регулатор
отново да свалим, на стенда пак да го носим и проверим.

Но на стенда е послушно пустото му MSW ама на машината качиш ли го все не ще,
та не ще. Майстор Ники появи се в момента точен, да подскаже,
че проблема ни е във вентила еднопосочен.
И на петия ден, решихме тежкия проблем.

С Мирослав и Вальо видни мелничари ний решихме машинистките кошмари, еднопосочника сменихме и на MSW-то болките решихме.
Миро на пулта застана и за пусковия ключ се хвана,
„дай да палим вика той” истински герой.

Да набави въздух и да видим, дали на наща радост
малкото му нещо няма да завиди, ала нямаше проблеми,
въздух си набави и в празен ход премина компресора му пуст, а аз означението
MSW научих на изуст.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес бях дневна на V22-360, която участва в строежа на МД-2. Пълен ужас е машината, ще ми трябват дни да я накарам да работи като хората. Евала, че пратиха на нея Коце, та да захванем с него да я стягаме.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Къде и се правят ремонтите на тази машина? Метрото имат ли депо?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машината не е на "Метрополитен" ЕАД, а е собственост на "СК-13 Трансстрой". Фирмата има техническа база в Илиянци - бившата база на транспортни войски, но няма условия за ремонт на локомотиви. Ремонти - долу на място под земята. Основния проблем с тази машина е, че има хора с две висши образования по дизели, които не знаят, че "ПАВЕЛ"-четата са с плъзгащи буксови лагери и, че в ХПК за да има мощност трябва да има масло. Въобще пълен резил за машинистите.

п.п.: Пак според същия тоя висшист, който така и не можах да набарам, ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад. В резултат на бързите и бавните, машината е била на косъм от изронване на зъби на ходообръщащата муфа. Та какво да говорим!!?
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес бях дневна на V22-360, доста работа отметнахме с Коце, утре ни чака още толкова. След като заредихме 40 литра масло в ХПК, локомотива започна да работи добре - онея дето са идвали от депо София се оказа, че не са пипнали нищо, къдрава система.

Като не разбират от "Павел"-чета да не пипат, че ми отварят работа!


п.п.: Снимки по-късно :)
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

майстора си е майстор, спор няма :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Щом Марио се е заел с тази задача , можем да бъдем спокойни за машината.И да очакваме нещо интересно около нея. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес хубостницата "изпи" към 3 литра масло само по букси и движение. Спринцовката игра доста сериозно. Утре май ще има ревизия мазилни кутии на букси - на място и без канал, да му е честито на машиниста-павелджия :lol:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

V22-360 се е разтекла от ходообръщача и упорито не си ще маслата, машината все повече се убеждавам, че е за вдигане.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес бе обичаен работен ден по строежа на столичния "Метрополитен".Основният "герой" в това начинание V22-360 бе подложен както на фотосесия , така и на усърдни ремонтни дейности от страна на админа Марио.Малко фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- надпис.

Марио е ядосан на "инженера" , който твърди , че ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад и на тази снимка показва какво ще стори с него.
Финален поздрав за успешно приключил етап от ремонтнит дейности.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Весо, кажи си го направо - ще му навра спринцовката някъде дето слънце не огрява...

Иначе вчера се потвърди мнението ми, че машината е за вдигане, така, че излезе ли от "дупката" заминава за Илиянци...
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация